Aihe: Orange Thunder 30
1 2 3 4 5 6 7
Baldwin
22.09.2019 18:55:42
Avaan tätä vanhaa ketjua, koska olen kiinnostunut löytämään uudet putket muutaman vuoden vanhaan TH30:eeni alkuperäisten tilalle.
Olisin siis kiinnostunut mitä mieltä asiasta ollaan täällä ja mitä suosittelette.
Oma vahvistimeni on teknisesti toiminut hyvin mutta jonkin verran tummahko se on omaan korvaan ja hiukan kirkkaampi yleissoundi voisi mielestäni olla.
Kaappi jota käytän on Bugera 2x12 umpikaappi, johon olen vaihtanut WGS ET-65/Veteran elmentit.
Musiikkityyli on sekalainen ja vähän kaikkea perinteistä tulee soitettua.
Baldwin
22.09.2019 18:58:21
Olen kiinnostunut löytämään uudet putket muutaman vuoden vanhaan TH30:eeni alkuperäisten tilalle.
Olisin siis kiinnostunut mitä mieltä asiasta ollaan täällä ja mitä suosittelette.
Oma vahvistimeni on teknisesti toiminut hyvin mutta jonkin verran tummahko se on omaan korvaan ja hiukan kirkkaampi yleissoundi voisi mielestäni olla.
Kaappi jota käytän on Bugera 2x12 umpikaappi, johon olen vaihtanut WGS ET-65/Veteran elementit.
Musiikkityyli. johon kamoja käytetään on sekalainen ja vähän kaikkea perinteistä tulee soitettua. Olen testaillut jonkin verran erilaisia säröjä ja ehkä mukavaimmalta kuulosaa Mad Professorin Lound and Pround, koska se hieman selkeyttää ja kirkastaa soundia.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)