Onko noista 'kommentoijista' kukaan ostanut mitään? (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
jhlamm 08.04.2014 09:57:00 | |
---|
LaMotta: Onko noista 'kommentoijista' kukaan ostanut mitään? Itse olen. Joskus totesin suurinpiirtein "uuuh mama, olisipa rahaa..." kuukautta myöhemmin myös sen ostin. Itselle (joku muukin asiasta mainitsi) on kommentointi usein sisältänyt kohteliaisuuksia tai sitten neuvoja, kun oma ilmoitus on ollut virheellinen (ei ollut tietoa mikeistä, rungon materiaali kitarassa väärä yms). Tuossa kohtaa ei mielestäni ole edes tarve sitä ostaa. Loppujen lopuksi luotan ihmisten medialukutaitoon ja rölötys osataan skipata suosiolla noista kommenteista... ehkä. "Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." |
naavanka_ 08.04.2014 10:46:07 | |
---|
LaMotta: Onko noista 'kommentoijista' kukaan ostanut mitään? Minä. Yleensä ulisen kyllä ihan aiheesta mutta joskus lipsahtaa. |
Laulava Kylätohtori 08.04.2014 11:21:24 | |
---|
Onhan niitä kaikenlaisia rölöttäjiä nähty, mutta useimmiten taitavat vain nolata itsensä, eikä niinkään haittaa myyntiä. Minusta kommentointi on kuitenkin hyvä asia, kuten esim. tässä olisin voinut kommentoida, että linkki ei toimi, jos kommentointi olisi päällä: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=867650 Muutenkin loistava ilmoitus. :D Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Little Savage 08.04.2014 11:34:38 | |
---|
Täytyy myöntää että mulla tapana käydä lukemassa niitä kommentteja ilmotuksista huvin vuoksi että mitäköhän joku on taas sinne rölöttänyt. Välillä on tehnyt mieli kommentoida huonoa ilmotusta, mutta olen sitten jättäny homman sikseen kun en ole ollut kiinnostunut kuitenkaan tuotteen ostamisesta. ÄÄ TÄKÄ TÄKÄ TÄKÄ TÄÄ. Anna sakkoa saatana. |
Jucciz 08.04.2014 11:40:19 (muokattu 08.04.2014 11:41:50) | |
---|
Laulava Kylätohtori: ... Muutenkin loistava ilmoitus. :D Lukuunottamatta rikkinäistä linkkiä, joka ei siis vie oikealle tuotesivulle. Noi käy ainoastaan silloin, jos kopioi tekstin oman ilmoituksensa "katseluversiosta", eikä käytä oikeaoppisesti ilmoituksen muokkaustoimintoa, jossa linkit ovat ehjinä ja kokonaisina. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Decadetroll 08.04.2014 11:41:50 | |
---|
Monasti tulee kommentoitua jos ilmossa on jotain fibaa (kitaran spekseissä, valmistusvuosissa tms) tai siitä yksinkertaisesti puuttuu jotain oleellista infoa, jonka satun tietämään. Joskus kehaisenkin tuotteita jos ne hyväksi tiedän. I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. |
Jucciz 08.04.2014 11:44:26 | |
---|
Ilmoituksia tulee toisinaan kommentoitua kolmesta syystä: - myytävä kohde ja sen kuvaus ovat ristiriidassa (esim. vääriä speksejä) - poskettoman kallis hinta - jostain syystä äärimmäisen hieno/hauska/sympaattinen tuote Pahaa en tarkoita. Yritän olla reilu ja korjata mahdollisia virheitä, jotta ihmiset saisivat mahdollisimman paljon oikeaa informaatiota. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Ben Hur 08.04.2014 12:54:43 | |
---|
Hyvähän se on , että siellä niitä kommentteja on. Ne amattimiehet, jotka tietävät tuotteesta jotain saavat minun puolesta kommentoida, onko tuote ylihintainen, väärillä spekseillä tahi jotain muuta epäselvää. Itse harrastelen soittelemista ja täytyy sanoa, että muutamista kitaroista on jonkinlainen näppituntuma, mitä sen pitäisi maksaa. Fenderillä/Gibsonilla on miljoona eri mallia, ota nyt niistä selvää, vieläkun ne nimitykset muuttuvat parinvuoden välein vähä niinku entiset Nissanit. Joten luen aina kommenttikentän, jos siellä jokin raapasu on. BilBb |
Osteri 08.04.2014 14:32:35 | |
---|
Minusta on ihan kiva heittää kommentti johonkin tavaraan mistä itsellä on positiivista kokemusta. Huomaan näin jälkikäteen pohdiskellen, että ne ovat enimmäkseen olleet kehoituksia muille ostaa kyseinen tuote roikkumasta torilta. Joku on kehaisuja uskonutkin, koska tuotteita on hävinnyt myynnistä. Suhtaudun positiivisesti kaikkeen mikä edistää rehellistä myymistä ja kannatan sitä kommentilla joskus. Jos toiminto poistuisi, niin eipä siitäkään olisi haittaa. Kirjoitan.....siis ehkä en just nyt soita.... |
LesPaul70 09.04.2014 11:53:40 | |
---|
LaMotta: Onko noista 'kommentoijista' kukaan ostanut mitään? Olen, paljonkin. Mutta en koskaan juuri sitä tuotetta, jota olen kommentoinut. Kommentoitua on tullut esim. sellaisia tapauksia, kun hinta on ollut aivan epärealistinen tai ilmon kuva tahattoman koominen. Sen sijaan ne kamat, mitä olen ostanut - ei muuta kuin rahat pöytään ja tavara pois torilta, mitä siinä turhia löpisemään. Laudoista takki päälle vaan, sitten sä kelpaat manalaan. |