balzary 07.05.2004 14:10:28 | |
---|
Pari sataa euroa. Jos ei hukkaa, niin nehän ovat ikuiset. jaa-a, minulle ainakin sanottiin että aktiivikäytössä kestävät sellaisen 3-4 vuotta, sitten pitäs tehdä uudet. |
makerei 11.05.2004 13:46:31 | |
---|
mulla on earit ja ne on parahaat.... hinta n. 20£... voi tilata vaikka kullakselta netistä tai mistä tahansa |
Kapane 11.05.2004 18:04:35 | |
---|
itse ostin juuri korviin valettavat elasiinit. hinta oli 185e mutta kuulo on kyllä tuon arvoinen. mua ei huvita enää yhtään mikään.
[Kyllä Lähtee] |
duane 11.05.2004 19:44:46 | |
---|
jaa-a, minulle ainakin sanottiin että aktiivikäytössä kestävät sellaisen 3-4 vuotta, sitten pitäs tehdä uudet. Ei ne siinä ajassa ehi juurikaan hajoamaan ruveta, vaan tuon noin 4 vuoden aikana sun korvakäytävässä voi tapahtua jotain muutoksia, mikä vaatii sitten uuden muotin.. Mulla on myös elacinit ja ne on kyllä hyvinkin hintansa arvoiset... Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Nöyhtä 11.05.2004 19:51:45 | |
---|
No mulla on sellasta korva "kittiä", eli silikoni suojus jota saa ihan apteekeista. Ei maksa paljoa ja on todella tehokas (suodattaa 18dB), tosin haittana se että, jos on pitkät hiukset niin se kitti jää helposti niihin kiinni ... mutta sen saa ihan seuraavalla hiusten pesulla vege. "Tilutus on homojen hommaa, sanoo mies, joka ei osaa tiluttaa." |
Groove Man 11.05.2004 22:05:49 | |
---|
Ei ne siinä ajassa ehi juurikaan hajoamaan ruveta, vaan tuon noin 4 vuoden aikana sun korvakäytävässä voi tapahtua jotain muutoksia, mikä vaatii sitten uuden muotin.. Mulla on myös elacinit ja ne on kyllä hyvinkin hintansa arvoiset... Jeeh, juuri näin. Täällä on kanssa käytössä valetut tulpat ja niihin sekä 15 että 25 db filtterit aina tarpeen mukaan. 15db antaa vielä jonkin verran tasaisempaa taajuusvastetta 25:siin verrattuna, mutta 25:set luonnollisesti taas enemmän vaimennusta. Alotin aikoinaan keltasista EARin vaahtomuovitulpista ja sen jälkeen EARin kuusiin. Talouden taas hiukan parannuttua pystyi siirtymään kuusista valettuihin ja sanoisin, että jokainen 'steppi' oli about yhtä suuri parannus edelliseen verrattuna. Parempaa jälkeä voi sitten saada varmaan enää jollain asiallisella korvamonitorointi tsysteemillä. Jos valttuja tulppia täytyy aikanaan uusia niin uusinta koskee vaan muottia, joten kustannus ei ole enää verrattavissa alkuhintaan, kun filtterit maksaa kohtuu osan loppuhinnasta. |
madu 11.05.2004 22:12:01 | |
---|
itse ostin juuri korviin valettavat elasiinit. hinta oli 185e mutta kuulo on kyllä tuon arvoinen. Tollaset on mullakin ostoslistalla, kuulon suojelemiseen ei voi liikaa rahaa tuhlata. Missäs kävit tekemässä "korvavaloksen"? Noissahan muuten pitää muistaa käydä ennen valuuta putsaamassa korvat koska muuten nuo ei onnistu niin hyvin. tässä lisätietoa noista: http://www.ml-suojainpalvelut.fi/elacinfo.htm |
weelie 12.05.2004 12:48:54 | |
---|
Niin jotta mistä niitä Alpinen MusicSafeja saisi (pääkaupunkiseudulla)? Thuumanni myy a la 22,90€. Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition' |
Mursuviiksi 12.05.2004 12:54:02 | |
---|
Niin jotta mistä niitä Alpinen MusicSafeja saisi (pääkaupunkiseudulla)? Thuumanni myy a la 22,90?. F-Musicista ostin ainakin omani 1½ vuotta sitten. Hinta taisi olla suunnilleen samoissa Thomannin kanssa. Monet ovat niistä pitäneet. Minä en. ...ja rokki soi! |
päänahka 17.05.2004 18:05:04 | |
---|
No mulla on sellasta korva "kittiä", eli silikoni suojus jota saa ihan apteekeista. Ei maksa paljoa ja on todella tehokas (suodattaa 18dB), tosin haittana se että, jos on pitkät hiukset niin se kitti jää helposti niihin kiinni ... mutta sen saa ihan seuraavalla hiusten pesulla vege. Joskus alkuaikoina tuli kokeiltua kaikenlaisia. Korvakitti on kyllä aika hyvä vaihtoehto jos ei tykkää musiikista. Puuroutti ehkä jopa enemmän kuin tavalliset keltaiset. Soolot on perseestä. |
joo mulla oli sellaset korvakittti jutut kans mutta ne puuroutti aika paljon ja kulu äkkiä. Nyt ostin sellaset mustat kuusi-muusikko-earit ja kovasti tykkään. |
goose 17.05.2004 22:45:37 (muokattu 17.05.2004 22:46:47) | |
---|
Hankittiin isolla köörillä kaikki Elacinit. Maksoi 150 Euroa per persoona. Hyvin halpa hinta kuulosta plus että elacinit päässä kuulee tasaisesti ja sovussa kaikki taajuudet. Muottien valaminen on yksinkertainen toimenpide ja toimitusaikakin on kohtullinen. Muotithan menee hollantiin tehtaalle, josta valmis pari saapuu parin viikon sisällä. En koe 15dB filttereitä kovin tarpeellisiksi koska mielestäni 25dB filtterit eivät ikinä vaimenna liikaa. Materiaalille annetaan 2 vuoden takuu ja istuvuudelle 1 vuosi. Sitten on tietenkin tätä porukkaa jonka täytyy mikittää rummutkin treenikämpällä ja ajaa täysillä PA:n läpi että kuuluu niin suosittelen tuplakuulosuojausta. Elacinit, peltorit ja vielä vaikka huppu päähän niin se on siinä. Mutta ei se ole enää kivaa. ...toivotaan parasta varotaan varasta.. |
madu 17.05.2004 22:56:14 (muokattu 17.05.2004 22:56:28) | |
---|
Hankittiin isolla köörillä kaikki Elacinit. Maksoi 150 Euroa per persoona. Saakos paljon köörialennusta? Jos saa niin olisiko täällä innokaita teettämään samassa kimppatilauksessa kunnon tulpat? |
re infecta 17.05.2004 23:49:33 (muokattu 18.05.2004 00:11:33) | |
---|
olisiko täällä innokaita teettämään samassa kimppatilauksessa kunnon tulpat? Täällä yksi. Kokoan bändiä ja etsin rumpalia. Katso jäsenkuvaukseni! |
päänahka 19.05.2004 13:09:47 | |
---|
innokaita teettämään samassa kimppatilauksessa kunnon tulpat? Toinen. Soolot on perseestä. |
madu 19.05.2004 21:04:05 | |
---|
No kerätääs lista, eli nimi tähän jos tulpat kiinnostaa. Kerätään kasa nimiä ja voin hoitaa tarjouspyynnön. Eli jatka listaa jos haluat olla mukana. Ei mitään ehkä-juttuja sitten. Lista olkoon sitova. Parempaa kuuloa arvostavat: -madu -re infecta -päänahka |
Kassu 19.05.2004 21:06:06 | |
---|
Mitään helvetin äänenvaimennusta tartte. Jos soitetaan kovaa niin sitten kaivan tulpat. |