Muusikoiden.net
26.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Cherub Loop Core loopperi
1
Paul80
17.03.2014 10:49:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen tässä ajatellut ostaa loopperin ja olen kovasti katsellut noita BOSS:in looppereita, mutta ovat kyllä hinnalla korkeita jopa käytettynäkin.
 
Löysin Verkkokaupasta tuollaisen Cherub Loop Core loopperin joka ei kyllä ole hinnalla pilattu ( 99€), mutta en köytänyt netistä nopealla haulla oikein mitään arvosteluja.
Omilla sivuilla on käyttäjät antaneet 5 tähteä, mutta jotenkin valmistajan omiin sivuihin ei niin luota.
 
Onko kokemuksia tai mielipiteitä ko. laitteesta?
 
Vaikuttais ominaisuuksilta samalta kuin Boss RC-3, mutta hinta yli puolet halvempi.
 
hallu
17.03.2014 19:04:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paul80: Olen tässä ajatellut ostaa loopperin ja olen kovasti katsellut noita BOSS:in looppereita, mutta ovat kyllä hinnalla korkeita jopa käytettynäkin.
 
Löysin Verkkokaupasta tuollaisen Cherub Loop Core loopperin joka ei kyllä ole hinnalla pilattu ( 99€), mutta en köytänyt netistä nopealla haulla oikein mitään arvosteluja.
Omilla sivuilla on käyttäjät antaneet 5 tähteä, mutta jotenkin valmistajan omiin sivuihin ei niin luota.
 
Onko kokemuksia tai mielipiteitä ko. laitteesta?
 
Vaikuttais ominaisuuksilta samalta kuin Boss RC-3, mutta hinta yli puolet halvempi.

 
No eipä vaikuta yhtään pahalta tuon linkin perusteella. Tallennuskapasiteettia on melkein puolet enemmän kuin Bossissa. Itse en tuosta osaa sanoa, mutta osta sinä se ja kerro meille sitten kokemuksistasi. itse olisin ainakin kiinnostunut kuulemaan. Itselläni on tuo Boss RC-30 ja se on kyllä hyvä, mutta kallis tottavieköön:-( merkkiköhän siinämaksaa vai mikä:-(
 
Ei onni tule ostamalla. Onni tulee soittaen ja lauluja tehden
Tomppa58
20.03.2014 17:21:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostitko? Alkaa olemaan mullakin ihan liipasimella ja tuo malli houkuttaa.
 
JaaGeRMaisTeR
20.03.2014 17:55:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuli mieleen, että mahtaakohan tuossa cherubissa olla yhtä hyvät rumpumallit kun tuossa verrattavassa rc-3:ssa. Varmaan toiminta on muutenkin heikompaa. Väliäkö sillä jollei ne ole aivan pakolliset.
 
Sellanen pedali josta kiinnostaisi kuulla enemmänkin oikeita kokemuksia.
 
Paul80
21.03.2014 10:43:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En ole vielä ostanut, mutta todennäköisesti laitan tilauksen ensi viikolla sisään.
Kuulemma on "virallinen" kopio Boss RC-3:sta.
 
JaaGeRMaisTeR
21.03.2014 11:20:29 (muokattu 21.03.2014 11:27:44)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paul80: En ole vielä ostanut, mutta todennäköisesti laitan tilauksen ensi viikolla sisään.
Kuulemma on "virallinen" kopio Boss RC-3:sta.

 
Pistä mietteitä miten toimii kunhan saat tätuon käsiisi.
 
Paul80
21.03.2014 12:42:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JaaGeRMaisTeR: Pistä mietteitä miten toimii kunhan saat tätuon käsiisi.
 
Näyttää olevan kuuukauden toimitusaika eli sen jälkeen laitan mietteitä.
 
Paul80
28.03.2014 09:08:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paul80: Näyttää olevan kuuukauden toimitusaika eli sen jälkeen laitan mietteitä.
 
Nyt on tilattu eli eiku odottamaan nyt
 
Paul80
28.04.2014 15:06:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyseinen loopperi on nyt plakkarissa ja jonkin verran käytetty.
Toiminnoiltaan ihan pätevä, mutta varoituksen sananen liittimistä.
 
Osa piuhoista ei toimi kunnolla laitteen liittimissä vaan ääni ei tule läpi ellei piuhaa pyörittele.
Kun taas laittaa toisen valmistajan piuhan niin toimii kuten pitääkin.
 
Testailu jatkuu ominaisuuksien osalta.
 
tuquoque
25.12.2014 03:26:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pukki ei tuonut tarpeeksi leluja ja hain NUXin Loop Coren Verkkokaupasta jouluaattona. Laitteessa oli muillakin foorumeilla mainittu vika, input pätki. Lisäksi rytmin volume ei pysy muistissa ja oletusarvoisesti oli aivan liian kovalla. Hain firmware-päivityksen NUXin sivuilta, joka ei suostunut asentumaan.
 
Palautan laitteen heti kun kaupat on taas auki. Harmi, ominaisuuksiltaanhan laite on paras pattereilla toimivista looppereista.
 
m.
lumikitara
07.10.2015 12:34:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nosto.
Miten, onko näistä Nuxeista ja Cherubeista kertynyt käyttökokemuksia? Toimiiko ja kestääkö?
 
bergkamp
10.10.2015 12:42:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostin kyseisen pedaalin hiljattain, joten en osaa kommentoida kestävyydestä.
 
Viitaten ketjun aiempaan kommenttiin, minulla oli sama vika rytmiryhmän volumen kanssa. Kun vaihtoi yhdestä muistibankista toiseen, rytmien äänenvoimakkuus vaihtui aina jollekin perustasolle (liian voimakkaaksi) ja muuttui vasta kun volumepotikkaa liikutti johonkin. Tällä viikolla tehty firmware-päivitys poisti ongelman. Ei ollut ongelmia päivityksen kanssa.
 
Inputin kanssa en vielä oo huomannut ongelmia.
 
Lisäksi löysin Bossin sivuilta taustaraitoja, jotka toimivat myös Loop Coressa, kunhan ne uudelleennimeää oikein. Tämä on juuri tänään kokeiltua. Raitojen äänenvoimakkuus (ainakin Loop Coressa) on tosin sellainen, että volume piti laittaa ihan minimiin että niitä pystyi kuunnella. Onneksi volume ei ekalla kerralla ollut kovin isolla. Aika kovaa meinaan tuuttasi. En tiedä pitäisikö nyt PC:llä muuttaa WAVien volumet pienemmäksi vai enkö vaan osaa käyttää.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «