Hammer Of The Gods 09.05.2004 12:14:28 (muokattu 18.05.2004 00:48:36) | |
---|
Eli hommasin eilen tuon freewaren koneelleni kitaran äänittelyä varten. Nyt on kuitenkin sellainen ongelma, että sisääntulotasoissa mättää joku! Signaali tulee ohjelmaan heikkona, vaikka laittaisin tasot muista säädöistä kuinka kovalle tahansa. Vaikka laittasin signaalin aivan clippaamisen partaalle, ei tolppa nouse juuri mihinkään. Eli onko tuossa ohjelmassa joku asetus nyt päin honkia, vai missä mättää? Hyvät vinkit olisivat nyt poikaa.. Signaali kulkee seuraavalla tavalla: Kitara -> Boss GT-6 -> SoundBlaster Live 5.1. Kiitos! Mitä helpommin, sitä helpommin! |
SirElwood 09.05.2004 13:33:09 | |
---|
Hitto, ehdit just ennen minua. :) Mulla siis sama ongelma. Eli kun nauhoitan vaikka kitaraa, tai mitä muuta soitinta tahansa, niin input meter näyttää lyövän kattoon, mutta kun tuotosta kuuntelee, niin signaalin taso on jotain -9db Eli kovin hiljaa se kuitenkin tulee "nauhalta". Olen nyt yrittänyt kaikkea mitä mieleen on tullut. Tarkistanut kaikki tasot signaali tiessä yms. Missään ei häviötä ole. Jos vähänkin nostan vielä etusesta tasoa, niin menee ruvelle. Äänikorttina on Echo MiaMidi. Muilla softilla (N-Track) ei ongelmaa ilmene. Vinkkejä otetaan vastaan myös täällä! :) |
Hammer Of The Gods 09.05.2004 14:33:22 | |
---|
Hitto, ehdit just ennen minua. :) Joo, pikkusen meinas hihityttää ku huomasin et pari minsaa mun jälkeen tuli topicci ihan samasta aiheesta... Ja edelleenkin siis ongelma ratkaisematta myös täällä, joten vinkkejä, anyone!?! Mitä helpommin, sitä helpommin! |
Hammer Of The Gods 11.05.2004 00:54:01 | |
---|
Äh, eikö kukaan osaa auttaa! Mitä helpommin, sitä helpommin! |
Dumb 17.05.2004 21:26:51 | |
---|
Sama ongelma minullakin! Korttina SoundMAX Digital Audio. |
KMT 17.05.2004 22:11:46 | |
---|
Minäkin komppaan Tuossa on vain se riski, että basisti tulee ja läpsii korville taajuusaluetunkeutumisrikkeen johdosta. -Fortune |
d-iivil 18.05.2004 02:08:12 | |
---|
Hmm... eipä taida täällä kenelläkään olla aiheesta tietotaitoa, mutta kun teitä on jo noinkin monta saman ongelman kanssa, niin kannattaisi suunnata tuonne kristalin kotisivuille ja tökätä tästä ongelmasta ilmoitusta sinne viralliselle foorumille, vois apu löytyä ja mahdollinen bugi tulisi ehkä korjatuksi :) |
Hmm... eipä taida täällä kenelläkään olla aiheesta tietotaitoa, mutta kun teitä on jo noinkin monta saman ongelman kanssa, niin kannattaisi suunnata tuonne kristalin kotisivuille ja tökätä tästä ongelmasta ilmoitusta sinne viralliselle foorumille, vois apu löytyä ja mahdollinen bugi tulisi ehkä korjatuksi :) Kreativen foorumilta ei ainakaan eilen löytynyt otsikoiden perusteella mitään tästä ongelmasta kun hieman pengoin. Minä todennäköisesti tuossa viikonloppuna/alkuviikosta koitan hieman tutustua tuohon ohjelmaan enemmän. Jos samaa ongelmaa esiintyy mullakin, niin pistän siitä tuonne foorumille. Big man, pig man, ha ha, charade you are |