HenriF 25.04.2014 16:39:51 | |
---|
J.Nikkanen: Samaa aina silloin tällöin salaa kytistellyt. On komee mutta en tartte koska diginuppi. Joo. Uudet trankut on ihan hyviä. Uudella black sabbathin live blu rayllä geezer soittaa erittäin tyylikkäästi hartkella. Ois varmaan voinut soittaa millä tahansa valmistajan laitteilla, mutta valitsi hartket. |
HenriF: Joo. Uudet trankut on ihan hyviä. Uudella black sabbathin live blu rayllä geezer soittaa erittäin tyylikkäästi hartkella. Ois varmaan voinut soittaa millä tahansa valmistajan laitteilla, mutta valitsi hartket. Aika hurjaa. Leikö ollut niin, että Hartke tarjonnut niin supermahtavan diilin, että sama vetää sit sillä. :) Itelle vaan tuo on niin inhokkimerkki ollut oikeestaan aina. Se HA3500 nuppi + 410-alumiinikartiokaappi oli niin sikayleinen yhdistelmä reilut 10-15v. sitten, että sillähän "joutui" monissakin mestoissa soittelemaan, kun oli yhteisbacklinessa. Alumiinikolinakammo tuli. Onhan nuo alumiinikomerot niillä nykyään vähän erilaisia, että josko ovat sitten huomattavasti parempiakin, who knows. Ja toki niillä pahvitötterökaappejakin on. www.thedgu.com |
dewfall 26.04.2014 15:48:12 | |
---|
http://www.minutian.com/ |
Dropped C 26.04.2014 15:51:12 | |
---|
Olen itse todennut, että kun liikutaan tarpeeksi isoissa särömaailmoissa, niin silloin alkaa olemaan yksi ja sama onko vahvistin trankku -vai putki. Kunhan ääntä lähtee tarpeeksi. |
J.Nikkanen 26.04.2014 15:55:04 | |
---|
Dropped C: Olen itse todennut, että kun liikutaan tarpeeksi isoissa särömaailmoissa, niin silloin alkaa olemaan yksi ja sama onko vahvistin trankku -vai putki. Kunhan ääntä lähtee tarpeeksi. Mun korvaan Hartken alu-kartioissa on muuten ihan kiva muro-soundi. Bassoa, säröllä tai ilman. |