Aihe: Keskustelua Roots-skabasta Vol V
1 2 3 4 5191 192 193 194 195267 268 269 270 271
Tuomo_
05.04.2014 11:03:53 (muokattu 05.04.2014 14:48:14)
Let it be.
Armon Kerjäläinen jo vuodesta 1955.
BigPapa
05.04.2014 11:08:35 (muokattu 05.04.2014 14:55:50)

BigPapa
05.04.2014 12:43:09 (muokattu 05.04.2014 14:22:45)

WanhaWetäjä: Olet oikeassa, sua kiinnostaa tasan tarkkaan vain yksi asia ; se mitä sä peilistä näet!
Sä olet aivan helvetin narsistinen ja itsekeskeinen ihminen marttyyrileikkeineen, sua ei todellakaan kiinnosta mikään muu kuin että kaikki ovat kanssasi samaa mieltä ja kaikki menee sun pillisi mukaan.
Osa jengista on vissiin niin helvetin lapasia että ei uskalla koskaan sanoa yhtään mitään saati olla mistään eri mieltä sun kanssasi, onneksi on niitäkin joilla on omia ajatuksia ja mielipiteitä.

Suosittelen peiliin katsomista ihan ajatuksen kanssa.

Kannattaisko sun sinne peiliin katsella ihan itse.

WanhaWetäjä: "Eikä tämä ole mitään kettuilua tai riidanhaastamista vaan mielipide, jos tausta on jonkun mielestä ok ja pianonkilkatus ei häiritse niin se on ihan ok sekin."

Itse olin jäsen krk:n laittamasta Roots-skaba 324 taustasta tätä mieltä:

BigPapa "Hyvä tausta, eikä ollenkaan haastava. Kaik' on niinku pittääki."

"Yllättäen" se ei sitten ollutkaan ok:

WanhaWetäjä: "Onko?

Mahdat olla ns asiantuntija myös pianosoitossa mitä tulee säestämiseen bluesmeiningeissä? Onhan se haastavaa soittaa kilpaa toisen kanssa ja toisen päälle, eikö?

JOS unohtaa=EI KUUNTELE mitä piano kilkuttaa niin jo vain voi vetää mitä vaan,
mutta ristiriitoja tulee aivan takuulla kun kaksi soolosoitinta soittaa sooloa yhtä aikaa.
Kitara pintaan niin ongelma on ohitettu, vai?

No joo, ehkä varsinainen rootsporukka, mihin en itseäni lue, on ns korvatonta eikä näe/kuule metsää puilta ja tuollaiset asiat eivät vaivaa, vedetään sitä pentatoniikkaa vaikka maailman tappin oli tausta mikä vaan. Karrikoiden tämä."

WW:n tavat tuntien ns. karrikointi ei liene kaukana WW:n todellisesta mielipiteestä.

Mikä tuossa taustoista "nilittämisessä" niin kovasti rassaa? Ite laitat skabataustan jonka saatesanat "vetäkää tohon jotain jos pystytte" voisi hyvinkin tulkita vittuiluna edelllisen skabataustan saamasta kritiikista.
Keskustelua roots-skabasta on tämän topicin nimi....eikö prkl TAUSTAT ole oleellinen osa roots-skaboja joten niistäkin voi siis olla jotain mieltä?

Saatesanat laittamalleni taustalle olivat nämä: "Koittakaa saada soolo sopimaan tonne pianon, huuliharpun, puhaltimien ym. soittimien sekaan." - siksi, koska soittimien määrä on aika suuri ja taustassa tapahtuu kuitenkin jonkin verran - ei vittuilumielessä.

Laita sääntöihin että omat mielipiteet taustoista ovat kiellettyjä, sillähän tästä selvitään.

Tälläiseen ei ole tarvetta. Mikäli taustasta on jotain huomautettavaa, sen voi kyllä tehdä pikaviestillä, mutta ilmeisesti tarkoitus WW:llä on provosointi ja riidan haastaminen. Nythän tässä on tullut sitä "kritiikkiä" ja "mielipiteitä" jo kolmesta perättäisestä taustasta. Puhumattakaan paskanheitosta allekirjoittaneen ja koko roots-skaba porukan niskaan.

Tämähän pätee jo mm sun soittosi arvioinnissa joka on kaiken kritiikin yläpuolella.

Ei ollenkaan:

WanhaWetäjä: "BigPapa - selkee selätys ja tappo, soundista en niin välitä mutta soitto toimii kyllä vaikka onkin taustan vastaisesti todella rauhatonta kaahausta (..ttu nyt mä vedän ja näytän,stana), paikka paikoin...ei kovin omaperäistä vaan tuttua asiaa ja varastettuja lickeja, sitähän blues kai parhaimmillan/pahimmillaan on"

Tähän ei ole mitään sanomista, se on esittämäsi arvio ja kritiikki ja sillä hyvä.

Ja sitten kun totesin äänestyksessäni äänestysketjussa:

BigPapa: "Sellainen huomio toisaalta tuli tässä skabassa tehtyä, että blues ei selvästikään ole humppa- ja tanssimuusikoiden ominta aluetta."

Siitä seurasikin keskusteluketjuun paskamyrsky, jossa mennään muita vähätellen,
hyväveli -tyyppistä sisäpiiriä luulotellen ja oma ego edellä, kuten aina:

WanhaWetäjä: "No joo, mä soitan enempi omasta elämästä ja toisesta näkökulmasta, johtuen varmaankin tuosta "kammottavasta" tanssimuusikkotaustasta. "Humppamuusikko" -tyyppistä vittuilua olen saanut kuulla ennenkin, juurikin vanhan liiton rock/blues soittajien taholta, ei haittaa yhtään. Parempi olla monipuolinen kuin yksipuolinen.

Genreen aivan ilmeisesti kuuluva tietty kapeakatseisuus, joidenkin (mm sinun) tosikkomainen suhtautuminen asioihin ja esim soiton lokeroituminen tiettyyn muottiin kuin myös palstan selkeä hyväveli tyyppinen sisäpiiri ei ole todellakaan mun juttu eli kenenkään perseitä ei nuolla KOSKAAN".

..ttu miten tämmönen leikkimielinen, harrastupohjalla oleva touhu voi olla näin stnan tosikkomaista...

Sanos muuta.

Mä lupaan olla vastedes olla ihan hiljaa ja poistun mieluusti näistä geimeistä, saat ihan rauhassa leikkiä omalla rakentamallasi hiekkalaatikolla.
Jos alkaa tuntua siltä että motivaatio palaa ja taustasta ei tarvi nilittää niin saatan osallistua skaboihin, katotaan mihin homma menee.

Muille palstalaisille sanoisin että älkää ottako tästä itseenne, tämä on mun ja tuon toisen vanhan jääräpään välinen naurettava skaba joka toistuu tietyin välein , henkilökemiat ei vaan kohtaa, minkäs sille voi.

Itse päätät mitä teet.
BigPapa
05.04.2014 14:54:36 (muokattu 05.04.2014 14:55:26)

J.Hollström
05.04.2014 15:02:14
Nää on parhaita nää tyhjät laatikot. Ei pysty hirveesti vastaan väittämään.
BigPapa
05.04.2014 15:07:08 (muokattu 05.04.2014 15:12:07)

Onhan ne selkeesti parempia kuin nämä skaban 324 taustaa käsitelleet laatikot:

-J.Hollström: "Joo. Vitun hyvä tausta, jos pianosoolo ei häiritse.

Koettelin tohon jotain vedellä ja totesin, et aika turhaa hommaa. Paska mikä paska.

Imuroikaa parempia niin basistikin voi osallistua."

-J.Hollström: "Hyvä lähestymistapa ois ollu piereskellä tohon päälle, mut ei irronnut."
J.Hollström
05.04.2014 15:13:24 (muokattu 05.04.2014 15:14:09)
BigPapa: Onhan ne selkeesti parempia kuin nämä skaban 324 taustaa käsitelleet laatikot:

Koettelin tohon jotain vedellä ja totesin, et aika turhaa hommaa. Paska mikä paska.

-J.Hollström: "Hyvä lähestymistapa ois ollu piereskellä tohon päälle, mut ei irronnut."

Löytynee varmaan vielä parempiakin viestejä kun oikeen kelaat.

Mut onhan tää nyt ihan yhtä naurettavaa pelleilyä tää homma täällä. Itku tulee jos kaikki ei oo mielin kielin sun tekemisiis.

WW kertoi jo kaiken oleellisen tän homman luonteesta täällä joten en ala kertailemaan.
BigPapa
05.04.2014 15:21:16 (muokattu 05.04.2014 15:32:36)

Vääristele nyt Holmström oikein mieles mukaan tätä hommaa.
Kaksi omnipotenttia megalomaanista persoonaa WW ja Holmströmmi jauhamassa paskaa ja sabotoimassa skabaa. Itkuhan se pääsi teiltä, kun oikein nää tarinat tsekkaa. WW:n jutut on WW:n juttuja ja samoin omat juttus on mitä on ja se niistä.
BigPapa
05.04.2014 15:40:21

:D
J.Hollström
05.04.2014 15:51:26
WanhaWetäjä:
Sä olet aivan helvetin narsistinen ja itsekeskeinen ihminen marttyyrileikkeineen, sua ei todellakaan kiinnosta mikään muu kuin että kaikki ovat kanssasi samaa mieltä ja kaikki menee sun pillisi mukaan.

Tossa on kaikki kiteytettynä. Valitettavasti.
hemmo
05.04.2014 15:53:52

J.Hollström: Jos pää ei riitä ees nimen oikeenkirjoitukseen niin voi heitellä voltteja ihan keskenään.

täällähän on hyvät zäpinät, voi veljet
Kaikista löytyy ihana sielu, kun ihmiseen keskittyy.
BigPapa
05.04.2014 15:54:05

:DD
Numb
05.04.2014 16:00:31

Hieno meininki taas poijaat.
Sävelet ja sanat, kitara ja laulu: Dunnet Head
Morri
05.04.2014 16:32:42
Piti oikein tulla tarkistamaan mitä ihmettä täällä tapahtuu....ei uskoisi, aikuisia miehiä, kai...? Huhhuh...
Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it. André Gide
J.Hollström
05.04.2014 17:01:53
Morri: Piti oikein tulla tarkistamaan mitä ihmettä täällä tapahtuu....ei uskoisi, aikuisia miehiä, kai...? Huhhuh...

Mitä vanhempia niin sen paskempi meno.
JaSo
05.04.2014 17:09:46
BigPapa: Kannattaisko hieman perehtyä erään/eräiden henkilöiden tekemisiin, ennenkuin alkaa kovin voimallisesti paiskoa kiviä tännepäin.

Alkaen vaikka tuolta sivulta:

http://muusikoiden.net/keskustelu/p … ts.php?c=10&t=194123&o=3740

Mikäli skabataustoista v.ttuilu on hyväksyttävää, niin tervemenoa. Toivotaanko ehkä, että divarissakin annettaisiin negatiivista palautetta skabanvetäjille taustoista ja v.ttuiltaisiin muutenkin rootsjengin korvattomuudesta ynnä muusta vastaavasta.

Mulle ei kyllä parhaalla tahdollakaan aukene, että mikä tossa linkittämässäsi WW:n taustan kommentoinnissa antaa aihetta näin hirveeseen älämölöön...
BigPapa
05.04.2014 17:11:40 (muokattu 05.04.2014 17:18:51)

JaSo: Mulle ei kyllä parhaalla tahdollakaan aukene, että mikä tossa linkittämässäsi WW:n taustan kommentoinnissa antaa aihetta näin hirveeseen älämölöön...

Lue koko tarina tuosta linkistä alkaen, jos ei aukea niin ei voi mitään.

http://muusikoiden.net/keskustelu/p … ts.php?c=10&t=194123&o=3740

Ja jos ei tästäkään seljennyt niin ihan sama. Varsinaiset älämölöt ovat tulleet WW:tä ja Holmströmmiltä.

WanhaWetäjä: Olet oikeassa, sua kiinnostaa tasan tarkkaan vain yksi asia ; se mitä sä peilistä näet!
Osa jengista on vissiin niin helvetin lapasia että ei uskalla koskaan sanoa yhtään mitään saati olla mistään eri mieltä sun kanssasi, onneksi on niitäkin joilla on omia ajatuksia ja mielipiteitä.

Suosittelen peiliin katsomista ihan ajatuksen kanssa.

Kannattaisko sun sinne peiliin katsella ihan itse.

WanhaWetäjä: "Eikä tämä ole mitään kettuilua tai riidanhaastamista vaan mielipide, jos tausta on jonkun mielestä ok ja pianonkilkatus ei häiritse niin se on ihan ok sekin."

Itse olin jäsen krk:n laittamasta Roots-skaba 324 taustasta tätä mieltä:

BigPapa "Hyvä tausta, eikä ollenkaan haastava. Kaik' on niinku pittääki."

"Yllättäen" se ei sitten ollutkaan ok:

WanhaWetäjä: "Onko?

Mahdat olla ns asiantuntija myös pianosoitossa mitä tulee säestämiseen bluesmeiningeissä? Onhan se haastavaa soittaa kilpaa toisen kanssa ja toisen päälle, eikö?

JOS unohtaa=EI KUUNTELE mitä piano kilkuttaa niin jo vain voi vetää mitä vaan,
mutta ristiriitoja tulee aivan takuulla kun kaksi soolosoitinta soittaa sooloa yhtä aikaa.
Kitara pintaan niin ongelma on ohitettu, vai?

No joo, ehkä varsinainen rootsporukka, mihin en itseäni lue, on ns korvatonta eikä näe/kuule metsää puilta ja tuollaiset asiat eivät vaivaa, vedetään sitä pentatoniikkaa vaikka maailman tappin oli tausta mikä vaan. Karrikoiden tämä."

WW:n tavat tuntien ns. karrikointi ei liene kaukana WW:n todellisesta mielipiteestä.

Mikä tuossa taustoista "nilittämisessä" niin kovasti rassaa? Ite laitat skabataustan jonka saatesanat "vetäkää tohon jotain jos pystytte" voisi hyvinkin tulkita vittuiluna edelllisen skabataustan saamasta kritiikista.
Keskustelua roots-skabasta on tämän topicin nimi....eikö prkl TAUSTAT ole oleellinen osa roots-skaboja joten niistäkin voi siis olla jotain mieltä?

Saatesanat laittamalleni taustalle olivat nämä: "Koittakaa saada soolo sopimaan tonne pianon, huuliharpun, puhaltimien ym. soittimien sekaan." - siksi, koska soittimien määrä on aika suuri ja taustassa tapahtuu kuitenkin jonkin verran - ei vittuilumielessä.

Laita sääntöihin että omat mielipiteet taustoista ovat kiellettyjä, sillähän tästä selvitään.

Tälläiseen ei ole tarvetta. Mikäli taustasta on jotain huomautettavaa, sen voi kyllä tehdä pikaviestillä, mutta ilmeisesti tarkoitus WW:llä on provosointi ja riidan haastaminen. Nythän tässä on tullut sitä "kritiikkiä" ja "mielipiteitä" jo kolmesta perättäisestä taustasta. Puhumattakaan paskanheitosta allekirjoittaneen ja koko roots-skaba porukan niskaan.

Tämähän pätee jo mm sun soittosi arvioinnissa joka on kaiken kritiikin yläpuolella.

Ei ollenkaan:

WanhaWetäjä: "BigPapa - selkee selätys ja tappo, soundista en niin välitä mutta soitto toimii kyllä vaikka onkin taustan vastaisesti todella rauhatonta kaahausta (..ttu nyt mä vedän ja näytän,stana), paikka paikoin...ei kovin omaperäistä vaan tuttua asiaa ja varastettuja lickeja, sitähän blues kai parhaimmillan/pahimmillaan on"

Tähän ei ole mitään sanomista, se on esittämäsi arvio ja kritiikki ja sillä hyvä.

Ja sitten kun totesin äänestyksessäni äänestysketjussa:

BigPapa: "Sellainen huomio toisaalta tuli tässä skabassa tehtyä, että blues ei selvästikään ole humppa- ja tanssimuusikoiden ominta aluetta."

Siitä seurasikin keskusteluketjuun paskamyrsky, jossa mennään muita vähätellen,
hyväveli -tyyppistä sisäpiiriä luulotellen ja oma ego edellä, kuten aina:

WanhaWetäjä: "No joo, mä soitan enempi omasta elämästä ja toisesta näkökulmasta, johtuen varmaankin tuosta "kammottavasta" tanssimuusikkotaustasta. "Humppamuusikko" -tyyppistä vittuilua olen saanut kuulla ennenkin, juurikin vanhan liiton rock/blues soittajien taholta, ei haittaa yhtään. Parempi olla monipuolinen kuin yksipuolinen.

Genreen aivan ilmeisesti kuuluva tietty kapeakatseisuus, joidenkin (mm sinun) tosikkomainen suhtautuminen asioihin ja esim soiton lokeroituminen tiettyyn muottiin kuin myös palstan selkeä hyväveli tyyppinen sisäpiiri ei ole todellakaan mun juttu eli kenenkään perseitä ei nuolla KOSKAAN".

..ttu miten tämmönen leikkimielinen, harrastupohjalla oleva touhu voi olla näin stnan tosikkomaista...

Sanos muuta.

Mä lupaan olla vastedes olla ihan hiljaa ja poistun mieluusti näistä geimeistä, saat ihan rauhassa leikkiä omalla rakentamallasi hiekkalaatikolla.
Jos alkaa tuntua siltä että motivaatio palaa ja taustasta ei tarvi nilittää niin saatan osallistua skaboihin, katotaan mihin homma menee.

Muille palstalaisille sanoisin että älkää ottako tästä itseenne, tämä on mun ja tuon toisen vanhan jääräpään välinen naurettava skaba joka toistuu tietyin välein , henkilökemiat ei vaan kohtaa, minkäs sille voi.

Itse päätät mitä teet.

Holmströmmin kootut:

Seba
05.04.2014 17:27:14

Ei herranjestas tätä menoa taas.
Laittakaa seuraavaan taustaan kummeleiden My mother was a martyr too -biisin lauluraita sekaan.
BigPapa
05.04.2014 17:32:19

Mikäs siinä, sen sortin marttyyri WW on, että sopis kyllä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)