Aihe: Musicstore-eepos (kenelle tuli?)
1 2
PoLFus
18.05.2004 07:54:26

Minulle tuli eilen yli 440 sivuinen musiikkikama-raamattu.

Entä teille?
~ Seiska-ender ~
t1amatti
18.05.2004 07:57:22
No mulle ei ainaskaa tullu :/

Mistä opuksesta nyt on oikein kyse? Jonkun nettikaupan?
no näinhän se on.
PoLFus
18.05.2004 08:11:20

No mulle ei ainaskaa tullu :/

Mistä opuksesta nyt on oikein kyse? Jonkun nettikaupan?

KYllä.
~ Seiska-ender ~
Puavali
18.05.2004 08:19:31
Musicstorekoelnin eli kölnin kuvasto? Mulle tuli apouttia 384-sivuinen. Alta neljänsadan sivun, jos ei kansia lasketa. Kamat eiku halpuu. Kitaroita muutamalla kymmenellä eurolla jne. Onneksi ei tarvitse ostaa.
Sintti
18.05.2004 08:32:02
Musicstorekoelnin eli kölnin kuvasto? Mulle tuli apouttia 384-sivuinen. Alta neljänsadan sivun, jos ei kansia lasketa. Kamat eiku halpuu. Kitaroita muutamalla kymmenellä eurolla jne. Onneksi ei tarvitse ostaa.

Tuommoset on hauskaa iltalukemista... saa ainakin GAS:a nostatettua, jos ei muuta.. ja näkee kitaraunia... x)
Humppaa taikka kuole...^_^ prkl... Käykää kattomassa kaverini kitaraa osoitteessa koti.mbnet.fi/erkkakar . Tunnettiin suurta tarvetta modaus projektiin... x)
depe
18.05.2004 10:03:09
Kävin viime viikolla hakemassa pari kappaletta ihan paikan päältä... Köln on nätti kaupunki, ainakin tuon Music Storen sisäpuolelta...
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
mongoloidi
18.05.2004 10:22:35
Jos tarkotat tuota Kölnin kuvastoa niin tulihan se.
PIM
18.05.2004 11:42:06
Jos haluatte todella painavaa asiaa niin tilatkaa B&H photo-video-proaudion ilmainen Professional Audio Sourcebook. Toimitus kestää mutta jossain vaiheessa postiluukusta tupsahtaa liki 1600 sivua tuotetietoja ja muuta kivaa luettavaa. Aivan mahtava referenssiteos jos täytyy tsekata jonkun tietyn äänikortin tai softan speksejä.

Jos haluatte sääliä postinkantajaa tai ette jaksa odotella niin tämän raamatun voi lukea pdf-muodossa suoraan B&H:n saitilta.

http://www.bhphotovideo.com/bnh/con … amp;A=getpage&Q=FreeCatalog.jsp
Muuttokuorman kevennysmyynti nyt menossa. Tsekkaa tarjonta tästä.
askomiko
18.05.2004 12:34:56
Juu, täällä tsekkaillaan Kölnin hintoja. Kotiäänittäjälle löytyy kyllä vaikka mitä. Tascamin tekele on hieno, kontrolleri ja mikkietuset.
Myytävänä superhieno-hevikitara ja superhieno-twängi-JazzCaster.
Kitarakamakaavio -inspired by AFIL :)
Olli S.
18.05.2004 17:49:10

Milläköhän perusteella tuommoinen jaetaan? Sieltä tilanneille? Olisi ihan hauskaa lukemista, kun on se ihan eri fiilis aina hekumoida tavaraa luettelosta kuin näyttöpäätteeltä.
"Tehdään nyt neljä ryhmää ja molemmissa pitää olla molempia sukupuolia" -Liikunnanopettajani. RG550 myynnissä!
trih
18.05.2004 17:58:33
Tännekin ilmestyi. Riittää moneen täysistuntoon lukemista...
"I remember when I told my parents that I was quitting my job to build a life-size Millenium Falcon. My parents were pissed and I remember my Dad saying, how are you going to build a falcon. You don't even know how to use any tools." - Dennis Ward
DJ Lattialuukkukoira
18.05.2004 18:01:45
Määkin tahtoo! Miten pääsisin jäseneksi tähän salaklubiin, joka saa himaansa kuvastoja?
"Pimpin' ain't pimpin' ain't easy man..." -Ice T
Puavali
18.05.2004 20:48:47
Määkin tahtoo! Miten pääsisin jäseneksi tähän salaklubiin, joka saa himaansa kuvastoja?

Minä ostin sieltä Kölnistä basson netitse.
mikko1
18.05.2004 20:51:35
Minä ostin sieltä Kölnistä basson netitse.

no pitääkö nyt saatana basso ostaa....perhana.
"Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir
Niskamies
18.05.2004 20:55:30

Mäkin haluan tietää. Mäkin haluun mainoksia:)
Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita.
Jormaz
18.05.2004 21:23:14
Kyllähän se tuli! Suureksi yllätykseksi GAS ei yltynyt tällä kertaa(?). Eli jos sieltä on jotain tilannut niin ne lähettelee kataloogeja ja vieläpä osoitteessa herroitellaankin :)
So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov.
DJ Lattialuukkukoira
18.05.2004 21:26:01
Kyllähän se tuli! Suureksi yllätykseksi GAS ei yltynyt tällä kertaa(?). Eli jos sieltä on jotain tilannut niin ne lähettelee kataloogeja ja vieläpä osoitteessa herroitellaankin :)

Pöh, Kyllä Guitaristin tilaajiakin herroitellaan!
"Pimpin' ain't pimpin' ain't easy man..." -Ice T
Jormaz
18.05.2004 21:29:04
Pöh, Kyllä Guitaristin tilaajiakin herroitellaan!

Ne herroittelee kaikkea, ne on herrarotua.
So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov.
depe
18.05.2004 21:36:45
Ne herroittelee kaikkea, ne on herrarotua.

Eiku ne herroittelee ainoastaa herrarotua eli meitä kauniita vaaleita suomalaisia.
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)