Aihe: Kehukaa ibanezia!!
1 2 3 4
Strutsi
18.05.2004 11:08:45
Kehukaa nyt ibanezia oikein olan takaa.
Elkääkä ahdasmieliset straton tiluttajat tulko nyt
puhumaan tikkukauloista.

RG:t
Just hyvä kaula, hienon näköisiä, hyvä talla..
rockitsb
18.05.2004 11:10:38
Jetkingit: Makeen näkösiä, retro on rok. Puolet paksumpi kaula kuin RG:ssä. Halpa.
"Life sucks and then you fuckin' die." -Ozzy Osbourne
HS
18.05.2004 11:10:38
Terve

...Just hyvä kaula...

Itelläs on hieno kaula!
NYdoll
18.05.2004 11:10:51

Minä kehun! Uskomaton on ainakin tuo minun soittimeni, eikä ole mikään tikkukaulainen, kevyt lastulevyritsa vaan ihan oikea soitin! MIJ -87 Roadstar I (kts. omakuva)
"I´ve got razorblade lips, gonna kiss some wrists..." Turbonegro - Fuck the world
Volle
18.05.2004 11:14:43
Ibanez rs-1010 steve lukather signature -84. Toosi hyvä ja hiano keppi. Kuulostaakin ihan miellyttävältä.

Sitten olisi pari muutakin Ibanezia nekin on "ihan jees".
Nam.
Jackson Dinky
18.05.2004 11:15:32
Joo ainakun soitan omalla iballa niin tykästyn siihen enemmän ja enemmän. Moni muu huomannu saman?
Jau jau!
Prowler
18.05.2004 11:16:14
Multa löytyy tollanen Ibanezin RG-mallinen keppi. Ei oo kyllä ollu mitään valittamista, ihan OK peli.
Mulla ois myös oma verinen kirves. VERINEN KIRVES!
goose
18.05.2004 11:23:00
SC420:een olen ollut todella tyytyväinen. Kitara ei tarvitse välttämättä edes sähköä vaikka bodykin on paperin ohut.
Myös TS9:iin ja Tube King -sarjaan olen ollut tyytyväinen.
Ostakaa muuten Ibanezin Tubeking putki kompressori!
...toivotaan parasta varotaan varasta..
JuSu
18.05.2004 11:24:46
Kehukaa nyt ibanezia oikein olan takaa.

Ibanez SA-360. Hieno lespaulin ja straton risteytys, oiva jokapaikanhöylä.

Ei kuitenkaan asettunut parhaalla tavalla meikäläisen käpälään yrityksestä huolimatta. Ostakaa pois hyvä kitara.

JuSu
Ooostakaa ooostakaa, hyvejä kitaroita, Ibanez, Charvel... Katso tori.
Nixzar
18.05.2004 11:24:48
No tuo minun omankuvan RG käytössä. Olen enemmän kuin tyytyväinen. Kaula on nopeasoittoinen.
*Keep Rockin in The Free World* *IHKK #12*
Niskamies
18.05.2004 11:27:38
Ibanezin TS-7 on yks parhaista od/dist. pedaaleista millä mä oon koskaan soittanut.
Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita.
mongoloidi
18.05.2004 11:28:49 (muokattu 18.05.2004 11:29:05)
Ibanezin TubeScreamerit on hyviä.
Ibanezin kitaroista en tykkää.
Jani The Rock
18.05.2004 11:29:08

Artist on mahtavan hyvä ja hieno kitara. Hakkaa Gibsonit sun muut vaikka vasemmalla kädellä. Destroyer ja Rocket Roll ovat todella rock. Icemanissakin on tyyliä. Puoliakustiset (AM, AF ja AS) ovat ehdottomasti sarjansa kärkipäätä. Uusi puoliakustinen Artcore-sarja on hinta/laatusuhteeltaan parasta mitä tällä hetkellä tiedän. Ja kehuttavaa löytyisi aina vain lisää: Blazer, Talman etc. etc. Ja ne 70-luvun kopiomallit...

No, riittikö? Eikä tarvinnut edes venyttää totuutta.
Don`t mess with the countryboys
lapio
18.05.2004 12:43:07

Minun Iba on komean värinen = viininpunainen. Hyvä floikka pitää vireen hyvin. Erinomainen virityskoneisto (huomattavasti Gibsoniakin parempi). Tosin omat mikit on vähän tuhnut. Muuten ihan hyvä hevitilukitara.
Minuun on käytetty poltetun maan taktiikkaa... Mitä tuossa avatarissa tapahtuu?
Swan
18.05.2004 12:49:21
RG1570 löytyy omistuksesta. Monikäyttöinen; lähtee saundit kuin saundit. Unelma soittaa, ja vieläpä pirun siistin näköinen.
"If I could play one note through a whole song, I would." - The Edge
fox
18.05.2004 13:31:40

Artist on mahtavan hyvä ja hieno kitara. Hakkaa Gibsonit sun muut vaikka vasemmalla kädellä. Destroyer ja Rocket Roll ovat todella rock. Icemanissakin on tyyliä. Puoliakustiset (AM, AF ja AS) ovat ehdottomasti sarjansa kärkipäätä. Uusi puoliakustinen Artcore-sarja on hinta/laatusuhteeltaan parasta mitä tällä hetkellä tiedän. Ja kehuttavaa löytyisi aina vain lisää: Blazer, Talman etc. etc. Ja ne 70-luvun kopiomallit...
No, riittikö? Eikä tarvinnut edes venyttää totuutta.

Aah,Jani, lämpöisiä sanoja... Tosin ei minusta oikein kaikkia Gibsoneita hakkaa..;) Osan ehkä... Enivei, omansa jokaiselle rakkain... Suurella kokemuksella kyllä toteaisin, että Ibanez Artistit on aivan erinomaisia LP-tyyppisiä kitaroita olematta kuitenkaan kopioita, aivan samoin kuin tuolla toisaalla ruodittu Westone Prestigekin. Onhan mnettiläisiäkin tietämäni mukaan muutama, joilla on omakohtaista kokemusta Iba Artist-mallistosta..kolme ainakin..
Strato-miähet vois kattella Blazereita ja Roadstareja, vallankin siellä malliston yläpäässä on kitaroita jotka pyyhkii tavan stratolla lattiaa mennen tullen ja vielä palatessa. Löytyy humppareilla ja yhdistelmillä..
Ja mikä parasta, nuo vanhat on kunnon puista tehtyjä, ei mitää indokiinan suopajua....
PekKampela
18.05.2004 13:31:43

Mainos:

Puolisen vuotta omistanut S540 ltd-mallisen ibanezin. Elikkä japsipeli jostain 90-luvun loppupuolelta, viimeistelty Custom Shopissa. Todella hyvä peli omassa kastissaan. Itseä ei vain floikka ja muut sen kitaran ominaisuudet miellytä. Talla Lo-Pro Edge.

Olen ihan näinä aikoina laittamassa sitä myyntiin, notta jos kiinnostaa niin pistä vaikka pikaviestiä. Laitoin yhden kuvan omakuvaani. Niitäkin on mahdollista saada lisää.
toxic
18.05.2004 14:44:47 (muokattu 18.05.2004 14:45:37)
Minä taidan oksentaa... Anteeksi.

Edit: No, mielipide azioita. Ibanez kertoo (joskus) soittajasta. Jos kaulaa katsotaa.a.sd.ga.'g
kalkkuna
18.05.2004 14:56:30
Minä taidan oksentaa... Anteeksi.

Edit: No, mielipide azioita. Ibanez kertoo (joskus) soittajasta. Jos kaulaa katsotaa.a.sd.ga.'g

No joopajoo, mutta kannattaa myös muistaa että on muitakin malleja kuin RG:itä.

Ja ensimmäiseen viestiin lisäys: Kuka helvetti tiluttaa stratolla?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)