Aihe: Soitto-oppitunnit netissä
1
Nagi
22.04.2014 20:03:17 (muokattu 22.04.2014 20:10:36)
Törmäsin tuollaiseen http://successfuldrumming.com/ hintaan 142€. Sen pitäisi sisältää noin 18 tuntia opetusta. Oma aika ei riitä säännölliseen opiskeluun musiikkiopistossa. Se on muutenkin todella kallista, 45€/oppitunti Riihimäen avoimessa. Onko teillä kokemuksia tästä successfuldrummingista tai vastaavista? Ovatko hintansa arvoisia?
Nagi
22.04.2014 20:09:08 (muokattu 22.04.2014 20:10:16)
Piti muokata ensimmäistä viestiä ja vahingossa lainasin. Mode poistakoon.
markkuliini
22.04.2014 20:20:50

Nagi: Törmäsin tuollaiseen http://successfuldrumming.com/ hintaan 142€. Sen pitäisi sisältää noin 18 tuntia opetusta. Oma aika ei riitä säännölliseen opiskeluun musiikkiopistossa. Se on muutenkin todella kallista, 45€/oppitunti Riihimäen avoimessa. Onko teillä kokemuksia tästä successfuldrummingista tai vastaavista? Ovatko hintansa arvoisia?

Mulle opettaminen tarkoittaa henkilökohtaista opettamista.
Käsittääkseni tuo on dvd- ja tiplehööripaketti jossa on kyllä opetusta, mutta se on väkisinkin melko yleisluontoista koska jokainen oppilas on erilainen, eikä tässä tapauksessa opettaja voi mitenkään suhteuttaa opettamistaan oppilaan tarpeisiin.
Noita Jared Falkin videoita jonkin verran tsekkaileena en kauheasti voi kehua, ja muutenkin tuollainen 18 tunnin dvd-paketti menee mulla vähän ostoskanava-kategoriaan.

45€ kuulostaa semisti paljolta jos kyseessä on lyhyemmät (1 h tai alle) ja vakituiset tunnit, luulen että löydät halvemmallakin, etenkin yksityisiltä opettajilta.
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
Speedy
22.04.2014 21:13:38

Nagi: Onko teillä kokemuksia tästä successfuldrummingista tai vastaavista? Ovatko hintansa arvoisia?

Pyytäisin saada huomauttaa, että mikään opetusmetodi, dvd tai netti-kurssi, kukaan opettaja tai mikään kirja ei tee kenestäkään hyvää tai edes parempaa soittajaa! Se on jokaisen itsensä tehtävä, avain sana on treenaaminen.. Jos ei ole aikaa käydä tunnilla, onko aikaa treenata? Se, mistä sen treenattavan materiaalin saa, on periaatteessa samantekevää. Oleellista on että sen on ymmärtänyt, sen osaa toteuttaa niin kuin se on - eli se menee oikein. DVD:ltä saat tehtävän, sinä ratkaiset sen mutta kukaan ei kerro meneekö se oikein. Olet itse itsesi valvoja, luulet tai toivot että osaat mutta jossain vaiheessa huomaat jumittavasi johonkin kun et osannutkaan sitä edellistä asiaa.. Osaatko ratkaista ongelman?

Yksikin tehokas rumputunti pätevän opettajan seurassa on 100 kertaa hyödyllisempi tunti DVDn katselua - asian väärin ymmärtämistä - väärin opettelemista - turhaa treenausta kun ei ole kykyä ratkaista ongelmaa. Opettaja taas on vuorovaikutukseen kykenevä (useimmiten) ja osaa ohjata oppimistasi oikeaan suuntaan, välttäen mahdolliset tulevat ongelma tai jos niitä on niin auttaa selvittämään ne.

Jos ja kun perus asiat on hallussa, löytyy netistä ja DVD:ltä paljon hyvää syventävää materiaalia.
Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse
Kimd
22.04.2014 23:59:38
markkuliini:
45€ kuulostaa semisti paljolta jos kyseessä on lyhyemmät (1 h tai alle) ja vakituiset tunnit, luulen että löydät halvemmallakin, etenkin yksityisiltä opettajilta.

Näinhän se on. Riihimäelläkin on monta rumpalia joilta saa huokeammalla tunteja. Lisäksi vois myös kannattaa katsoa suomalaisia online tunteja rockwaystä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)