Aihe: Zvex pedaalit
1 2
tommijk
17.04.2014 14:20:42
Joku testaillut fuzzoloa? Pienikokoinen fuzzi hakusessa, ja tuo näyttää mielenkiintoiselta.
the-Antero
17.04.2014 14:29:51

tommijk: Joku testaillut fuzzoloa? Pienikokoinen fuzzi hakusessa, ja tuo näyttää mielenkiintoiselta.

Mä testasin tänään. Täytyy tuo kotiuttaa. PW potikka klo 7 oli sellanen "perus" fuzz soundi ja siitä kun nostaa ylöspäin niin tupeaa kompressoitumaan. Oisko jossain klo 11 tietämillä ruvennut tulemaan gatea mukaan. Klo 13 eteenpäin oli jo melkosta nintendo piipitystä.
Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja.
the-Antero
23.04.2014 14:06:08

tommijk: Joku testaillut fuzzoloa? Pienikokoinen fuzzi hakusessa, ja tuo näyttää mielenkiintoiselta.

Tossa ihan hyvä demo tuosta fuzzista http://www.youtube.com/watch?v=o9cU2bWb6aQ
Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja.
Spirocore
23.04.2014 17:32:36

Nyt kyllä pisteet kotiin sekä Zvexille että Helsinkiläiselle Custom Soundsille:

Seek-Tremissäni oli jotain perustavanlaatuista vikaa. Käsinmaalattu versio oli kai saanut liikaa turpaan vuosien varrella, ja jokin komponentti oli hajonnut. Otin yhteyttä jenkkeihin, sillä noissa on elinikäinen takuu. Jenkki vastasi, että vie maahantuojalle, he lähettää uudet sisuskalut ja Suomen pään lafka fiksaa ne paikalleen. Koko homma hoidettin noin kahdessa viikossa, eikä maksanut mulle penniäkään.

Olen jo aiemmin todennut Custom Soundsin erittäin asiakaspalveluhenkiseksi paikaksi, ja tämä kyllä nosti pisteitä vielä entisestään. Tonne kehtaa kyllä raahata naamansa toisenkin kerran. :)
When you're dead, you don't know that you're dead. It's only difficult for others. It's the same when you're stupid.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)