Aihe: Hei, ostin jälleen kerran kitarakamaa!
1 2 3 4 5366 367 368 369 370497 498 499 500 501
Sarko
25.04.2014 18:46:27 (muokattu 25.04.2014 18:47:11)
Millos torilla? :D Ei vaan onnea! En ole noita Fenderin CS-malleja testaillut mutta uskon että mainio kitara on kyseessä.
"You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart
Gabe
25.04.2014 19:02:00 (muokattu 26.04.2014 00:55:58)
Ziggy Bubba: On muuten hieno soitin, paljon onnea!

Kiitos! :)

Sarko: Millos torilla? :D Ei vaan onnea! En ole noita Fenderin CS-malleja testaillut mutta uskon että mainio kitara on kyseessä.

Kiitos! :) Katsotaan ensi viikolla. :D

No ei.. Nyt on aiheeseen perehdytty sen verran hartaasti että en usko että voisin saada muualta mitään mitä tämä ei pystyisi minulle tarjoamaan. Tätä on ilo soittaa eikä takaraivossakaan enää tykytä yhtään "mitä jos kuitenkin" ajatusta.
Hynkel
25.04.2014 20:13:14
Onneksi olkoon, upea kitara!!
Ukonete prosím výstup a nástup, dvere se zavírají.
JaaGeRMaisTeR
25.04.2014 20:55:31
Gabe: No niin, löytyihän "se" Stratocaster viimein!

Fender Custom Shop, Time Machine Series 1960 Stratocaster custom värillä. Viimeistely on Closet Classic, tosin body on leimattu takapleksin alta "RELIC" vaikka viimeistely on CC.

Kitara soi kuin unelma ja on muutenkin viimeistä yksityiskohtaa myöten juuri sitä mitä olen hakenut. Kitara on ihan uudenveroisessa kuosissa ja kaikki liput, laput ja muu oheishärpäke tuli mukana. COA:n mukaan tämä on valmistunut 09/20/04, eli kohta vietetään kymppisynttäreitä. :)

https://www.dropbox.com/sh/1qzs7r4f53ym0hs/F3nG_W8-EB

En nyt osaa yhdistää miestä ja kitaraa kovin hyvin yhteen :D Iloisen keväinen kitara. Onnea hankinnasta.
Gabe
25.04.2014 21:26:30
Hynkel: Onneksi olkoon, upea kitara!!

Kiitos! :) Tykkään siitä kyllä kovasti.

JaaGeRMaisTeR: En nyt osaa yhdistää miestä ja kitaraa kovin hyvin yhteen :D Iloisen keväinen kitara. Onnea hankinnasta.

Kiitos. :) Kontrastihan on mahtava! :) Tuo väri/viimeistelyaste oli kaiken oleellisen lisäksi oikeastaan yksi niistä ratkaisevista tekijöistä miksi valkkasin juuri tämän yksilön. Tuo on luonnossa vielä törkeän kaunis, meikäläisen kuvaamistaidoilla räpsittynä tuo kuva ei ihan tee oikeutta.
Estranged
25.04.2014 21:53:18

Fender Custom Shop, Time Machine Series 1960 Stratocaster custom värillä. Viimeistely on Closet Classic, tosin body on leimattu takapleksin alta "RELIC" vaikka viimeistely on CC.

Kitara soi kuin unelma ja on muutenkin viimeistä yksityiskohtaa myöten juuri sitä mitä olen hakenut. Kitara on ihan uudenveroisessa kuosissa ja kaikki liput, laput ja muu oheishärpäke tuli mukana. COA:n mukaan tämä on valmistunut 09/20/04, eli kohta vietetään kymppisynttäreitä. :)

Ai perhana, nätti peli. Rupussakin näyttäs olevan nättiä kuvioo. :3
✡ "Vittu sinä oot huono ihminen ollaksesi kuitenkin niin paska jätkä." -Painajaismainen | "Vielä ku Esso ois kaunis. Ja nainen. Kun nyt se on komea. Ja mies. Junou. Melkeen sama mutta enempi munaa suussa." -Kitaravirtuaali
Laulava Kylätohtori
25.04.2014 22:20:12

Jo on komea peli, onnea perheenlisäyksestä. Hieno homma, että projekti lopulta tuotti tulosta ja oli kaiken vaivan arvoinen... :)

Specsejä! Kansa vaatii specsejä!?!
Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
Gabe
25.04.2014 22:21:22 (muokattu 25.04.2014 22:27:43)
Estranged: Ai perhana, nätti peli. Rupussakin näyttäs olevan nättiä kuvioo. :3

Eikös vain olekin. :) Tuo otelauta on tosi upea, kaunista kuviota valikoitu tuohon.

Joees: Siisti vempele! Mikä toi väri on nimeltään jos se on joku spesiaali?

Kiitos. :) Lapussa lukee että Sea Foam Green olisi väriltään.

Ja tästähän tuli mieleen että oon taas tilanteessa jossa mulla ei ole stratoa. Pidän kovasti stratosta mut jostain syystä se on aina se soitin joka lähtee ensimmäisenä ja toisinaan lähtee vaikka ei olis tarviskaan.

Täytyy taas joskus paremmassa tilanteessa hommata moinen.

Torilla on nyt ostajan markkinat, eli hyvä aika paikata moinen epäkohta!

Laulava Kylätohtori: Jo on komea peli, onnea perheenlisäyksestä. Hieno homma, että projekti lopulta tuotti tulosta ja oli kaiken vaivan arvoinen... :)

Specsejä! Kansa vaatii specsejä!?!

Kiitos. :) Oli kyllä pienen vaivan arvoinen. Sopivan paksu Oval/C kaulaprofiili, lievästi kaareva otelauta, medium nauhat, runko leppää. Mikeistä en osaakaan sanoa muuta kuin että ne on upeat, olen yrittänyt vähän selvitellä mitkä nuo ovat. Laittaisin tuollaisen kaulamikin mielelläni toksuunkin. Listailen tarkempaa analyysiä sulle pikaviestillä pikapuoliin siihen edellisen keskustelun jatkoksi.
JuSu
26.04.2014 10:24:52 (muokattu 26.04.2014 10:25:06)
- Marshall 1965B -kaappi, modattu 2x12":ksi, ladattu Eminence Private Jackeilla. Aluperäinen 4x10" baffle mukaan.

- Marshall DSL201 -combo

JuSu
Joees
26.04.2014 10:28:29
Gabe: Kiitos. :) Lapussa lukee että Sea Foam Green olisi väriltään.

Hoho, itsehän katsoin kuvat tosi tarkkaan... Katsoin että se oli valkoinen.

Torilla on nyt ostajan markkinat, eli hyvä aika paikata moinen epäkohta!

Ei kykene. Toisaalta luulen myös ettei sieltä löytyis mulle sopivaa.
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
Vilpur1
26.04.2014 10:46:38

Erittäin hieno kitara! Ajattelitko pitää tuon tortoise pleksin?
I got myself a Cadillac But I can't afford the gasoline
Gabe
26.04.2014 11:11:42
Joees: Hoho, itsehän katsoin kuvat tosi tarkkaan... Katsoin että se oli valkoinen.

... :D

Vilpur1: Erittäin hieno kitara! Ajattelitko pitää tuon tortoise pleksin?

Kiitos! :) En ole ihan varma vielä tuon pleksin kohtalosta. Alkuun pohdin että lyön siihen mustan pleksin mutta nyt sitä on katsellut niin olen tavallaan tykästynyt tuohon tortoiseenkin. Pitää vähän makustella asiaa.
JuSu
26.04.2014 11:20:42
Gabe: ... :D

Kiitos! :) En ole ihan varma vielä tuon pleksin kohtalosta. Alkuun pohdin että lyön siihen mustan pleksin mutta nyt sitä on katsellut niin olen tavallaan tykästynyt tuohon tortoiseenkin. Pitää vähän makustella asiaa.

Pidä ihmeessä tuo kilpparipleksi, just kivasti snadin härski väriyhdistelmä.

Mun omast' miälest'.

JuSu
Gabe
26.04.2014 11:52:38
JuSu: Pidä ihmeessä tuo kilpparipleksi, just kivasti snadin härski väriyhdistelmä.

Mun omast' miälest'.

JuSu

Todennäköisesti pidänkin. Mallailin siihen vähän mustaa pleksiä eilen ja sekin näytti kyllä hyvältä mutta kyllä tuo väriyhdistelmä on varmaan tuon kitatan juttu. :)
Ziggy Bubba
26.04.2014 12:08:34

Gabe: Todennäköisesti pidänkin. Mallailin siihen vähän mustaa pleksiä eilen ja sekin näytti kyllä hyvältä mutta kyllä tuo väriyhdistelmä on varmaan tuon kitatan juttu. :)

Valkonen toimisi tietty myös, just tuon bodyn "hennon" värin kanssa.
Rapeeta maalausrockia: CROOKMACHINE
freakingenius
26.04.2014 12:19:42
Ziggy Bubba: Valkonen toimisi tietty myös, just tuon bodyn "hennon" värin kanssa.

Valkonen myös ainakin mun silmään sopis parhaiten. Toisaalta se on aika vakio tohon väriin joten toi sun on aika uniikki.
sustain65
26.04.2014 12:58:49
JuSu: Pidä ihmeessä tuo kilpparipleksi, just kivasti snadin härski väriyhdistelmä.

Mun omast' miälest'.

JuSu

Minustakin tuo kannattaa pitää. Hieno! Pleksi sopii yhteen otelaudan kanssa tosi hyvin. Ja tietty ruskea ja vihreä ovat sovussa myös.
Ardez
26.04.2014 13:08:42
Jestas kun on komia... :) Onnittelut!

Jos pitäisi pleksiä vaihtaa niin kermanvärinen olisi omaa silmää miellyttävin. Toi kilppari on kyllä silti helkkarin nätti!
Puolalla on pitkät ja kunniakkaat wah-perinteet. Jo sosialismin aikoina 1970-luvulla sikäläiset progejazz-bändit waakuttelivat wakuuttavasti. Mun mielestä wah-kitarasoundi on melko olennainen osa sosialistista äänimaisemaa -Rämppy
TTV
26.04.2014 13:17:11
Nyt tuli tehtyä varsinainen löytö: 2006 vuoden ESP Eclipse (standard series), jossa Block Inlayt ja värinä Vintage Black ilman satiiinimustaa :-) Kuva komistuksesta löytyy profiilista, kiitokset kaupoista jäsen SPK:lle!
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)