ShadowWalker 29.03.2014 08:40:11 | |
---|
Lähes sanasta sanaan, mutta muutamaan kohtaan oli pakko ottaa pieniä vapauksia, koittakaa pärjätä niiden kanssa. Kohdatkaa minut, paskiaiset! Tuntekaa enkeleiden viha! Kunnia, ylpeys ja verilöyly Pelkurit ja vierestäkatsojat, viisauteni raiskaajat tomusta ja luusta Painukaa takaisin syövereihinne Algalordia ei nujerreta vaan päitänne alkaa pian putoilla Maistakaa sankareiden miekkaa myrskyn raivoa Lyökää kultaiseen kilpeeni Ikinä ei oo asiat niin huonosti, etteikö niitä voisi viinalla pahentaa. Romantikkoitkijät #29 |
hullu_ukko 29.03.2014 14:45:12 | |
---|
Rhapsody - Holy Thunderforce ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |
hullu_ukko: Rhapsody - Holy Thunderforce Näin on näreet. Lava on teidän. Ikinä ei oo asiat niin huonosti, etteikö niitä voisi viinalla pahentaa. Romantikkoitkijät #29 |
hullu_ukko 01.04.2014 22:06:48 (muokattu 01.04.2014 22:07:46) | |
---|
Minä ohjailen hapuilevaa sielua, ja minun kaavani, minun kaavani piirtyvät automaattisesti Toteutan multiversumin yhdessä asiassa ja olen automaattinen, automaattisesti poissa Kirjaan ylös oman äärettömyyteni Kirjoitan läpi iäisyyden Värit yhdistyvät numeroihin, yhdistyvät ÄÄNEEN yhdistyvät muotoon, yhdistyvät SOTAAN, yhdistyvät SEKSIIN yhdistyvät PARANTUMISEEN yhdistyvät KAIKKIVOIPAAN VÄRÄHTELYYN! Kaava! Tahtoisin ottaa asiat rennosti, tahtoisin ajatella että yritän... Tahtoisin ajatella ikuisesti... En kyseenalaistaisi syitä! Tahtoisin sanoa olevani pahoillani, en tunne noita sanoja. Nyt en voi sanoa muuta kuin, että asiat tapahtuvat kun kukaan ei ole näkemässä! Kirjaan ylös oman äärettömyyteni Kirjoitan läpi iäisyyden Poista sisemmät sulut Nyt yhtykää kuin luvut muistaen varoa negatiivisia merkkejä Olen aivan tässä näin, eteenpäin! Syyllistä, kaadu, piilota pehmeys; sisempi on nyt terminoitu Ole varovainen polynomisten värien kanssa Värit... Vastausta ei voi koskaan olla olemassa! Me emme voi vaikuttaa... OM! Ja tiedän, että olet löytänyt tuskasi ja että se on viimeinen asia jonka koskaan teet ...Ja voit syyttää vain ja ainoastaan itseäsi! Minä ohjailen hapuilevaa sielua omassa ajassani... Ja sitten olen automaattinen, automaattisesti JUMALA! Taistele! Taistele! Taistele! Vittu, taistele! Taistele! Taistele! Taistele! Vittu, taistele! ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |
Luthanasia 01.04.2014 23:03:34 | |
---|
hullu_ukko: Minä ohjailen hapuilevaa sielua, ja minun kaavani, minun kaavani piirtyvät automaattisesti Toteutan multiversumin yhdessä asiassa ja olen automaattinen, automaattisesti poissa Kirjaan ylös oman äärettömyyteni Kirjoitan läpi iäisyyden Värit yhdistyvät numeroihin, yhdistyvät ÄÄNEEN yhdistyvät muotoon, yhdistyvät SOTAAN, yhdistyvät SEKSIIN yhdistyvät PARANTUMISEEN yhdistyvät KAIKKIVOIPAAN VÄRÄHTELYYN! Kaava! Tahtoisin ottaa asiat rennosti, tahtoisin ajatella että yritän... Tahtoisin ajatella ikuisesti... En kyseenalaistaisi syitä! Tahtoisin sanoa olevani pahoillani, en tunne noita sanoja. Nyt en voi sanoa muuta kuin, että asiat tapahtuvat kun kukaan ei ole näkemässä! Kirjaan ylös oman äärettömyyteni Kirjoitan läpi iäisyyden Poista sisemmät sulut Nyt yhtykää kuin luvut muistaen varoa negatiivisia merkkejä Olen aivan tässä näin, eteenpäin! Syyllistä, kaadu, piilota pehmeys; sisempi on nyt terminoitu Ole varovainen polynomisten värien kanssa Värit... Vastausta ei voi koskaan olla olemassa! Me emme voi vaikuttaa... OM! Ja tiedän, että olet löytänyt tuskasi ja että se on viimeinen asia jonka koskaan teet ...Ja voit syyttää vain ja ainoastaan itseäsi! Minä ohjailen hapuilevaa sielua omassa ajassani... Ja sitten olen automaattinen, automaattisesti JUMALA! Taistele! Taistele! Taistele! Vittu, taistele! Taistele! Taistele! Taistele! Vittu, taistele! SYL - Skeksis "Pessimist won't never be disapointed" |
Luthanasia 02.04.2014 13:00:01 | |
---|
Koska olen 99,99% varmuudella oikeassa, laitan seuraavan. I will form my shadow too pale, over you I want to breathe deeper I want to glance into my mind How much more can I take Will I succeed once more I wont leave here alone you will lead the way once I leave this place "Pessimist won't never be disapointed" |
Luthanasia 03.04.2014 17:15:08 | |
---|
Kotimaista, vuodelta 2006. "Pessimist won't never be disapointed" |
Luthanasia 04.04.2014 11:11:14 | |
---|
Yhtyeen neljäs albumi. "Pessimist won't never be disapointed" |
Luthanasia 20.04.2014 14:46:09 | |
---|
Naisen nimi. "Pessimist won't never be disapointed" |
hullu_ukko 21.04.2014 21:27:12 | |
---|
Sara - Vielä muodostan varjoni ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |
Luthanasia 21.04.2014 21:43:47 | |
---|
hullu_ukko: Sara - Vielä muodostan varjoni Joo, pistäs uusi. "Pessimist won't never be disapointed" |
hullu_ukko 22.04.2014 03:25:21 | |
---|
Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu. Hän vie minut vihreille niityille, hän johtaa minut vetten ääreen, siellä saan levätä. Hän virvoittaa minun sieluni, hän ohjaa minua oikeaa tietä nimensä kunnian tähden. Vaikka minä kulkisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani.... Katson kuinka katkerat kyyneleet valuvat pitkin heidän surun murtamia kasvojaan Tämän pienen hetken ajan koen olevani jumala, josta he puhuvat Anonymiteetin suojiin verhoutuneena niin jännittävän häväistyksen keskellä Erektio työntyy kiusallisesti esiin pyhähousujeni suojista Arkku on suljettu, vainajan kasvot eivät paljastu Mutta minäpä tiedän, mitä kannen alla on Kahteen verettömään osaan halkaistu kuollut tumma kukka Jonka unelma muuttui painajaiseksi, joka piileskee hämärrettyjen sänkyjemme alla Kuinka säälittävästi särjin hänet kuten posliininuken Näin hänet niin valmiina ennennäkemättömään raiskaukseen Siveettömässä harhakuvitelmassaan viettelijätär leikki harhaanjohtavaa ja provosoivaa, hurmaten kaltaisiani hölmöjä Hänen siluettinsa oli kuin tiimalasi, jonka ajan hiekka valuisi tyhjiin äkkiä "Ruusun on pysyttävä auringon ja sateen suojissa, tai se ei pysty pitämään ihanaa lupaustaan" Siis kutsukaa minua iltahämäräksi, kuolemaakin kylmemmäksi, loputtomaksi talveksi joka riisti hänen henkensä Kuollut ja kuuluisa, vihdoin hän on saanut haluamansa Hänen runnellut kasvonsa Hymyilevät vailla häpeää Rauhan kuolema Synkät ajat Kruunattu kuolemattomaksi, mutta henki on riistetty Lööpit hehkuttavat: "Nuori tähtönen - Kuollut!" Erotettu elämänvoimastaan ja ravittu paskalla Häväisty Naisellisuus poistettu Voittaja on vaiti Kosto on suloinen! Helvetissä, siellä hän odottaa minua Syöjätär palaa synneissään Naisdemoni on kuollut Hautajaiset ovat päättyneet, voitte nukkua yönne rauhassa Tahtoni on olla tappamatta uudelleen Minä katoan nyt, jätän vain legendan jota pelätä Joten lukitkaa jokainen ovi tarkasti tästä päivästä iäistyyteen saakka Kuollut ja kuuluisa, vihdoin hän on saanut haluamansa Hänen runnellut kasvonsa Hymyilevät vailla häpeää Rauhan kuolema Synkät ajat Kruunattu kuolemattomaksi, mutta henki on riistetty Lööpit hehkuttavat: "Nuori tähtönen - Kuollut!" Erotettu elämänvoimastaan ja ravittu paskalla Häväisty Naisellisuus poistettu Minä olen voittaja Kosto on suloinen! Katson kuinka katkerat kyyneleet valuvat pitkin heidän surun murtamia kasvojaan Tämän pienen hetken ajan koen olevani jumala, josta he puhuvat Minä, misogynisti Hänen vääristynyt hymynsä, vihani sinetti Pedon ruumiillistuma Jumala josta he puhuvat ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |
hullu_ukko 04.05.2014 01:58:10 | |
---|
Yhdysvallat, 2013, melodinen death metal. ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |
hiekkavalas 09.05.2014 00:28:40 | |
---|
hullu_ukko: Yhdysvallat, 2013, melodinen death metal. The Black Dahlia Murder - In Hell is where she waits for me? |
hullu_ukko 09.05.2014 13:46:07 | |
---|
Joo, se.  ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |
hiekkavalas 09.05.2014 18:22:54 | |
---|
Elämä on saviuurna takanreunuksella Ja minä olen hajonneena lattialla Elämä on saviuurna takanreunuksella Ja minä ole levinneenä lattialla Me olemme maapallon haavat ja suuri kylmä kuolema Maapallo ajelehtii vesillä kuin saari Roikkuen neljästä raakanahkaisesta köydestä Kiristettyinä neljän pyhän suunnan päälle Köydet sidottuina taivaan kattoon Kun köydet katkeavat, tämä maailma tulee Ryminällä alas ja kaikki elävä putoaa sen mukana ja kuolee Elämä on saviuurna takanreunuksella ja minä olen palaset lattialla Elämä on saviuurna takanreunuksella ja minä olen tuhkat lattialla Me olemme maapallon haavat ja suuri kylmä kuolema Pimeys ja hiljaisuus, valo lepatta sammuksiin. |
RainingRedPaint 10.05.2014 00:16:42 | |
---|
Agalloch - ...And the Great Cold Death of the Earth "Be Vigilant" |
hiekkavalas 10.05.2014 01:30:40 | |
---|
RainingRedPaint: Agalloch - ...And the Great Cold Death of the Earth Oikeassa olette hyvä Herra/Rouva/tms. |
RainingRedPaint 10.05.2014 12:15:51 | |
---|
Olemme kaikki riivattuja Olemme kaikki tuomittuja Olemme kaikki ristiinnaulittuja Olemme kaikki rikottuja Viehättävän teknologian toimesta Ajan ekonomian toimesta Elämän laadun toimesta Ja sodan filosofian toimesta "Be Vigilant" |
RainingRedPaint 11.05.2014 13:27:12 | |
---|
Kyseessä Slovenialainen vuonna 1980 perustettu yhtye. "Be Vigilant" |