Aihe: Oulun Musiikkitalo
1
kupteri
18.05.2004 10:23:23

No huh, mitäs tapahtui liikkelle? Onko joku käynyt livenä paikalla viimeaikoina, vai onko sivut vain remontissa:

http://www.oulunmusiikkitalo.fi/
Friday Morning Waterloo kotisivut | mp3:sia
Keke Urlaub
18.05.2004 10:32:55

Vaikuttaa liikkeessä olevan Suomelle niin perinteiset "muutoksen tuulet" meneillään, eli konkurssi/omistajanvaihdos?
Q: "Well what do you think about the synthesizer?" Les Paul: "I think it's like an airline dinner."
ytsejam
18.05.2004 11:25:04
Juu, pitemmän aikaahan siellä oli "loppuunmyynti" -ilmapiiri päällä, vaikkei ilmeisesti kuitenkaan virallista loppuunmyyntiä olekkaan ollu? Muutenkin aika nihkeästi oli tavaraa tarjolla, eikä valikoimakaan tuntunu koskaan uudistuvan, joten veikkaisin että konkurssi tulla pamahti.
"Ooppera? Hyi saatana!" -S. Räty
app
18.05.2004 13:02:43
Se koko firma on ihan yksi vitsi. Viimeksi olin sieltä ostamassa Bossin TU-2:sta ja ne lupasivat toimittaa sen mulle parin viikon päästä. Ottivat oikein puhelinnumeronkin ylös että voin käydä hakemassa sen heti kun tulee liikkeeseen. Eivät soittaneet ikinä takas. Kävin itse kysymässä muutaman viikon päästä, silloin oli eri myyjä paikalla joka kysyi että "Tilataanko?".

Joskus kyselin niiltä AKG:n kuulokkeita kun niiden mainoksessa myytiin niitä hyvään hintaan. Ei ollut liikkeessä yhtään paria ja toimitusajaksi eivät osanneet luvata mitään edes kuukauden tarkkuudella.

Musiikki-Kullakselta soittavat aina perään jos luvattu tavara ei tulekkaan ajoissa ja pitävät muutenkin ajan tasalla. Tollanen firma sietääkin mennä konkurssiin.
Myynnissä Mesa/Boogiet: Fifty/Fifty poweramp, Studio Preamp, Nomad 55 Medium Head
J_Mikkonen
18.05.2004 13:16:13

Kieliä oli ja sen lisäksi kitaroita. Jos kävit kysymässä nyt esimerkisi hihnatappia, vastaus oli "ei me niitä pidetä varastossa, Kullaksella/Soitin ja Tarvikkeessa varmaankin on/kysäiseppä Häröseltä". Tuskin sieltä tarvitsee kitaraa/pianoa/whatever ostaa kun tietää ettei ko. liikkeessä minkäänlaista tarviketta ole ja sieltä on jo aiemmin ohjattu kilpailijalle.

Justiinsa saman koin itse viikko sitten.
Mutta asiantunteva kitarakorjaaja siellä kyllä on, Viitala vai mikä sen nimi olikaan.
Ennen viimeviikkoista käyntiä kävin siellä joulun aikoihin ja silloin sanoivat että keväällä tulee uusia kitaroita. Oikein kysyivät minkälaisia Minä haluaisin sinne tilattavan. Poristiin mukavia ja muuta mukavaa. Viime viikolla kun kävin niin uusia kitaroita ei ollut tullut. Vanhat vain olivat vaihtaneet paikkaa takaseinältä vähän edemmäs.
Billsner
18.05.2004 13:45:49
No huh, mitäs tapahtui liikkelle? Onko joku käynyt livenä paikalla viimeaikoina, vai onko sivut vain remontissa:

http://www.oulunmusiikkitalo.fi/

Viimeksi kun kävin noilla nettisivuilla, niin siellä oli vielä markkahinnat tuotteissa ja sivuja oli muistaakseni viimeksi päivitetty vuonna 2000 :)
Cursed Ibanez 7-string of molestation.
Sintti
18.05.2004 14:19:07
Viimeksi kun kävin noilla nettisivuilla, niin siellä oli vielä markkahinnat tuotteissa ja sivuja oli muistaakseni viimeksi päivitetty vuonna 2000 :)

Niinhän ne oli... Aika paska paikka kyllä on tuo. Mulle tuli joskus viime kesän lopulla sieltä mainos, että ne alkais myymään jacksonia ja fenderiä. sitten kävin joskus talvella kattoon, niin vieläkin oli loppuunmyynti menossa, eikä jacksoneista tietoakaan... x) Eikä sielä oo kyllä pitkään aikaan ollu mitään myytävääkään. ainakaan bändikama puolella... Parempi käydä musiikkikullaksella tai soittimessa ja tarvikkeessa. Vaikka soittimen ja tarvikkeen tyyppi on joskus aika vittumainen...
Humppaa taikka kuole...^_^ prkl... Käykää kattomassa kaverini kitaraa osoitteessa koti.mbnet.fi/erkkakar . Tunnettiin suurta tarvetta modaus projektiin... x)
oulukyllosa
18.05.2004 15:27:25

Mitä v***a ne siellä kituuttaa ja peittelee ja jauhaa kakkaa....mä oon käyny puolen vuoden välein siellä ja piruuttani kysyny kahden vuoden aikana joka kerta saman kysymyksen;mikä teillä on tulla alakerrassa ku se on kiinni,onko remontti, niin äijä vastannu joka kerta että joo...putkiremonttia pukkaa...Buhahahahaaa. Muutama surkea kitara roikkuu ja samat kombot kolmatta vuotta.Soitin ja Tarvikkeessa on sentään laadukkaita kitaroita lähes kaikki mitä on,se vaan ihmetetyttää kun nää kaikki paikalliset musiikkiliikkeet on niin hiton ahtaita.Kullaksellakin menee fiilikset heti ku saa pelätä että mihin lyö kitaran lavalla tms...
- Elämä on ihmisen parasta aikaa -
ytsejam
18.05.2004 15:36:01
Vaikka soittimen ja tarvikkeen tyyppi on joskus aika vittumainen...

Täysin samaa mieltä, paitsi että se on aina vittumainen..
"Ooppera? Hyi saatana!" -S. Räty
kupteri
18.05.2004 15:50:01

mikä teillä on tulla alakerrassa ku se on kiinni,onko remontti, niin äijä vastannu joka kerta että joo...putkiremonttia pukkaa...

Viimeksi kun siellä oon käyny, niin alakerrassa oli joku kirppis (siksi sinne lappoi porukkaa sisään etuovesta :-)
Friday Morning Waterloo kotisivut | mp3:sia
Super-Jari
18.05.2004 16:06:17
Täysin samaa mieltä, paitsi että se on aina vittumainen..

Olen varmaan ainoa ihminen Oulussa jonka mielestä Ramppa on ihan mukava ukkeli. :D
Nailed by Vasara
Keke Urlaub
18.05.2004 16:07:35

Olen varmaan ainoa ihminen Oulussa jonka mielestä Ramppa on ihan mukava ukkeli. :D

No ei nyt niinkään. Hän voisi yksinkertaisesti päivittää hieman luutuneita asenteitaan.
Q: "Well what do you think about the synthesizer?" Les Paul: "I think it's like an airline dinner."
KoRnholic
19.05.2004 20:28:28
No ei nyt niinkään. Hän voisi yksinkertaisesti päivittää hieman luutuneita asenteitaan.

täysin samaa mieltä. palvelua saa vasta silloin kun vilauttaa povitaskusta paksua setelinippua tai shekkivihkoa. nuorempana piti ottaa toinen vanhemmista mukaan jos kielisetin aiko saada kivuttomasti.

Oon myös kuullu että äijällä on kovasti pokkaa kusettaa
tietämätöntä.
ihmeitä teen hetkessä, mutta mahdottomuuksiin menee hieman kauemmin.
Billsner
19.05.2004 20:58:44
Oon myös kuullu että äijällä on kovasti pokkaa kusettaa
tietämätöntä.

Voi johtua myös siitä että se äijäkin on aika tietämätön musavehkeistä :)
Cursed Ibanez 7-string of molestation.
Puavali
19.05.2004 21:13:13
Voi johtua myös siitä että se äijäkin on aika tietämätön musavehkeistä :)

Esittää tietämätöntä. Osaa ottaa rahan pois varomattomalta, sen verran sutki on. Mutta hintataso on kaupassa melkein kohdallaan, ja tavarat näkyy liikkeessä vaihtuvan kiitettävään tahtiin.
Super-Jari
19.05.2004 21:21:10
Esittää tietämätöntä.

Hoho! Mikäili näin on niin on se helvetin hyvä näyttelemään.

- mitä tarkoittaa kelluvat tomit
- no, tuota, no ne kelluu
Nailed by Vasara
Puavali
19.05.2004 22:39:03
Hoho! Mikäili näin on niin on se helvetin hyvä näyttelemään.

- mitä tarkoittaa kelluvat tomit
- no, tuota, no ne kelluu

Kelluvat tomit? En tiijä minäkään. Mutta kai hän on jotain oppinut, kun on kymmeniä (?) vuosia musiikkivehekaupassa ollut mukana.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)