Aihe: Anonyymit GASiläiset pt.2
1 2 3 4 5141 142 143 144 145343 344 345 346 347
kekkuliheikki
21.03.2014 09:30:15
Mulla ei ole Suhrin jalkeen gasittanut mikaan.

Paitsi toinen 2014-malliston Suhr ja jostain ihmeen syysta Axe-Fx. Mallintaviin en enaa koske mutta kai jossain leikkimielessa tuo hieman Gasittaa.

Mutta Gasia ei varsinaisesti enaa ole. On tullut otelauta taas paljon tutummaksi kun on aikaa keskittya olennaiseen.
En allekirjoita.
Laulava Kylätohtori
21.03.2014 09:38:21
Pedaalilauta hakee vielä viimeistä muotoaan, muuten ei ole gas vaivannut. Vahvaripuoli alkaa olemaan kunnossa. Samoin kitaraosasto. Ajattelin, jos Essin ja telen myisi, mutta toisaalta tiedä sitten. Yleensä myyn tavaraa ostaakseni uutta, mutta koska uusi tavara ei kiinnosta, niin miksi myydä. Antaa rahojen olla soittopeleissä, niin saa ne sitten joskus realisoitua, jos tarve vaatii. Enemmän niistä iloa on soittimina kuin rahana pankkitilillä...

Pedalleistakin ostellut vain sellaisia, joita olen halunnut kokeilla jo pitkään, kuten esim. Okko. Turhat impulsiiviostokset olen jättänyt kokonaan tekemättä. Nyt kun vielä malttaisi pistää nuo ylimääräiset spedut torille. Hyvyydestään huolimatta ovat turhia, joten joutaisivathan nuo myyntiin...

Antigas tuntuu olevan yhä enemmän suosiota saava trendi...
Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
hevikukko
21.03.2014 23:51:33 (muokattu 21.03.2014 23:54:44)
Joku päivä kun hevisoittelot saa jäädä ja luovun tietyistä kitaroistani, hankin tilalle kunnollisen ja vanhan ajansaatossa patinoituneen Straton, jolla pistän menemään Agents/The Shadows musaa fiilistellen sohvan pohjalla. Strato on mukava kitara, mutta ei vielä oikein toimi koristeena seinällä ja sitä pitäisi soitellakin tunteella. Joskus sitten :D

p.s Ne on ne Single Coilit jotka vielä meikäläisellä tökkii, koska aina tahtoo lähteä lapasesta rauhalliset vetäsyt.
Allekirjoitus:
Myrkky Nuoli
22.03.2014 14:39:48
hevikukko: Joku päivä kun hevisoittelot saa jäädä ja luovun tietyistä kitaroistani, hankin tilalle kunnollisen ja vanhan ajansaatossa patinoituneen Straton, jolla pistän menemään Agents/The Shadows musaa fiilistellen sohvan pohjalla. Strato on mukava kitara, mutta ei vielä oikein toimi koristeena seinällä ja sitä pitäisi soitellakin tunteella. Joskus sitten :D

p.s Ne on ne Single Coilit jotka vielä meikäläisellä tökkii, koska aina tahtoo lähteä lapasesta rauhalliset vetäsyt.

Minusta single coilit on reippaasti humppareita rajumpia ja räyhäkämpiä. Ite käytän tallahumppareita nimenomaan siihen vähän tasapaksumpaan, pehmeämpään ja ystävällisempään saundiin mitä ne tuottaa. Toimii säröillä kivasti jes.
hevikukko
22.03.2014 19:48:58
Myrkky Nuoli: Minusta single coilit on reippaasti humppareita rajumpia ja räyhäkämpiä. Ite käytän tallahumppareita nimenomaan siihen vähän tasapaksumpaan, pehmeämpään ja ystävällisempään saundiin mitä ne tuottaa. Toimii säröillä kivasti jes.

Tosi kiva juttu jos kohta alkaa Strato Gasitus. Täytyy taistella vastaan keinolla millä hyvänsä.
Allekirjoitus:
johanssen
22.03.2014 19:53:40

hevikukko: Tosi kiva juttu jos kohta alkaa Strato Gasitus. Täytyy taistella vastaan keinolla millä hyvänsä.

Se on paha. Mulla oli ennen vuodenvaihdetta pahassa nousussa ja melkein selätti mut. En antanu periksi. Nyt on ollu 3 kuukautta vähän helpompaa, mutta veikkaan, etten ole vielä ihan kokonaan irti päässy...
asialliset hommat hoietaan, muuten ollaan ku ellun kanat...
Gabe
22.03.2014 21:31:17
johanssen: Se on paha. Mulla oli ennen vuodenvaihdetta pahassa nousussa ja melkein selätti mut. En antanu periksi. Nyt on ollu 3 kuukautta vähän helpompaa, mutta veikkaan, etten ole vielä ihan kokonaan irti päässy...

Otin tuossa kuukausi takaperin kaverin straton lainaan pariksi viikoksi. Ideana oli että toteanpa nyt oikein kunnolla sen että se malli ei vaan minulle sovi, ja keskityn jatkossa rauhallisin mielin muihin juttuihin. Noh, ei mennyt ihan putkeen.. omistan tämän seurauksena nyt kaksi stratoa.
johanssen
23.03.2014 17:41:27

Gabe: Otin tuossa kuukausi takaperin kaverin straton lainaan pariksi viikoksi. Ideana oli että toteanpa nyt oikein kunnolla sen että se malli ei vaan minulle sovi, ja keskityn jatkossa rauhallisin mielin muihin juttuihin. Noh, ei mennyt ihan putkeen.. omistan tämän seurauksena nyt kaksi stratoa.

Joo, mie olen hymy suupielessä seurannu, kuinka sulle oikein pääs käymään. Rohkeita vetoja. Hienoa.
asialliset hommat hoietaan, muuten ollaan ku ellun kanat...
seventy4
27.03.2014 19:35:34
Ai ai nythän mä sen hokasin että kitarapajalla on facebook sivu.
Tuli samalla melkonen GAS jos toinenkin..
Jyrken
27.03.2014 19:46:49
Vuosia vanha vaiva palasi. Kattelen tässä Brian May -signaturekitaroita.
if you mostly play metallica get kirk hammets signature dunlop wahh pedal
Kivijalka
28.03.2014 12:59:59
Kaikenmoinen pikkusälä on kaasuttanut viimeaikoina: Kantokassi Yamahan THR10:lle, jonkinmoinen pikkusäläkeissi, Gibson-logollinen (!) soittojakkara, pienempi kitarateline järkeistetylle kokoelmalle.
"Every person with screen time knows some form of martial art, and most of them can solo like Van Halen. This is the way the world should be!"
jniska
28.03.2014 14:47:58
Huomenna reissu Kitarapajalle Helsinkiin ja Custom Soundsiin. Saas nähdä mitä tarttuu matkaan.
Tarkkoa hommoa, melekein ku lietteen ajo iliman perälautoa.
ept
28.03.2014 17:47:33
Sain työkaverilta viikonloppulainaan Vox AC4TV:n. Ensikokeilu aiheutti välitöntä kaasutusta. Laite läpäisi myös hellasärötestin yli odotusten, vaimo halusi kokeilla kans, muistaako enää yhtään sointua. Kelpuutti myös ulkonäön.

1W tai jopa tuo 0,25W on aivan riittävästi tehoa, 4W menee jo yli tarpeen. Ja kyllä tuossa simppelissä paketissa on jotain kovin virkistävää noihin digi-härpättimiin verrattuna. Niillä meinaa mennä välillä homma enempi softan ja laitteiden kanssa leikkimiseksi.

Tällä vauhdilla mulla on maanantaihin mennessä sellainen kaasutus päällä, että pitää yrittää ostaa toi pömpeli itelle tai kattella tuolta torilta vastaava.
-- PeTe
Tawsky
28.03.2014 18:59:29
Kivijalka: Kantokassi Yamahan THR10:lle

Kysyn nyt ihan vakavissani että mikä tän funktio on? Minä oon aina ihan tuosta kahvasta sitä roudaillut. Vai onko tarkotus sitten suojata sateelta vai mitä?
7 sekuntia. Never forget.
Master Of The Universe
28.03.2014 20:04:57
Jotain uustuotantoa, vaikka Peavey 6534+. Kyllästyny noihin vintagevehkeisiin joita saa käsitellä kuin kipeetä pillua.
-Saundi tulee perseestä-
Kivijalka
28.03.2014 21:12:35
ADEHD: Kysyn nyt ihan vakavissani että mikä tän funktio on? Minä oon aina ihan tuosta kahvasta sitä roudaillut. Vai onko tarkotus sitten suojata sateelta vai mitä?

Niihin taskuihin saapi johtoja ja virta-adapteria sun muuta shittiä samaan pakettiin. Ja onhan se topattu, eli onpi mahdollista että selviää elossa pyöriessään alas portaita.
"Every person with screen time knows some form of martial art, and most of them can solo like Van Halen. This is the way the world should be!"
Sarko
28.03.2014 21:58:22
Hyvä chorus kaasuttelee just nyt. Suosituksia?
"You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart
Krice
28.03.2014 22:22:54

Telecaster lopetti kitara-gasin, mutta nyt kun olen aikani sähkörumpuja hakannut niin akustinen rumpusetti...
Aurora Borealis
29.03.2014 10:24:27 (muokattu 29.03.2014 10:26:54)

Sarko: Hyvä chorus kaasuttelee just nyt. Suosituksia?

Kompakti ja toimiva paketti on mielestäni TC-Electronicsin Corona. Löytyy säätöjä omaan makuun aivan tarpeeksi ja soundaa varsinkin cleanien kanssa sopivan heleältä, mitä itse ainakin chorukselta haen.

E: Lisäksi ainoa chorus, joka omaan korvaan on kuulostanut paremmalta, löytyi vanhasta Rolandin Jazz Choruksesta. Se oli todella hyvä.
Raskaisiin riffeihin ja hämyisiin melodioihin nojaavaa metallia teille tarjoilee: Unforeseen Consequences. http://maihinnousu.net/a/2512
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)