Aihe: Turvonneet hintapyynnöt laitteista, vol 6
1 2 3 4 5157 158 159 160 161497 498 499 500 501
73nd3r
07.04.2014 18:13:23
Ei mulla hinnasta oikeastaan mussuttamista ole, mutta matematiikan hallinnasta:

"Pienilapainen telekaula
(...)
kaula virittimien kanssa 95€
Kaula ilman virittimiä 75€
virittimet 15€"

Tai sit vaan maanantain hauskin ilmo.
Old Joe
07.04.2014 18:27:37 (muokattu 07.04.2014 18:28:40)
73nd3r: Ei mulla hinnasta oikeastaan mussuttamista ole, mutta matematiikan hallinnasta:

"Pienilapainen telekaula
(...)
virittimet 15€"

Kunhan pääsee virittimistä eroon :)

e. Niin, tai kaulasta :)
Kyllä minä tiedän etten tiedä, mutta ethän sinä sitä tiedä.
Don Felder
07.04.2014 18:36:46
73nd3r: Ei mulla hinnasta oikeastaan mussuttamista ole, mutta matematiikan hallinnasta:

"Pienilapainen telekaula
(...)
virittimet 15€"

Virittimien kiinnittäminen kaulaan maksaa ja meneehän siihen muutama ruuvikin.
En juo alkoholia uskonnon takia vaan aivan muun syyn takia.
Funkånaut
08.04.2014 01:35:14

"Pienilapainen telekaula
(...)
virittimet 15€"

Ajatteles, jos tolla tempulla saa jonkun vitsikkään, joka ei tarvitse kaulaa tahi virittimiä, ostamaan nuo erikseen.
Devatero remesel, desátá bída. Kuuntelen tämmöistä
Gary the pine
08.04.2014 09:20:13
Jucciz: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=864735

Eiköhän tuossakin taas muutama satanen ole hyvän miehen lisää...

Mikähän se oli käytäntö tuplatunnuksista?

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=867831

Tuota kun kattoo tarkasti, niin samat kamat kyseessä (samat pikku jäljet kaapissa) ja 01.04. kuluvaa vuotta rekisteröitynyt käyttäjätunnus samoilta nurkilta ylläolevan ilmon myyjän kanssa.
Tulin, näin, paskoin housuun.
Stalkah
08.04.2014 10:16:08

Stalkah: Facebookin Soitinkirpputori -ryhmässä on hyvää keskustelua erään henkilön Pearlin Export -sarjan rumpusetin hinnasta. Referensseinä tämä myyjä käytti itse pulittamaansa 3000€:a ja aikaisemman omistajan kuulemma maksamaa 8000€:a.

Facebookissa ei ilmeisesti saa linkattua suoraan kirjoitukseen, mutta tuolta ryhmästä löytyy: https://www.facebook.com/groups/soitinkirpputori/

Ilmoituskin oli *todella* asiallinen ja korrekti. Olisi tehnyt mieli kysyä, että löytyykö setistä ollenkaan splash -nimistä efektipeltiä, kun mainitaan vain spalsh ja splassi -nimiset pellit. Lisäks tähä ois voinu viel lisätä esim. et "Mites kun puhut tuossa et sisältyy tupla, onko syöty vai vielä kääreessään? Onko bassot millaset, kontra- vai sähköbassot? Entäs lattia, linoleumi vai lankkua? Entä mites onko Tomi mies vai koira? Niin ja tuossa lopussa mainitsit rummusta, mikä rumpu on kyseessä? Entäs tuoli, onko se oikea rumputuoli vai Ikean jakkara?"

E: Olin alkuun vähän siinä luulossa, että aprilliahan tämäkin on, mutta eipä taida olla.

E2: Jaahas, oli tuo episodi vissiin paisunu sille tasolle, että poistettiin koko ilmoitus. No, linkitän tänne, jos se päätyy vaikka Feissarimokiin, oli nimittäi aika hyvää vääntöä.

Pitääpä laittaa tää ilmotus vielä tähän, kun olivat uudelleen sen postanneet. Nyt hintapyyntö on laskenut kuitenkin 650€:n tuosta alkuperäisestä 3000€ referenssistä huolimatta.

"Settiin kuuluu
tupla bassot ja pedaalit
Hi-Hat
tomtomit ja lattia tomi
virveli
tomeille erillinen standi
Alchemy professional symbaalit 17__ ja 16__
medina rock heavy 20__ ride
lehmänkello ja 10__ spalsh symbaali
ja rumpu tuoli

kaikkiin löytyy standit paitsi splassille ja symbaaleille löytyy oma kanto pussi.

kalvot ovat soitettujen näköiset. Tilan puutteen vuoksi toinen basso poissa kuvasta"

Tähän ois tosiaan voinu kommentoida vaikka mitä näsäviisasta tuossa aiemmin lainaaman oman viestini tyyliin, mutta ei kehtaa, jos kerran miehensä rumpuja myy, kun tuollaselta sakilta yleensä puuttuu tietynlainen huumorintaju. Sieltä tulis kuitenkin mies heittää viestillä tyylii "vittu et laita enää mun vaimolle mitään vittuilu viestejä vitun kulli apina!".
"Naulat neljän tuumamitan lyöty pajavasaroin - haukan katse hanskojani vartioi"
naavanka_
08.04.2014 10:44:17
Stalkah: Pitääpä laittaa tää ilmotus vielä tähän, kun olivat uudelleen sen postanneet. Nyt hintapyyntö on laskenut kuitenkin 650€:n tuosta alkuperäisestä 3000€ referenssistä huolimatta.

"Settiin kuuluu
tupla bassot ja pedaalit
Hi-Hat
tomtomit ja lattia tomi
virveli
ja rumpu tuoli

kaikkiin löytyy standit paitsi splassille ja symbaaleille löytyy oma kanto pussi.

kalvot ovat soitettujen näköiset. Tilan puutteen vuoksi toinen basso poissa kuvasta"

Tähän ois tosiaan voinu kommentoida vaikka mitä näsäviisasta tuossa aiemmin lainaaman oman viestini tyyliin, mutta ei kehtaa, jos kerran miehensä rumpuja myy, kun tuollaselta sakilta yleensä puuttuu tietynlainen huumorintaju. Sieltä tulis kuitenkin mies heittää viestillä tyylii "vittu et laita enää mun vaimolle mitään vittuilu viestejä vitun kulli apina!".

Näin FB:ssä saman ilmon ja meinasin viisastella mutta en kehdannut.
Jucciz
08.04.2014 12:13:22
Gary the pine: Mikähän se oli käytäntö tuplatunnuksista?

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=867831

Tuota kun kattoo tarkasti, niin samat kamat kyseessä (samat pikku jäljet kaapissa) ja 01.04. kuluvaa vuotta rekisteröitynyt käyttäjätunnus samoilta nurkilta ylläolevan ilmon myyjän kanssa.

Kuvitteleekohan joku ihan oikeasti, että tuote menee paremmin kaupaksi, jos siitä on useampi ilmoitus?

Ittelle tulee pikemminkin päinvastaiset fiilikset. Ei tee mieli ostaa kaverilta, joka tyrkyttää tuotteitaan usean ilmoituksen voimin.
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
hollstro
08.04.2014 17:39:12

Jucciz: Kuvitteleekohan joku ihan oikeasti, että tuote menee paremmin kaupaksi, jos siitä on useampi ilmoitus?

Ittelle tulee pikemminkin päinvastaiset fiilikset. Ei tee mieli ostaa kaverilta, joka tyrkyttää tuotteitaan usean ilmoituksen voimin.

Tuossahan oli vielä nerokkaasti kaksi eri hintaa, joten jos oikein hyvä säkä käy, myyjä saa vielä isomman hinnan. "Hinta on kohillaan, kato vaikka toirlta referenssiä"

Mitähän jos joku päättää mennä katsomaan molempia vielä samoihin aikoihoihin. Ja todennäköisesti menisikin, niin pieni on hintaero. Siinä onkin venkoilua kun ensin on kysynyt onko kama vielä myynnissä, mikä on usein se 1. kysymys/puheenavaus.

Farssin ainekset kasassa.
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
Jucciz
08.04.2014 18:01:24
hollstro: Tuossahan oli vielä nerokkaasti kaksi eri hintaa, joten jos oikein hyvä säkä käy, myyjä saa vielä isomman hinnan. "Hinta on kohillaan, kato vaikka toirlta referenssiä"

Mitähän jos joku päättää mennä katsomaan molempia vielä samoihin aikoihoihin. Ja todennäköisesti menisikin, niin pieni on hintaero. Siinä onkin venkoilua kun ensin on kysynyt onko kama vielä myynnissä, mikä on usein se 1. kysymys/puheenavaus.

Farssin ainekset kasassa.

Tota pitäis lähteä kattomaan videokameran kera. Sit koko pläjäys YouTubeen.
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Tympee Huttunen
08.04.2014 19:17:21
Jucciz: Kuvitteleekohan joku ihan oikeasti, että tuote menee paremmin kaupaksi, jos siitä on useampi ilmoitus?

Luulen, että ilmoituksia on kaksi, jotta olisi jokin hintareferenssi vahvistimelle. Eli jos joku miettii, että onko noin arvokkaita niin löytää toisenkin ilmon, mikä viittaisi tuohon hintaan.
kosoha-7
08.04.2014 19:28:21
Niin tuostahan voi saada sen oikean hinnankin. Nämähän on oikeasti ihan arvopelejä. Minkähän takia tätä on tänne nostettu ylös muka jonain häiriintyneenä hintapyyntönä. Tuolla taitaa tosin mennä samaan hintaan ihan ilman vikinöitä.

http://www.ebay.com/itm/1987-Marsha … ultDomain_0&hash=item3cdf64a792

Tämä saattaa kyllä jäädä myymättä.

http://www.ebay.com/itm/1987-Marsha … 228?pt=Amps&hash=item417d17837c
Jucciz
08.04.2014 19:28:37
Lastinen: Luulen, että ilmoituksia on kaksi, jotta olisi jokin hintareferenssi vahvistimelle. Eli jos joku miettii, että onko noin arvokkaita niin löytää toisenkin ilmon, mikä viittaisi tuohon hintaan.

Kekseliästä. Kaksi ylihintaista Jubileeta. Ei paljon lohduta.
DirtyFingers
08.04.2014 20:53:46 (muokattu 08.04.2014 20:55:17)
Rumpujen myynti biisi

Settiin kuuluu
tupla bassot ja pedaalit
Hi-Hat
tomtomit ja lattia tomi
virveli
ja rumpu tuoli
kaikkiin löytyy standit paitsi splassille ja
symbaaleille löytyy oma kanto pussi.
kalvot ovat soitettujen näköiset.
Tilan puutteen vuoksi
toinen basso poissa kuvasta

Vitummoinen.
Come with me for fun in my buggy
Jucciz
10.04.2014 11:27:22 (muokattu 10.04.2014 11:27:34)
Jaha, kun kahdella eri nimimerkillä samaa ylihintaista Jubilee-kioskia myyneen kaverin ilmoitukset (ja vissiin tunnaritkin) poistettiin, rekisteröityi tyyppi itsepintaisesti kolmannella käyttäjätunnuksella.

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=868642
Laulava Kylätohtori
10.04.2014 11:38:22
Jucciz: Jaha, kun kahdella eri nimimerkillä samaa ylihintaista Jubilee-kioskia myyneen kaverin ilmoitukset (ja vissiin tunnaritkin) poistettiin, rekisteröityi tyyppi itsepintaisesti kolmannella käyttäjätunnuksella.

On kyllä sellaista touhua, että ihan sama, mitä myy ja millä hinnalla, itse ainakin pistän tuollaisen suoraan mustalle listalle...
Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
Mä vaan
10.04.2014 18:34:49
Jucciz: Jaha, kun kahdella eri nimimerkillä samaa ylihintaista Jubilee-kioskia myyneen kaverin ilmoitukset (ja vissiin tunnaritkin) poistettiin, rekisteröityi tyyppi itsepintaisesti kolmannella käyttäjätunnuksella.

Nyt täytyy kysyä, en siis oikeasti tiedä, vaikka pitäis varmaan, mutta jakeleeko Mnet ollenkaan IP-Bännejä? Toimis tämmösiin...
Vakava efektiriippuvainen ja pahemman luokan kamarunkkari.
Twinkle
10.04.2014 19:22:59
Mä vaan: Nyt täytyy kysyä, en siis oikeasti tiedä, vaikka pitäis varmaan, mutta jakeleeko Mnet ollenkaan IP-Bännejä? Toimis tämmösiin...

siinä kun nykyään valtaosa liikkuu dynaamisen IP-osoitteen takaa, ei semmoista oikeen voi tehdä.
Jucciz
10.04.2014 20:03:06
Mä vaan: Nyt täytyy kysyä, en siis oikeasti tiedä, vaikka pitäis varmaan, mutta jakeleeko Mnet ollenkaan IP-Bännejä? Toimis tämmösiin...

Kuten sanottu, ei ne toimi. Aika monilla on nykyään mobiilinetti: joka boottauksella IP-osoite saattaa vaihtua - ja sit taas kokonaista IP-osoitealuetta ei oo reilua bannata - voi kohdistua viattomiin sivullisiinkin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)