Aihe: Tähdet tähdet.
1 2 3 4 5 6 7 8
FatSam
20.04.2014 21:49:18

Dominaattori: "Mä oon ymmärtäny että sulle tehään.. tai sä teet tällä hetkellä levyä"

Maria Veitola, painu vittuun.

Mitkä on Maria Veitolan meriitit?? Niin juuri... Kai se sen ittekki kyl tajuu, vitun rasittava se silti on.
"Chillaa, senkin läskisami." -M4ss3 m/
Tellervo
22.04.2014 02:08:55
Surun pyyhit silmistäni pois oli kyllä ehkä maailman paskin reggaebiisivalinta, mutta oikeat tyypit on silti finaalissa. Sikäli kuin sillä kilpailuaspektilla on edelleenkään mitään merkitystä.
Tollo Pyllervö
Dirtyh
22.04.2014 08:20:43

Dominaattori: "Mä oon ymmärtäny että sulle tehään.. tai sä teet tällä hetkellä levyä"

Maria Veitola, painu vittuun.

Jollei Veitolalla ole tosiaan parempaa infoa niin melko epäasiallista vähätellä Diandran panosta levyn tekoon. Tosin hämmentävää että vielä kymmenen vuotta tositv:n tulemisen jälkeenkin ihmiset ärsyyntyvät ennakkoon kirjoitetuista pahan tuomarin rooleista.

Joka tapauksessa, typyn finaalipaikka on pelkkä levy-yhtiön markkinointitempaus.
Wolfgang
22.04.2014 10:01:39
Dirtyh: Jollei Veitolalla ole tosiaan parempaa infoa niin melko epäasiallista vähätellä Diandran panosta levyn tekoon. Tosin hämmentävää että vielä kymmenen vuotta tositv:n tulemisen jälkeenkin ihmiset ärsyyntyvät ennakkoon kirjoitetuista pahan tuomarin rooleista.

Joka tapauksessa, typyn finaalipaikka on pelkkä levy-yhtiön markkinointitempaus.

Höllääppä sitä foliohattua vähän. Ei kaikki ole suuren koneiston kusetusta massoja kohtaan. Ihminen pystyy kyllä puhumaan ilman käsikirjoitusta ja finaalipaikan voi saada ihan sen äänestyksen kautta.
"Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio
Dirtyh
22.04.2014 16:08:03

Wolfgang: Höllääppä sitä foliohattua vähän. Ei kaikki ole suuren koneiston kusetusta massoja kohtaan. Ihminen pystyy kyllä puhumaan ilman käsikirjoitusta ja finaalipaikan voi saada ihan sen äänestyksen kautta.

Selkeä homma.

Ihmetyttää vain että vaikka laulaja on noin suosittu niin debyyttilevy ei myynyt yhtään ja keikkoja ei saada aikaiseksi.
jp8000
22.04.2014 16:19:40 (muokattu 22.04.2014 16:41:34)

Dirtyh:
Ihmetyttää vain että vaikka laulaja on noin suosittu niin debyyttilevy ei myynyt yhtään ja keikkoja ei saada aikaiseksi.

Kyllä se levy myi yli 15k kappaletta http://www.ifpi.fi/tilastot/kultalevyt/2012

(Mikäli tuolla listalla on todelliset myyntimäärät)
"It was totally worth it" -homer simpson in the episode "fraudcast news"
Stradlin
22.04.2014 16:44:47
Dirtyh: Selkeä homma.

En oikein ymmärrä mitä tekemistä näillä on tällaisen kilpailun kanssa. Äänestettiinhän Diandraa Idolsissakin eniten vaikkei ollut myynyt silloin vielä yhtään levyä. Varmaan samoja tyyppejä on nytkin äänestäjien joukossa. Toisaalta niissä tyypeissä saattaa myös olla paljon sellaisia, jotka eivät osta levyjä tai käy keikoilla.

En kyllä jaksa uskoa että ainakaan noita äänestystuloksia suoranaisesti manipuloitaisiin, enkä edes ymmärrä miksi joku haluaisi niin tehdä. Luulisi että Maikkarikin nimenomaan haluaa jatkoon juuri ne artistit, joiden fanit törsäävät lähetysten aikana eniten rahaa.
"Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz
jp8000
23.04.2014 10:02:32

Kersu
23.04.2014 10:08:19

"Dippasin kikkeliä omenahilloon" -Thet
Tawsky
23.04.2014 10:11:16
Kersu: Eissssssss Bohemian Rhapsody....

Jartsahan vetää senkin ihan komeasti. Löytyy youtubesta joku keikkatallenne.
7 sekuntia. Never forget.
Point
23.04.2014 14:15:39
ADEHD: Jartsahan vetää senkin ihan komeasti. Löytyy youtubesta joku keikkatallenne.

Jartsa vetää mitä tahansa komeasti. Se on näköjään paljon kovempi tekijä mitä ajattelinkaan ennen tota ohjelmaa.
JohnJ
28.04.2014 14:00:17
Jartsa sitten vei potin, ja ihan ansaitusti, vaikkakin viimeinen "ihan mikä biisi tahansa" -esitys meni kyllä 1000-0 Diandralle. Bohemian Rhapsody oli vikatikki Jarilta, ja meni kyllä täysin penkin alle. Jo ennen ensimmäistä nuottiakaan esitys oli jo tuhoontuomittu, sillä tämä biisi ei todellakaan toimi alle 3 minuutin tiivistelmänä vaikka sen vetäisi kuinka hyvin.

Karusti se vain kävi ilmi - kuten tuomaritkin mainitsivat - että Diandran lahjat menevät täysin hukkaan nykyisessä kertakäyttöpopissaan. Eilisessä lähetyksessä oma biisinsä oli myös laulusuorituksen puolesta hirveää kuraa, ikään kuin Diandra itsekin olisi kyllästynyt hoilottamaan moista tuubaa. Kaksi lainabiisiä sen sijaan olivat huikeita esityksiä, etenkin viimeinen. Kovin moni - jos yksikään - muu suomalainen naislaulaja ei olisi tuota biisiä yhtä puhtain paperein selvittänyt.
Metal meets the bone!
M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1
Kimmo72
28.04.2014 19:51:51 (muokattu 28.04.2014 19:58:33)
Se Diandran viiminen veto oli kyllä ihan kansainvälistä tasoa. Vaikka Maria V. onkin aika.. no semmonen kun on, niin komppaan sitä kun sanoi että ne levy-yhtiön tyypit pitäis kuristaa kaikki jos ne ryssii Didin uran jotenkin. Miksei sillä ole samanlaisia henkilöitä taustalla kuin esim. Smoukahontaksella joka vietiin Losiin ja hyvin on (ilmeisesti) mennyt? Diandra olis valtava vientituote maailmalle mutta miks ei mitään tapahdu?

http://www.katsomo.fi/?progId=340159
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
jp8000
28.04.2014 20:44:38 (muokattu 28.04.2014 21:13:33)

Kimmo72: Se Diandran viiminen veto oli kyllä ihan kansainvälistä tasoa. Vaikka Maria V. onkin aika.. no semmonen kun on, niin komppaan sitä kun sanoi että ne levy-yhtiön tyypit pitäis kuristaa kaikki jos ne ryssii Didin uran jotenkin. Miksei sillä ole samanlaisia henkilöitä taustalla kuin esim. Smoukahontaksella joka vietiin Losiin ja hyvin on (ilmeisesti) mennyt? Diandra olis valtava vientituote maailmalle mutta miks ei mitään tapahdu?

http://www.katsomo.fi/?progId=340159

Erittäin hienot vedot oli kyllä Diandralta (poislukien just tämä outta my head).

Tuossa on levy-yhtiön vastaus Veitolan arvosteluun:

http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/t … veitolan-rajuun-kritiikkiin/3195900

Sitten jos puhutaan Sara Mariasta, niin sen verran, mitä olen lukenu hänestä, on tullu selväksi, että suvussa on henkilö, jolla on suhteita Amerikan viihdemaailman puolella, joten se selittäneen hieman asiaa
FatSam
29.04.2014 05:48:42 (muokattu 29.04.2014 05:49:22)

jp8000: Erittäin hienot vedot oli kyllä Diandralta (poislukien just tämä outta my head).

Tuossa on levy-yhtiön vastaus Veitolan arvosteluun:

http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/t … veitolan-rajuun-kritiikkiin/3195900

Miten tää nyt ei yhtään vakuuta mua? Pakko kompata kerrankin elämässään Veitolaa ja sanoa että olihan se Didin eka levy aika hirveä.

Mikä järki on ensinnäkään runnoa levylle joku Itävallan Popstars-voittajan biisi edellisvuodelta, saati tehdä siitä eka sinkku/video? Jumalauta.

https://www.youtube.com/watch?v=A_WqMAYOQcU
ukko idänmies
29.04.2014 06:51:40 (muokattu 29.04.2014 06:53:28)
FatSam: Mikä järki on ensinnäkään runnoa levylle joku Itävallan Popstars-voittajan biisi edellisvuodelta, saati tehdä siitä eka sinkku/video? Jumalauta.

Kustannuspoliittisista syistä. Biisin tekijä on luultavasti mukana tuotantoporukassa ja saa näin itselleen hilloa jokaisesta myydystä levystä, videosta jne. Smurffi-levyjen lopussakin on aina hittibiisien perään ujutettu pari kaikille tuntematonta tuotanto/kustannusporukan omaa tekelettä.

E: Ja tietysti formaatti, jo valmiiksi tunnettu biisi (coverilla on moni breikannut) jne.
Ei elämästä enää edes juovu.
FatSam
29.04.2014 07:35:36

E: Ja tietysti formaatti, jo valmiiksi tunnettu biisi (coverilla on moni breikannut) jne.

Joo, edellyttäen että kyseessä on tunnettu biisi :) Saattaahan tää toki olla hitti Keski-Euroopassa, epäilen silti kovasti.
Point
29.04.2014 15:41:27
FatSam: Mikä järki on ensinnäkään runnoa levylle joku Itävallan Popstars-voittajan biisi edellisvuodelta, saati tehdä siitä eka sinkku/video? Jumalauta.

https://www.youtube.com/watch?v=A_WqMAYOQcU

Oho, mä oon aina luullut että se on ihan diandralle alunperin tehty biisi.

Oon tainnut sanoo tän jo pariin kertaan, mutta mun kunnioitus sillanpäätä kohtaan nousi tän ohjelman myötä 110%. Ensinnäkin pirun kova lavapersoona, laulaja ja muutenkin vaikuttaa äärimmäisen hauskalta tyypiltä.
FatSam
29.04.2014 16:28:15

AKWM: Oho, mä oon aina luullut että se on ihan diandralle alunperin tehty biisi.

Oon tainnut sanoo tän jo pariin kertaan, mutta mun kunnioitus sillanpäätä kohtaan nousi tän ohjelman myötä 110%. Ensinnäkin pirun kova lavapersoona, laulaja ja muutenkin vaikuttaa äärimmäisen hauskalta tyypiltä.

Niin mäki luulin aika kauan.

Jartsa on kova kyl. Olin velipojan kans sen keikalla joskus -98. Koitettiin arvostaa ja kuunnella rauhas siinä aika edes, mutta keski-ikäset naiset on hulluja saatana!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)