HaloOfFlies 28.02.2014 16:14:37 | |
---|
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
The Rikza 01.03.2014 11:13:34 (muokattu 01.03.2014 11:15:54) | |
---|
HaloOfFlies: Queen + Adam Lambert ilmoittanee ensi viikolla isosta kiertueesta. http://www.gigwise.com/news/88933/q … -announce-2014-tour-plans-next-week Voisin kyllä Brianin ja Rogerin vuoksi käydä katsomassa jos Suomeen saapuisivat. Lambertista en välitä yhtään. Äläs nyt, ainakin tuon iHeartRadio -liven perusteella miehen tulkinnat ovat jopa kuunneltavia ainakin 2012 Moskovan keikkaan verrattuna. Nyt menisin uudestaan, pari vuotta sitten en niinkään. E: Kyllä silti tuo Queen Extravaganza kiinnostaa tällä hetkellä enemmän F.K.A. Mallaslahti |
Regalis Apertura 02.03.2014 14:50:28 | |
---|
Jos Rodgers olisi laulajana niin voisi kiinnostaa meikäläistä. Vahinko ettei Queen tullut Suomeen sillä kiertueella:(. |
Regalis Apertura 20.04.2014 12:07:14 | |
---|
|
JamieR 20.04.2014 12:18:31 | |
---|
Regalis Apertura: Muuten, tänään Yle Teemalta Freddie Mercuryn tarina 21.00... http://teema.yle.fi/ohjelmat/juttuarkisto/freddie-mercuryn-tarina Pitänee katsoa! Itse olin vähän aikaa sitten Lontoossa ja kävin katsomassa We Will Rock You-musikaalin. Oli aika helvetin kova, pääosaa esittänyt laulaja oli kyllä kyvyiltään lähes Mercuryn tasoinen. Ja bändi soitti taustalla biisit livenä. Tarinakin oli viihdyttävä. En tiedä esitetäänkö sitä yhä, mutta jos sattuu Lontoossa olemaan, niin kannatta tsekata! |
The Rikza 20.04.2014 12:54:19 | |
---|
JamieR: Pitänee katsoa! Itse olin vähän aikaa sitten Lontoossa ja kävin katsomassa We Will Rock You-musikaalin. Oli aika helvetin kova, pääosaa esittänyt laulaja oli kyllä kyvyiltään lähes Mercuryn tasoinen. Ja bändi soitti taustalla biisit livenä. Tarinakin oli viihdyttävä. En tiedä esitetäänkö sitä yhä, mutta jos sattuu Lontoossa olemaan, niin kannatta tsekata! Musikaalin hautajaiset ovat toukokuun 31. päivä, mutta jatko-osa on ainakin Brianin blogin mukaan työn alla. F.K.A. Mallaslahti |
Regalis Apertura 20.04.2014 23:01:07 | |
---|
Tuossa katselin sen Mercury-dokkarin ja pisti silmään yksi juttu. Eli käsittääkseni Mercurylla ja Jane Austinilla (jos nyt muistan nimen oikein) oli lapsi (vai useampiakin)? Adoptoituko? Tuskin biologinen kun ottaa huomioon Freddien homoseksuaalisuuden... |
Regalis Apertura: Tuossa katselin sen Mercury-dokkarin ja pisti silmään yksi juttu. Eli käsittääkseni Mercurylla ja Jane Austinilla (jos nyt muistan nimen oikein) oli lapsi (vai useampiakin)? Adoptoituko? Tuskin biologinen kun ottaa huomioon Freddien homoseksuaalisuuden... Mary Austinilla muistaakseni kaks lasta, Freddiellä ei biologisia. EDIT: Outoo kyllä muistaa jotain rokkistarbojen naisten nimiä, vaikka oon viimeks jotain Queen-kirjaa lukenu n. viis vuotta sittenmmm. |
HaloOfFlies 20.04.2014 23:40:02 (muokattu 20.04.2014 23:40:30) | |
---|
Regalis Apertura: Tuossa katselin sen Mercury-dokkarin ja pisti silmään yksi juttu. Eli käsittääkseni Mercurylla ja Jane Austinilla (jos nyt muistan nimen oikein) oli lapsi (vai useampiakin)? Adoptoituko? Tuskin biologinen kun ottaa huomioon Freddien homoseksuaalisuuden... Freddie oli Mary Austinin vanhimman pojan kummisetä. Omia lapsia hänellä ei ikinä ollut. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
Regalis Apertura 21.04.2014 10:13:51 | |
---|
Okei. Kiitos tarkennuksesta:). |
Loijaa 21.04.2014 23:39:58 | |
---|
Oli se Freddie kyllä hieno mies. Paul Prenter ei niinkään. we want the world and we want it now |
Regalis Apertura 22.04.2014 14:12:25 | |
---|
Joo tuo Prenter oli kyllä täydellinen ahne kusipää. Petti täydellisesti Mercuryn luottamuksen... |
MrJuha82 23.04.2014 13:22:39 | |
---|
Freddie oli porukan lahjakkain ja persoonallisin. Osa yhtyeen biiseistä toimii, osa ei. Useimmiten Brian Mayn biisit ei toimi mulle, koska niissä eniten rokkia eli semmosta rokkia, joka ei iske minuun. Kova bändi, mutta mielestäni Suomalaisista löytyy parempia mun makuuni, joita diggaan kuunnella. Pidän niitä parempina kuin Queeniä, kuten esim YUP, Dingo, CMX, Kauko Röyhkä, Hector, Juice, Wigwam, Bel Wal(mikä on Jussu Pöyhösen uusi projekti), Eppu Normaali, Sielun veljet, Edu Kettunen. Suomalainen musa on maailman parasta. Kova väite =), mut olenki aina "trollaamassa". |
Roger 03.05.2014 16:40:59 | |
---|
Brian May kirjoittaa saippuarasiassaan: "We're getting close to finishing those mixes of Queen tracks featuring Freddie now. I'm getting excited. You guys might cry !" "Darling, I'm not going to be star, I'm going to be a legend" - Freddie Mercury 1971 |
sub zero 03.05.2014 21:42:09 | |
---|
MrJuha82: Freddie oli porukan lahjakkain ja persoonallisin. Osa yhtyeen biiseistä toimii, osa ei. Jännää, miten porukasta kuitenkin jokainen osas niitä megahittejä tehdä. Kai se on sit vaan pakko, jos tollaseen bändiin on päätyny. Vehkeet on levällään, sen kanssa eletään, sen kanssa edetään |
Regalis Apertura 03.05.2014 22:04:31 (muokattu 04.05.2014 10:04:23) | |
---|
Mielipide mikä mielipide. Voi olla samaa mieltä tai sitten ei;)... |
kk80 07.06.2014 22:46:26 | |
---|
E: Kyllä silti tuo Queen Extravaganza kiinnostaa tällä hetkellä enemmän Eipä tuo QE:n viimeviikkoinen keikka tosiaan pettänyt odotuksia. Varsinkin vokaalipuoli stemmoineen kuulosti hyvältä. Lauluhommien jakaminen Martelin ja rumpalin kesken oli mielestäni toimiva ratkaisu. Settilistaan olisi mahtunut mielestäni vieläkin enemmän hittibiisien ulkopuolista materiaalia sen verran hyvin näytti yleisöllä lähdemateriaali olevan hallussa. Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010! |
Eläkeläissoittaja 08.06.2014 19:23:45 | |
---|
Queen, yksi suurimmista mielestäni- näin kokonaan muun musagenren tekijänä totean. Piste! |
Regalis Apertura 17.06.2014 14:58:59 | |
---|
|
Jyrken 17.06.2014 22:54:26 | |
---|
Oon ollu fani jotain 6 vuotta ja aina olen muistaakseni lueskellut, että porukka haluaa juuri tämän keikan julkaistuksi. Siisti juttu. if you mostly play metallica get kirk hammets signature dunlop wahh pedal |