Aihe: Sooloskaba 292 äänestys
1
Chunga
21.04.2014 10:50:15

-willie 3p
B-osa oli aika timanttia! A-osissa oli ihan muutama töksähtävä kohta äänivalinnoissa ja taimissa että magia katkes, muuten varmaa, hyvää perussoittohommaa :)

-jantteri m 1p
Siellä täällä ollaan peruslaatikon ulkopuolella, B-osan saundivaihto pelittää, viimeinen a-osa jäi vähän pihalle mun makuun.

-Vesa 2p
Ekan a-osan fraasitoistot toimii tosi kivasti. B-osa jää vähän heikommaksi mutta hyvä kokonaisuus kuitenkin, eli plussan puolelle mennään.
We've gone full circle.
Vesa423
21.04.2014 12:00:26
3p Chunga: Tyylikkäät, idearikkaat kuviot A-osassa. Hienot melodia-aiheet B-osassa ja huipentuu tyylitajuisen lyhyeen tiluosioon. Tosi onnistunut veto minusta.

2p Willie87: Kulkevaa, ja kohtuu toimivaa menoa A-osassa. B-osa vielä parempi. Hyvä.

1p jantteri M: Rytmipuoli toimii ihan kivasti. Jokunen äänivalinta vähän tökkäsee, pääosin aikas toimivaa menoa kuitenkin.
jantteri M
22.04.2014 19:10:34
Chunga 3p
Willie 2p
Vesa 1p

Aika tasaväkisiä mun makuun. Chunga veti pisteet kotiin tasasen tiukalla menolla alusta loppuun, Willien eka A-osa mun mielestä paikoin oli vähän heikompi, siks 2p-

Vesalla oisin kaivannu pikkasen monipuolisempaa vetoa, muuten kyllä toimiva.
Willie87
22.04.2014 20:44:34
Chunga (3p): Hyvät soundit, toimivaa soittoa ja mieleenpainuvia lickejä.

Vesa423 (2p): Hyvät soundit, ja ihan toimivaa soittoa. Ei yhtä omaperäisiä kuvioita mitä edellisessä, mutta toimiva kokonaisuus.

jantteri M (1p): Soundit kohdallaan varsinkin alussa. Alussa myös soitto kulkee loppua paremmin. Tuossa loppuosassa nuo nopeat kikkailut vähän ontuvat, vaikka ideana olivatkin ihan hyviä.
Vesa423
22.04.2014 21:21:54
Kierroksen pisteet:

Chunga 9 p
Willie87 7 p
Vesa423 5 p
Jantteri M 3 p

Onnittelut Chungalle voitosta! Seuraavan kierroksen vetovuoro myös Chungalle.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)