tomaattiorava 12.04.2014 19:41:54 | |
---|
|
Krice 24.04.2014 16:43:24 | |
---|
Tia Kiuru on aika koppavan tuntuinen persoona. Onkohan se tosielämässäkin tuollainen? Varmaan aika hauska. |
Informaatiokameli 24.04.2014 17:59:45 | |
---|
Krice: Tia Kiuru on aika koppavan tuntuinen persoona. Onkohan se tosielämässäkin tuollainen? Varmaan aika hauska. Loistava hahmo Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
tuomittu 24.04.2014 19:06:42 | |
---|
Informaatiokameli: Loistava hahmo Vähän sen tyyppinen ihminen, että tekisi mieli alkaa harrastaa jalkapalloa ja käydä treenaamassa salilla jalkoja ihan vitusti, tätä vaikka kolmen vuoden ajan todella aktiivisesti, sitten mennä ostamaan teräskärkiset maiharit, etsiä tuo akka jostain ja potkaista ihan täysiä suoraan pilluun. |
rakula 24.04.2014 19:32:49 (muokattu 24.04.2014 19:34:05) | |
---|
Edit. Mickey Rourke siteeraus löytyikin jo aiemmalta sivulta. Linda Lampeniuksella on niin paljon botoxia naamassa, et kun se sulkee silmänsä, sen perseenreikä aukeaa. |
kyseinen 24.04.2014 20:22:11 (muokattu 24.04.2014 20:22:32) | |
---|
Krice: Tia Kiuru on aika koppavan tuntuinen persoona. Onkohan se tosielämässäkin tuollainen? En oo tätä uutta ohjelmaa katsonut (vielä), enkä tiedä tästä Kiurusta mitään, mutta lonkalta voisin heittää kysymykseen vastauksena, että "kyllä, varmaankin". Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen |
Informaatiokameli 24.04.2014 21:36:52 | |
---|
tuomittu: Vähän sen tyyppinen ihminen, että tekisi mieli alkaa harrastaa jalkapalloa ja käydä treenaamassa salilla jalkoja ihan vitusti, tätä vaikka kolmen vuoden ajan todella aktiivisesti, sitten mennä ostamaan teräskärkiset maiharit, etsiä tuo akka jostain ja potkaista ihan täysiä suoraan pilluun. Hieno homma. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
lapio 24.04.2014 22:56:31 | |
---|
Informaatiokameli: Loistava hahmo Samaa mieltä. Toi BB-Johanna onkin yllättäen mun suosikkeja, kun on niin ilma-aivo, mutta tosi harmittomalla ja sympaattisella tavalla, kun se on niin iloinen vaikka onkin täysi toope eikä tajua tai tiedä mitään. |
Jeszse 25.04.2014 08:43:12 | |
---|
tuomittu: Vähän sen tyyppinen ihminen, että tekisi mieli alkaa harrastaa jalkapalloa ja käydä treenaamassa salilla jalkoja ihan vitusti, tätä vaikka kolmen vuoden ajan todella aktiivisesti, sitten mennä ostamaan teräskärkiset maiharit, etsiä tuo akka jostain ja potkaista ihan täysiä suoraan pilluun. :::::::DDDDDDDDDDDDDDDDD |
tuomittu 25.04.2014 09:20:32 | |
---|
lapio: Toi BB-Johanna onkin yllättäen mun suosikkeja, kun on niin ilma-aivo, mutta tosi harmittomalla ja sympaattisella tavalla Sama. Siistiä aina katsoa tuon Johannan ilmettä, kun selitetään päivän tehtävää. Kun Tino kysyy onko kaikki selvää, niin tuon Johannan ilme on aina sellainen, ettei todellakaan ole selvää. Oon ihan varma, että sen pitää aina kysyä niiltä muilta, että mitä tässä oikein pitikään tehdä. "Ampua siis jollain minijousipyssyllä mitä täh noita ananaksia vai mitä perunoita noi nyt onkaan tonne mereen eiku minne tä?" |
ukko idänmies 25.04.2014 22:44:33 | |
---|
Kattooko näitä paskoja oikeasti joku? Aikaset miehet. Ei elämästä enää edes juovu. |
Jormaz 25.04.2014 23:02:16 | |
---|
ukko idänmies: Kattooko näitä paskoja oikeasti joku? Aikaset miehet. Nooh itse kävit seitsemän minuuttia aiemmin linkittämässä persekuvia toiseen ketjuun. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
ukko idänmies 25.04.2014 23:06:04 | |
---|
Jormaz: Nooh itse kävit seitsemän minuuttia aiemmin linkittämässä persekuvia toiseen ketjuun. Huom! Shakiran persekuvia. Eri asia, kuin halvaantuneet naamat. Ei elämästä enää edes juovu. |
ukko idänmies: Kattooko näitä paskoja oikeasti joku? Aikaset miehet. Kuka nyt ei tissejä kattois? Katrie ja Laura tuossa ritsakisassa... Uuh. Suattaapi olla niin tai suattaapi olla olematta. Männessä näkköö! |
Vessajono 26.04.2014 13:13:19 | |
---|
janezki_: Kuka nyt ei tissejä kattois? Mut tissejähän on nähtävissä huomattavasti helpomminkin ilman mitään ylimääräistä, lähinnä myötähäpeää aiheuttavaa säheltämistä. Sense, this makes none. Funkånaut: enemmän NYT LÄHTEE SAATANAA! |
Juugeli 26.04.2014 13:47:26 | |
---|
Haluaisin tähän väliin sanoa täysin sarkasmivapaasti, että Viidakon tähtöset on hyvä tv-sarja. Tällä hetkellä tuntuu itse asiassa, että tämä meneillään oleva kolmas kausi on tähän asti paras. A good song should make you wanna tap your feet and get with your girl. A great song should destroy copcars and set fire to the suburbs. I'm only interested in writing great songs. Tom Morello |
lapio 28.04.2014 14:49:11 | |
---|
Juugeli: Haluaisin tähän väliin sanoa täysin sarkasmivapaasti, että Viidakon tähtöset on hyvä tv-sarja. Tällä hetkellä tuntuu itse asiassa, että tämä meneillään oleva kolmas kausi on tähän asti paras. Viimekauden kilariniko viihdytti kyllä. |
masterhat 30.04.2014 16:35:29 | |
---|
Ritsamestaribarbi on paras!! Alinan kanssa oltiin samassa skolessa amk:ssa, ihan kuuma misu Real life myös :) |
Krice 30.04.2014 23:11:50 | |
---|
Tia selvisi hyvin siinä juomakisassa. Ja onhan sillä seksikkäin vartalokin. |
Antti1997 01.05.2014 00:08:17 | |
---|
Krice: Tia selvisi hyvin siinä juomakisassa. Ja onhan sillä seksikkäin vartalokin. Se on kyllä kaikessa vittumaisuudessaan yks mun suosikeista. Johannaa ois tehny mieli lohduttaa siinä kun rupes itkettämään :/ "...mutta eihän sellainen mitään oikeaa pyöräilyä ole." -Sompi |