Aihe: Keskustelua Roots-skabasta Vol V
1 2 3 4 5192 193 194 195 196267 268 269 270 271
Seba
05.04.2014 17:47:12

BigPapa: Roots-skaba 325 on päättynyt näillä näkymin.
-
Pahoittelut tästä, mutta tämä jatkuva itku taustoista vie motivaation tälläisestä vapaaehtoisesta ja talkootyöllä etenevästä toiminnasta.
-
Luultavasti olisi enemmänkin tulossa, mutta tilanteen ollessa tämä.....pitää tässä hiukan katsella, jos motivaation saisi palautettua.
-
Olisko mitenkään mahdollista, että toi taustoista itkeminen loppuis?
-
Ilmeisesti on niin, ettei WW halua tämänkertaisen skaban jatkuvan.

Jep WW:tä juuri tarkoitin.

Perään vielä Papan perinteinen kun provosoidaan toista vittuilemaan sitten ollaan muka hämmästyneitä kun metsä vastaa niinkuin sinne huutaa ja leikitään "enhän mä mitään sanonut" -leikkiä spanielin ilme peilistä kurkkien.

Jatketaas roots-skabaa. Yllä oleva puheenvuoro olikin taas juuri sitä mitä odotettavissa oli ja kertoo esittäjästään aivan riittävästi.

Sä et edes ymmärrä kuinka läpinäkyvää tuo on, tai vaihtoehtoisesti et muuten vaan ymmärrä.
Jos jollain on eri näkemys kuin sulla, jostain kumman syystä pitää tahallaan ärsyttää ja yrittää saada muut näyttämään huonolta, kun se ei onnistu, jatkat siitä samasta jankkaamista ja tuloksena nolaat vain itsesi kerta toisensa jälkeen.
Tää on niin nähty jo.

P.S.
Säästä näppistäsi yksityisviestien suunnalla, olen blokannut sun viestit jo ajat sitten.
BigPapa
05.04.2014 17:55:35 (muokattu 05.04.2014 17:59:51)

Seba: Jep WW:tä juuri tarkoitin.

Perään vielä Papan perinteinen kun provosoidaan toista vittuilemaan sitten ollaan muka hämmästyneitä kun metsä vastaa niinkuin sinne huutaa ja leikitään "enhän mä mitään sanonut" -leikkiä spanielin ilme peilistä kurkkien.

Sä et edes ymmärrä kuinka läpinäkyvää tuo on, tai vaihtoehtoisesti et muuten vaan ymmärrä.
Jos jollain on eri näkemys kuin sulla, jostain kumman syystä pitää tahallaan ärsyttää ja yrittää saada muut näyttämään huonolta, kun se ei onnistu, jatkat siitä samasta jankkaamista ja tuloksena nolaat vain itsesi kerta toisensa jälkeen.
Tää on niin nähty jo.

P.S.
Säästä näppistäsi yksityisviestien suunnalla, olen blokannut sun viestit jo ajat sitten.

Niin hyvä tapahan se on taustoista vittuilla, sun mielestä.

Edit. Ei mulla olisi edes sun kanssa mitään pikaviestieteltävää.
Entropia666
05.04.2014 17:55:55

Blues on vakava asia.
Rässiä: Inkvisitor || Kuvia: H A J E . F I
Seba
05.04.2014 18:04:29

BigPapa: Niin hyvä tapahan se on taustoista vittuilla, sun mielestä.

Tai ottaa ihan kaiken vittuiluna.
Mun ainoa huomio näistä skaboista on lähinnä se, että roots-skaboissa on hirveän usein aivan naurettavaa vääntöä ja kiukuttelua ja leikkimielisyys loistaa poissaolollaan.
Ainakin silloin kun olet mukana.

Edit. Ei mulla olisi edes sun kanssa mitään pikaviestieteltävää.

Jep, paitsi aina kun olen sun kanssa eri mieltä niin pikaviestit vilkkuu nillityksiäsi.
--ps--
05.04.2014 18:06:52
Tämä on aivan mahtavaa viihdettä. Pelottaa vain, että jos tämä onkin etukäteen käsikirjoitettua ja harjoiteltua "realityä" . Silloin tuntisi itsensä kyllä pahemman kerran kusetetuksi.
BigPapa
05.04.2014 18:07:30 (muokattu 05.04.2014 18:07:51)

Seba: Tai ottaa ihan kaiken vittuiluna.
Mun ainoa huomio näistä skaboista on lähinnä se, että roots-skaboissa on hirveän usein aivan naurettavaa vääntöä ja kiukuttelua ja leikkimielisyys loistaa poissaolollaan.
Ainakin silloin kun olet mukana.

No se on sun näkemys, ja huomaa tämän henkilökohtaisen antipatian selkeästi, samoin kuin WW:n ja Hollströmin kirjoituksissa.

Jep, paitsi aina kun olen sun kanssa eri mieltä niin pikaviestit vilkkuu nillityksiäsi.

Ole ihan vapaasti eri mieltä, ei merkitse mitään.
Seba
05.04.2014 18:10:38 (muokattu 05.04.2014 18:12:03)

BigPapa: No se on sun näkemys, ja huomaa tämän henkilökohtaisen antipatian selkeästi, samoin kuin WW:n ja Hollströmin kirjoituksissa.

Ole ihan vapaasti eri mieltä, ei merkitse mitään.

Eri mieltä, ei merkitse mitään? Vai meinaatko että et koskaan ole lähettänyt mitään?
Vain joka ikinen kerta siihen asti kunnes blokkasin sut.
Jos et muista, niin voin laittaa tähän pikislaatikosta koottuja parhaita paloja.

Niistä huomaa kyllä että tuntuu kovasti merkitsevän.
BigPapa
05.04.2014 18:13:50 (muokattu 05.04.2014 18:19:14)

Seba: Eri mieltä? Meinaatko että et koskaan ole lähettänyt mitään?
Vain joka ikinen kerta siihen asti kunnes blokkasin sut.
Jos et muista, niin voin laittaa tähän pikislaatikosta koottuja parhaita paloja.

Niistä huomaa kyllä että tuntuu kovasti merkitsevän.

Blokattu olet itsekin. Että se siitä.
Niin, ehkä joskus luulin , että ihmisten kanssa voi keskustella asioista, mutta
selkeästi joidenkin kanssa ei voi. Eli ole ihan vapaasti eri mieltä, ei merkitse mitään.
Karvamammutti
05.04.2014 18:17:13
*ANGRILY FIXES BOW TIE*
Seba
05.04.2014 18:18:24

BigPapa: Blokattu olet itsekin. Että se siitä.

:D
Minähän jatkuvasti yritänkin lähettää sulle viestejä :)
Ei muuta kun hame päälle ja jatka erinomaisuudessasi paistattelua.
Näkemiin.
BigPapa
05.04.2014 18:22:52

Seba: :D
Minähän jatkuvasti yritänkin lähettää sulle viestejä :)
Ei muuta kun hame päälle ja jatka erinomaisuudessasi paistattelua.
Näkemiin.

Älä tyrkytä tapojasi.
Neponen
05.04.2014 18:47:34

BigPapa: Älä tyrkytä tapojasi.

Roots on helvetin vakava asia.
Mites noi grass roots kitarat sitten toimii tässä konseptissa?
WanhaWetäjä
06.04.2014 15:11:30

BigPapa: Mikäs siinä, sen sortin marttyyri WW on, että sopis kyllä.

Katso peiliin...ruvetaanko vääntään tästä oikeen kunnolla ja keräämään arkistoa
marttyyrina olemisesta tällä palstalla?

Anna jo olla, tämä koko juttu lähti aivan käsittämättömän mitättömästä asiasta, minä kehtasin "vittuilla" taustasta näinkin rankasti....

WanhaWetäjä: Tua noi nääs...tyhmä kysymys ehkä MUTTA eikö tuossa taustassa ole jo soolo? Piano-osuutta ei voi parhaallakaan tahdolla sanoa säestämiseksi, ad libitum tavaraa tulee kuin ravintolamuusikolta konsanaan;-)
Tottumiskysymys ehkä mutta minä käsitän soolon soittamisen niin että esim livetilanteessa jokainen soittaa oman soolonsa VUOROLLAAN ja muut pyrkivät siinä kohtaan lähinnä säestämään ? Näin ainakin pitäisi olla ja useimmiten onkin, myös oikeassa elämässä. Sooloa soolon päälle on todella tukala soittaa...
TAI sitten vuoropuheluna jossa piano/kitara tms vuorottelevat esim tahdin pätkissä.

Aika mestari saa olla että taikoo tuohon taustaan luontevasti soolon NIIN että se ei mene pianonkilkatuksen kanssa pahasti ristiin. Kitara niin kovalle niin että kilkatus peittyy, se lienee ainut mahollisuus?

MIKÄ PRKL tuossa on taustasta vittuilua, täh?

...jatkoa ...

(minä) Korvattomuudella meinasin lähinnä sitä että pääosin kitaravoittoista musaa harrastavat ja vain kitaraa soittavat eivät kenties kiinnitä huomiota siihen mihin vaikkapa minä pianoakin soittavana eli että tuon kaltaisessa pianonsoitossa olisi jotain "vialla", siis kun puhutaan säestämisestä. Mun on vaikea ymmärtää miksi joku "säestää" pianolla bluesia noin, edelleen kuulen tuon lähinnä soolosoittona, en säestämisenä.

Mitä näitä jauhamaan, jokainen kokee asiat omalla tavallaan ja ovat siis oikeassa, ainakin omasta mielestään.

...jatkoa...liittyen seuraavaan skabaan...

BigPapa: Imeisesti on niin, ettei WW halua tämänkertaisen skaban jatkuvan.

Täh? Ei mulla ole todellakaan mitään sitä vastaan että skaba jatkuu, miksi ihmeessä olisi, missä mä sellasta olen sanonut ?
Otatko sä nämä skabailut kenties turhan vakavasti?

Se että tähän skabaan sopiva soittotyyli ei ole mun mielestä pentatonista laid backia vapaasti fraseeraten johtuu juurikin siitä mielikuvasta minkälaisen soolon itse tuohon soittaisin, jos osaisin. En mä mitään "määrää" mitä kukin saa ja voi soittaa, todella naurettava ja outo ajatuksenakin. Jokaisellahan on oma visio tai useita sellasia mitä mihinkin voi soittaa.
Jos tuohon istuu esim hidas blues luontevasti niin olen valmis muuttamaan mielipidettäni sen osalta, mulla oli 1.mielessä lähinnä joku Brian Setzer tyyppinen ratkaisu joka ei ole mun laji lainkaan. Veikkaan että Kuha, MadMatt, Sicboy -akselilta tämäkin osasto taittuisi uskottavasti, miksei muiltakin jos moista juttua on soitellut.

Ei jumal....kuten aavistin, MadMatt veti sellasen soolon että piisaa.

Muut jutut on sitten provosoitumisesta johtuvaa lumipalloefektia, puolin ja toisin, TOSIN perusasia eli se että sinä et halua KOSKAAN ymmärtää/hyväksyä muiden mielipiteitä, varnsinkaan minun, jos ne poikkavat omastasi , se on asia joka on ja pysyy, sille ei ole mitään tehtävissä.

Mulle rittää tämä tästä aiheesta, jos nyt olen joitain tavallaan asian ulkopuolisia palstalaisia jotenkin loukannut aiheuttamalla(????) tämän sotkun niin mussa on myös miestä pyytämään anteeksi, olen pahoillani, katson peiliin.
BigPapa
06.04.2014 15:31:13 (muokattu 06.04.2014 17:54:59)

WanhaWetäjä: Katso peiliin...ruvetaanko vääntään tästä oikeen kunnolla ja keräämään arkistoa marttyyrina olemisesta tällä palstalla?

En tietääkseni ole kuollut, ja muutenkin tuo marttyyriksi leimaaminen
on silkkaa nettifoorumikeskusteluille tyypillistä vittuilua sekin. Pahoittelut WW:lle siitä, että olen itsekin sitä ilmaisua käyttänyt.

- Marttyyri (kr. , martyr, todistaja) on uskonsa tai jonkin muun aatteensa puolesta kuollut henkilö.

WanhaWetäjä: Muut jutut on sitten provosoitumisesta johtuvaa lumipalloefektia, puolin ja toisin,

Näinhän siinä on päässyt käymään.

TOSIN perusasia eli se että sinä et halua KOSKAAN ymmärtää/hyväksyä muiden mielipiteitä, varnsinkaan minun, jos ne poikkavat omastasi , se on asia joka on ja pysyy, sille ei ole mitään tehtävissä.

Tämähän taas menee vittuilun piikkiin, eikä pidä paikkaansa. Näppärästi muuten sekoitettu samaan lauseeseen muiden ja omien mielipiteittesi ymmärtäminen/hyväksyminen.

Mulle rittää tämä tästä aiheesta, jos nyt olen joitain tavallaan asian ulkopuolisia palstalaisia jotenkin loukannut aiheuttamalla(????) tämän sotkun niin mussa on myös miestä pyytämään anteeksi, olen pahoillani, katson peiliin.

Onnistuneestihan tuosta oli kaiken kaikkiaan feidattu ne todelliset vittuilut, mutta mulle sopii kyllä jos tää paskanjauhanta loppuis. Mitä tulee siihen mielipiteiden hyväksymiseen, niin ei sulta tunnu onnistuvan hyväksyä, jos olen eri mieltä jostain, kuten esim. tässä tapauksessa skaba 324 taustasta, josta olin sitä mieltä, että se on aivan hyvä ja kelvollinen tausta soittaa. Siitähän tämä lähti eskaloitumaan ja nyt on paska lentänyt - mun mielestä aivan riittämiin. Riittääkö, jos katson varsipeiliin, vai olisiko toivomus että kokovartalopeiliin. Pahoittelut tästä kaikille ja myös WW:lle, joka tuskin näkee allekirjoittanutta millään tavalla tölväisseensä.

Ja kyllä, MadMattin veto on loistava versio alunperin Clarence "Gatemouth" Brownin Okie Dokie Stompista.

Tässä Hollywood Fats bandin versio aiheesta: https://www.youtube.com/watch?v=Nlzk10Cq85o

Jolla on myös muita esim. tähän 325 taustaan soveliaita aihioita:

https://www.youtube.com/watch?v=9Be0goMgI9g
BigPapa
06.04.2014 21:03:09

Skaban 325 voittaja on MadMatt.
Masalle onnittelut ja työt, sekä kiitokset osallistujille.

MadMatt: 17

hasako: 13
Jarkre: 6
BigPapa: 3
Illu: 2
Vesa423: 1
tjj2000:
Jarkre
06.04.2014 21:37:23
Onnittelut myös täältä MadMatt:lle. Täytyy sanoa että itselle se on vaan märkä päiväuni että pääsisi joskus tuolle Masan tasolle tatsissa ja dynamiikan hallinnassa.
MadMatt
07.04.2014 05:43:57

Kiitos äänestäjille!

Sopivaa taustaa ei löydy. Jos joku haluaa polkaista skaban käyntiin niin ollos hyvä. Hoidan kyllä sitten äänestysketjun ja muut muodollisuudet.
hasako
07.04.2014 09:21:28
Listassa seuraavana olevana,joudun myös nostaan kädet pystyyn,iltavuoroa töissä tämä ja huominen päivä. Keskiviikkona olis työn pulesta aikaa mutta silloinkin on autohuolto,joten ei oikein ehdi.
Jarkre
07.04.2014 19:52:03
MadMatt: Kiitos äänestäjille!

Sopivaa taustaa ei löydy. Jos joku haluaa polkaista skaban käyntiin niin ollos hyvä. Hoidan kyllä sitten äänestysketjun ja muut muodollisuudet.

Roots skaba 326 avattu.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)