Hanatarashi 23.04.2014 04:23:51 (muokattu 23.04.2014 04:28:24) | |
---|
novo: Joo, oli kyl ekana mielessä. Ois ollu aitoo. Aitoo mut outoo, ja oikeestaan aika typerää. Miksi tämä vaihtoehto kävi sulla ekana mielessä? Huono itsetunto?? Vaiko onku sut ehdollistettu heittämään tietynlaiset reagtiot, kun häkellyt? Monta kysymysmerkkiä? Oletko käynyt liikaa piffillä? |
novo 23.04.2014 04:27:04 | |
---|
Hanatarashi: Aitoo mut outoo, ja oikeestaan aika typerää. Miksi tämä vaihtoehto kävi sulla ekana mielessä? Huono itsetunto?? Vaiko onku sut ehdollistettu heittämään tietynlaiset reagtiot, kun häkellyt? Monta kysymysmerkkiä? Ootsie Noora Karma vai mistä kumpuaa tämä täysin nappiin osunut tulkinta? Mut hjuu, en jaksa ruokkia trollia enkä fiilistellä surullista punkkaria. Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla."
vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.." |
velipesonen 23.04.2014 04:34:18 | |
---|
Hanatarashi: Kylhän mä tunnen Tampereen punk piireistä vaikka ketä(joita aika moni taas ei tunne), mut ei mulla ole tapana leveillä sillä ketä tunnen. Mun on vaikee vastata tuohon et mikä mussa on et joku on nyt saanut väärän käsityksen minusta. En ole ainakaan pukeutunut "punkisti" moniin vuosiin, ja tämä on tarkoituksellista. Pukeudun nykyään aika tavallisesti. Voisiko olla että joku henkilö joka ei edes tunne mua, on puhunut musta paskaa, tai pistänyt huhua kiertoon, joka ei ole totta. Onhan kaikenlaista ihme paskanpuhujaa. Ja tämä huhu olisi sitten vieläkin kiertämässä, mene ja tiedä. Yksi vaihtoehto on että nämä nykypunkkarit, joista moni alkoi punkkareiksi vasta muutama vuosi sitten, ovat vaan tosi tarkkoja että kuka heidän mielestä on "aito" ja kuka ei. Ettei nyt vaan paljastuisi että ovat itse tutustuneet punk musiikkiin, vasta muutama vuosi sitten YouTubessa. Jos punkit on noin ahdasmielisiä ja juoruilijoita ja sinä et ole niin eikö sitä voi pitää aihetodisteena siitä että sinä et ole punk mikä tässä katsannossa on kannaltasi pelkästään hyvä asia? Jos taas sinä olet se punk ja nämä muut eivät ole niin sinulle ei jää muuta vaihtoehtoa kuin keksiä valeasu. Toinen Vaihtoehto. Ja noin yleisemmin: Eikö punkkarit todellakaan kyllästy siihen loputtomaan vuosikymmenestä toiseen jatkuvaan uskovaisten sisäsiittoiseen kyräilyyn, eihän heillä näyttäisi olevan jäljellä kuin oma ahdasmielinen utopiansa jota kaikki eivät edes allekirjoita mutta kenties läheisriippuvuudesta tai mistä lie syystä vain roikkuvat mukana. "The more the music sounds like The Who the better it becomes."
- Ludwig van Beethoven |
Hanatarashi 23.04.2014 04:36:59 | |
---|
novo: Ootsie Noora Karma vai mistä kumpuaa tämä täysin nappiin osunut tulkinta? Mut hjuu, en jaksa ruokkia trollia enkä fiilistellä surullista punkkaria. En ole surullinen vaan hyvin iloinen punkkari. Useimmat punkkarit ovat hyvin iloisia. Tällä hetkellä luen sinua kuin avointa kirjaa mutta samalla mun pöytä tuntuu kun se olisi vaahtomuovia. Silti osa mun diagnoosista voi olla totta, kannattaa tutkia omia tuntoja ja parantaa omaa elämänlaatua. |
novo 23.04.2014 04:41:31 | |
---|
Oletko käynyt liikaa piffillä? Mikähän tähän on liikaa? Mie oon varmaan käyny liian vähän, koska noin kymmenessä vuodessa käyntikertoja on ollut suurin piirtein se kymmenen. Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla."
vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.." |
Hanatarashi 23.04.2014 04:45:46 | |
---|
novo: Mikähän tähän on liikaa? Mie oon varmaan käyny liian vähän, koska noin kymmenessä vuodessa käyntikertoja on ollut suurin piirtein se kymmenen. Noin kuivasta huumorista moni tamperelainen punkkari rääkäisis et "Vitun homo". Mut puhutaanko ennemmin siitä et miksi olet noin stereotyyppi, et kuka tahansa, elämää enemmän nähnyt voi lukee sua kun "avointa kirjaa"? |
novo 23.04.2014 04:49:40 | |
---|
Hanatarashi: Noin kuivasta huumorista moni tamperelainen punkkari rääkäisis et "Vitun homo". Mut puhutaanko ennemmin siitä et miksi olet noin stereotyyppi, et kuka tahansa, elämää enemmän nähnyt voi lukee sua kun "avointa kirjaa"? Johtuisko siitä etten oo punk? Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla."
Hanatarashi 23.04.2014 05:00:41 | |
---|
novo: Johtuisko siitä etten oo punk? Nopeutetaanhan tämä keskustelu nyt loppuun, koska alan kuuntelemaan funkadelicin maggot brainia, ennen kun alan nukkumaan. Ja vastaan kysymykseesi. Et ole punk, isäsi ehkä oli. Epäilen oliko hänkään. Vaikka varsinaisten punkkareiden(onko heitä koskaan ollut), jälkeläisten silmissä on kuulemma havaittu sellasta välkettä, joskus yöllä. Aivan kuin valo välkkyisi. Mutta heitä on melkein mahdoton enään nykyään bongata. |
novo 23.04.2014 05:06:05 | |
---|
Hanatarashi: Et oo aatellu rueta vaikka tsättijuontajaks? Sopis meleko hyvin ryydittämään näitä hiljasempia yövuoroja. Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla."
Hanatarashi 23.04.2014 05:08:40 | |
---|
novo: Et oo aatellu rueta vaikka tsättijuontajaks? Sopis meleko hyvin ryydittämään näitä hiljasempia yövuoroja. Mua ei pysty ostamaan rahalla. |
velipesonen 23.04.2014 07:22:28 | |
---|
Hanatarashi: Mua ei pysty ostamaan rahalla. Laki ei kiellä työskentelemästä ilmaiseksi. "The more the music sounds like The Who the better it becomes."
- Ludwig van Beethoven |
Jeszse 23.04.2014 08:02:42 | |
---|
Hanatarashi: Tarkoitukseni on myös provosoida. (paljastan ehkä nyt itsestäni liikaa) Ja sit ihmettelet netissä ku sua ei jakseta katella? Okok. |
Yallup 23.04.2014 08:45:49 | |
---|
Minä en ole punk. En ollut silloinkaan kun se tuli ja putkahti maailmaan. Vähän jopa huvitti ne entiset koulukiusatut ja keijukaistytöt, jotka veti tukan pystyyn ja hakaneulan poskeen. Jätkätkin muka meikkasi. Nyyhöttivät pikkuporukoissa tai yksikseen koulun nurkalla ja saivat monesti turpaan. Koulun rehtori, luokanvalvoja ja terkkari kyselivät, mikä nyt on? Onko kaikki kunnossa kotona ja silleen. Sitten se hävisi. Mitä lienee nykypunk? En edes tiennyt sitä vielä jossakin olevan. Mitä tulee itse kysymykseen, mitä punk ei ole, niin pakko todeta ettei ainakaan erikoisen hyvää musiikkia. Niin laadullisesti kuin muutenkaan. Lähinnä kapinaa, kun maailma ei ole kiva paikka. Eikä meinaa pärjätä. Tai sitten pärjätään liiankin hyvin ja haetaan sisältöä tylsyyteen. Mitään pysyvää se ei ole. Punk häviää kun aletaan pärjätä tai vaikka päästään kunnon töihin, perustetaan ehkä perhe. Erotuksena vaikka rokkariin, joka vielä eläkeläisenä rokkailee. Muusikkopunkkari joko lopettaa tai oppii soittamaan ja vaihtaa genreä. Siitähän on hyviä kotimaisia esimerkkejä, Pellestä ja Epuista lähtien. "Tosta se taitaa lähteä.." |
velipesonen 23.04.2014 10:48:59 | |
---|
Voin vastata punkkareiden puolesta että nykypunk on osa hippiliikettä ja se siitä. John Zornin porukka todennäköisesti osaa ihan soittaa mutta silti punkkia kovasti yritellään: https://www.youtube.com/watch?v=d_AmLDz7u7M Olisko tämä musiikkinäyte pätevä määritelmä ei-punkille? "The more the music sounds like The Who the better it becomes."
- Ludwig van Beethoven |
Kefiiri 23.04.2014 11:30:00 | |
---|
velipesonen: John Zornin porukka todennäköisesti osaa ihan soittaa mutta silti punkkia kovasti yritellään: https://www.youtube.com/watch?v=d_AmLDz7u7M Olisko tämä musiikkinäyte pätevä määritelmä ei-punkille? En tiedä mitä tuossa yritellään mutta hauska oli, ei ollenkaan akateemisen tekohauska kuten jatsijengille helposti voisi käydä. Vastaan kysymykseen: ei olisi. En ole musiikin asiantuntija. |
jannu 23.04.2014 16:14:32 | |
---|
Hanatarashi: Tarkoitukseni on myös provosoida. (paljastan ehkä nyt itsestäni liikaa) Harmi vaan ku sä teet sen niin huonosti. "You really can't be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel |
Hanatarashi 23.04.2014 16:32:01 | |
---|
Mut vitun typerää et pari tyyppiä on vaan päättänyt et me ollaan nyt punk ja teidetään kaikki punkista. Me saadaan päättää kuka on punkkari ja mitä punk on. Vilkas mielikuvitus. Lapsi on silloin terve kun se leikkii. Sanoisin että tuollainen meininki ei ole punk. |
Hanatarashi 23.04.2014 16:35:50 | |
---|
velipesonen: Voin vastata punkkareiden puolesta että nykypunk on osa hippiliikettä ja se siitä. John Zornin porukka todennäköisesti osaa ihan soittaa mutta silti punkkia kovasti yritellään: https://www.youtube.com/watch?v=d_AmLDz7u7M Olisko tämä musiikkinäyte pätevä määritelmä ei-punkille? Nämä naked cityt sun muut on kyllä aika perushuttua. Mut joo, nuo Yamatsukan kanssa tehdyt löytyy hyllystä kun myöskin Yamatsukan bändin, boredomsin levyt. Yhdenhän niistä tuotti Zorn. |
Numb 23.04.2014 16:42:06 | |
---|
Sovellan tähän taolaisuutta: Punk josta voidaan puhua ei ole ikuinen ja muuttumaton punk. |
Numb: Sovellan tähän taolaisuutta: Punk josta voidaan puhua ei ole ikuinen ja muuttumaton punk. Mut vitun typerää tuo on silti. Hanatarashi: Mut vitun typerää et pari tyyppiä on vaan päättänyt et me ollaan nyt punk ja teidetään kaikki punkista. Me saadaan päättää kuka on punkkari ja mitä punk on. Vilkas mielikuvitus. Lapsi on silloin terve kun se leikkii. Sanoisin että tuollainen meininki ei ole punk. |