Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Van zandt mikit
1
m,v,
29.03.2014 12:09:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi onksko kellään kokemusta Van Zandt mikeistä?. Ovat aika kalliit ihan vaan kokeilla
 
Laulava Kylätohtori
29.03.2014 14:07:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pirun hyviä mikkejä ovatten. Mulla on stratossa Vintage Plussat. Miedot, mutta kuitenkin taitaa olla hieman varsinaisia 'heikkoja vintage-mikkejä' enemmän ulostuloa. Ehkei ihan niin heleät kuin Duncanin SSL-1:t toisessa stratossa, mutta säröillä on hieman enemmän "purevuutta" tai "räyhäkkyyttä" tai jotain. Tosin voi johtua itse kitarastakin. Mutta onhan nuo olleet jo toista vuotta ja sen aikainen mikkirumba päättyi näihin, joten itse olen tykännyt. Tosin nuo Vintaget kiinnostaisivat kovasti...
 
http://www.vanzandtpu.com/pickups.html
 
Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
m,v,
29.03.2014 14:30:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kiitti kommentista, itse aattelin noita rockkeja ,ku on kaks telee toinen G&L mikeillä ja toinen gibsonin P 90 mikeillä
 
Gabe
29.03.2014 14:48:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Van Zandt Blues on yhdessä stratossa tallamikkinä. Upeat soundit ja muutenkin laadukas.
PekKampela
30.03.2014 21:41:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toisesta telestä löytyy joku vintage-setti. Helkkarin hyvät. Tosin kitara on muutenkin niin loistava, että varmaan millä tahansa mikeillä ja näillä nakeilla soisi upiasti.
 
Torvi.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «