Muovinen 27.03.2014 22:16:56 | |
---|
arppah8: Kah, meillähän on samansuuntaiset ostokset. Ebowia ja säröä. Tosin budjetti eroaa hippasen (käytetty Ebow ja halpissäristin). Katos! Munkin Ebow on kyllä käytetty mutta uudenveroinen ja 69-fuzzissa vielä takuutakin jälellä. Sama lapin koijjari myyny mulle nyt kaksi laatufuzzia. |
Muovinen: Lähestyvä palkkapäivä saa GASin nousemaan salakavalasti. Hain tänään työmatkalla Ebown ja huomenna Fulltonen 69:n. Ka-ching! Jos haluat päästä E-bowsta joskus eroon, niin ilmoita tänne! http://www.youtube.com/watch?v=O0ws2y_d46w TEASER |
arppah8 27.03.2014 22:40:29 | |
---|
WanhaWihtahousu: Jos haluat päästä E-bowsta joskus eroon, niin ilmoita tänne! Heh. Meikänkin Ebow on jo varattu jos en teekkään sillä mitään :) Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
Estranged 27.03.2014 23:54:17 | |
---|
Muovinen: Katohan! Se saa jopa straton näyttämään hyvältä. Yhdessä Hagin Vikingissä oon tota mikkiä kokeillu ja hyvältä se kuulosti. Ja soundaa muuten melkoisen miehekkäältä Stratossakin. Lisäks aivan huikea kliinisoundi talla+keski -asennossa. ✡ "Vittu sinä oot huono ihminen ollaksesi kuitenkin niin paska jätkä." -Painajaismainen | "Vielä ku Esso ois kaunis. Ja nainen. Kun nyt se on komea. Ja mies. Junou. Melkeen sama mutta enempi munaa suussa." -Kitaravirtuaali |
Muovinen 28.03.2014 07:54:49 | |
---|
WanhaWihtahousu: Jos haluat päästä E-bowsta joskus eroon, niin ilmoita tänne! Sama sulle siitä Sweet Honeysta! Saat vaikka hyvän kloonin tilalle ;) |
Laulava Kylätohtori 28.03.2014 08:16:56 | |
---|
Myrkky Nuoli: Ditto Looperin ostin treenatakseni improilua ja leadejä riffien päälle kotona. Oli kyllä semmosta Thaimaalaisen lapsikäsityön laatua tämäkin pedaali, että huhhuh.. T.C. Electronicsin vehkeitten laatu lähteny kunnon syöksykierteeseen, liekkö laajentaneet liian nopeasti. Laite oli lähes käyttämätön ja kytkin toimi ihan millon sitä nyt sattu huvittamaan. Avasin takakannen ja siellä törrötti niin jäätävän korkeita komponenttien jalkoja tinauksista, että ne otti pohjalevyyn kiinni ja oikosulki koko roskan. Nyppäsin millin pois niistä pisimmistä ja nyt toimii kuin ajatus. Ei oo kyllä mitenkään päin hyväksyttävää tämmöiset pyllyilyt. T.C:lle kun ois laittanut koodia niin siellä oltas oltu, että maksa xx euroa ja lähetä tänne niin vaihdamme koko piirilevyn, koska ei niitä voi huoltaa, öhö öhö. Eikä ollu ensimmäinn T.C., jonka kytkin pottuilee. Nomut tää on tätä. Hall of Fame toimi mulla aikoinaan kyllä täysin mutkitta. Dittosta on saanut lukea negatiivista pitkin intter veppiä. Noh, ei muutakun luuppailemaan :) Mulla on muutaman kerran HoFfin kytkin temppuillut. Tai ainakin luulen niin, jos kerran niissä on enemmänkin ollut ongelmia. Ajattelin, että olen vain polkaissut sitä huonosti, mutta tämä saa epäilemään, että ehkä vika oli sittenkin kytkimessä... No, onneksi on ihan sama, kun kerran muuten tuntuu pelaavan hienosti, eikä tuo ole myyntiinkään menossa. Mutta mainitsemasi kaltaiset ongelmat eivät kyllä olle millään tasolla hyväksyttäviä. Ainakaan, jos haluaa jonkinlaista laatupedaalin mainetta pitä yllä. TCE:n kannattaisi nyt vähän miettiä. Kerran menetettyä mainetta on helvetin vaikea enää saada takaisin... Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Stalkah 28.03.2014 08:28:38 | |
---|
Muovinen: Lähestyvä palkkapäivä saa GASin nousemaan salakavalasti. Hain tänään työmatkalla Ebown ja huomenna Fulltonen 69:n. Ka-ching! Oliko 69 MkI vai MkII? Molemmat hyviä, mutta noissa on jonkun verran eroa ja jos sattuu kamarunQ:na olemaan vintage -fuzzeihin kallellaan, niin autenttisin vaihtoehto olisi varmaan se MkI. Muutoin tuolla ei varmaan ole niin suurta merkitystä, ovathan ne kuitenkin saman laatuvalmistajan polkimen kaksi versiota. Itsekin olen pitkään jo miettinyt tuota Fulltone 69 (damn you, Gabe :P), olkoot se sitten MkI tai MkII. Ykkösen varmaan hankin, jos jossain kävelee sopivaan hintaan vastaan käytettynä, mutta toki kakkosen saisi halvemmalla (no pun intended), kun se sattuu olemaan vielä tuotannossakin. Mietteet kiinnostaa itseänikin! Laitappa siis lauseita langoille tuosta, kunhan olet rokkaillut. "Naulat neljän tuumamitan lyöty pajavasaroin - haukan katse hanskojani vartioi" |
Paul80 28.03.2014 08:57:42 | |
---|
Nyt tuli kotiin uusi pedaalilauta eli kaupasta tuli mukaan boss BCB-60 pedaalilauta/-laukku |
Gabe 28.03.2014 22:05:04 | |
---|
Stalkah: Oliko 69 MkI vai MkII? Molemmat hyviä, mutta noissa on jonkun verran eroa ja jos sattuu kamarunQ:na olemaan vintage -fuzzeihin kallellaan, niin autenttisin vaihtoehto olisi varmaan se MkI. Muutoin tuolla ei varmaan ole niin suurta merkitystä, ovathan ne kuitenkin saman laatuvalmistajan polkimen kaksi versiota. Itsekin olen pitkään jo miettinyt tuota Fulltone 69 (damn you, Gabe :P), olkoot se sitten MkI tai MkII. Ykkösen varmaan hankin, jos jossain kävelee sopivaan hintaan vastaan käytettynä, mutta toki kakkosen saisi halvemmalla (no pun intended), kun se sattuu olemaan vielä tuotannossakin. Ole hyvä vain! :D Siitä se fuzz kuume nousee. ;) Itse olen jo niin menetetty tapaus että harkitsen MkII:sen ostoa tuon ykkösen kaveriksi. Sitten tietty pitäisi haalia vielä se Slight Return mallikin. |
RaskasMielinen 28.03.2014 22:55:00 (muokattu 28.03.2014 23:02:55) | |
---|
Tämän kertaisen osto/myynti/vaihto/väliraharumban välitilinpäätös kahden viikon jälkeen. Poistuneet: - Mesa Boogie Dual Rectifier - Peavey 6505 - Vox Lil' Nightrain ja 10" kaappi - Framus 2 x 12" - ESP Mirage Deluxe vuodelta 1989 (New York) - Fender American Special Stratocaster - Jekyll & Hyde -särö&od Tulleet: - J. Salo RR (taisipa nousta mun ykköseksi) - Mayones Setius Pro6 (Merlin aktiivit, kymppikielet, Schallerin floikka) - Mayones Setius Pro7 (puolitettvat DiMarziot, ysikielet, satiinilakattu kaula, OFR) - JoYo Sweet Baby - yksi mielenkiintoinen DIY-säröpurkki Myydyistä tulleet rahat miinus maksetut välirahat: +60 euroa. Kantava ajatus: kaiken laisen nurkkiin kasautuneen itselle ei niin tarpeellisen sälän sekä vahvistinarsenaalin karsiminen (aivan liikaa namikoita ja hanikoita yhteenlaskien) sekä panostus todella laadukkaisiin luuttuihin (eipä ne tosin huonoja ole seinille jääneetkään). J. Salo RR:n laatu nyt ei yllättänyt, mutta Mayonesit vielä parempia kuin mitä uskalsin odottaa, siksi hankintaan meni tuon Pro6:n jälkeen heti myös Pro7, kun oli sopivasti tyrkyllä. Yksittäisenä posittiivisena yllätyksenä mainittakoon tuon Pro6:n Merlin-aktiivit, ainakin näin ensituntumalta: ei niin lasiset kuin EMG:t mutta tymäkkyydessä löytyy. Myöskin J. Salon käämimä tallamikki on jotakin, mikä ei jätä tällaista metalliukkoa kylmäksi: kyllä lähtee myös murhasäröt. Rectosta ja Peaveysta luopuminen sylettää, mutta niitä on aina tarjolla. Myöskään Miragesta luopuminen ei ollut helppo, sillä ne ketkä tietävät tapauksen, niin tietävät, että kyseessä on vähintäänkin erikoinen yksilö. Ne jotka ovat päässeet kokeilemaan nauhahionnan ja säätöjen jälkeen, tietävät myös että kyseessä on työn jäljeltään ja tatsiltaan aivan erinomainen istrumentti eikä mikään vitsi (grafiikka on vitsi, mutta kaikessa tyylittömyydessään aikakautensa tyylipuhdas edustaja;). Yhteen vetäen olen erittäin tyytyväinen tähän astiseen "tulokseen". Mitähän sitä vielä nurkista löytyykään - riippuu pitkälle siitä mitä on tarjolla... ;D Kaiken laisia ei itseäni kiinnostavia vaihtotarjouksia (mutta hyvästä kamasta sinänsä) on toki tullut myös, mutta se kuuluu asiaan. Yritteliäisyys on vain suotavaa ja kohteliaasti olen ainakin yrittänyt vastailla kaikille. Myöskään yhtäkään negatiivista kohtaamista ei edelleenkään ole kohdalleni sattunut. Taas kerran suuri kiitos hyville kauppakumppaneille, sekä kaupoista että tarinoista. |
calluna 28.03.2014 23:15:34 | |
---|
Proco Rat. "B.B. King can make one note count for a million Malmsteen notes" -Yngwie Malmsteen |
Laulava Kylätohtori 28.03.2014 23:19:57 (muokattu 28.03.2014 23:23:13) | |
---|
RaskasMielinen: Kaiken laisia ei itseäni kiinnostavia vaihtotarjouksia (mutta hyvästä kamasta sinänsä) on toki tullut myös, mutta se kuuluu asiaan. Yritteliäisyys on vain suotavaa ja kohteliaasti olen ainakin yrittänyt vastailla kaikille. En kyllä jaksa itsekään vetää hernettä nenään, jos joku tarjoaa jotain ei kiinnostavaa vaihdossa. Tai, jos ilmossani on vaihdokkilista, niin sen ulkopuolelta. Ja olenpa joskus päätynyt vaihtokauppaan, vaikka ilmoituksessani on ollut 'ei vaihtoa', koska on tarjottu mielenkiintoista vaihdokkia. Se on vaan niin helppoa vastata, että ei kiitos, jos ei kiinnosta... Tässä on myös sellainen pointti, että jos nyt alkaa jollain vaihtoehdotuksia tehneelle vittuilemaan, niin se sama ostajaehdokas olisi saattanut olla juuri se ostaja, joka olisi ostanut seuraavaksi myymääni tavaran. Ihan todellisessa elämässä olen huomannut, että monta kertaa, kun on tietyissä tilanteissa ymmärtänyt pitää turvan kiinni, vaikka mieli olisi tehnyt sanoa jotain, niin jälkeenpäin on tajunnut, että se sama henkilö on tullut vastaan jossain muussa tilanteessa, missä sitä vähiten odottaa. Silloin on kiitollinen, että ymmärsi käyttäytyä, niin kuin kuuluukin.... Mutta joo, mennääs asiaan.... Pitkään aikaan yksi mielenkiintoisimmista pedaalihankinnoistani, tai siis sen projekti starttaa ensi viikolla, kun saan osat toimitettua rakentajalle. Kyseessä siis Jaska's Music Garagen Jaskan minulle vanhaan Crybabyni koteloon rakentama Wah. Odottelen mielenkiinnolla ja hieman jopa jännittäen. Olen todella 'ronkeli' wahien suhteen, joten rima on nyt korkealla... Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Sarko 29.03.2014 15:53:57 | |
---|
EHX Small Clone. "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
Gabe 29.03.2014 18:07:36 | |
---|
Analog Man Sun Face. 60-luvun brittiläisillä NOS Red Dot NKT-275 transistoreilla. Tämä onkin ollut pitkäaikainen haave, eikä pettänyt odotuksia.. Aivan upea pedaali. https://www.dropbox.com/sh/0he7jq322xkhygu/iCEzw33Vhz Nyt onkin laudan asukit vihdoin siinä ja jäljellä on enää lopullisen järjestyksen päättäminen. |
JaaGeRMaisTeR 29.03.2014 22:24:07 (muokattu 01.04.2014 19:01:55) | |
---|
Tilasin illan iloksi itselleni Eminence black powder elementin. Uraltonella alessa moinen. Jos tällä saisi tuon VHT:n kuulostamaan siedettävältä. E: Niin no jälkiviisaana otin parit putket myös. Kyllä tuosta hyvä vielä tulee. E2: Black powder kiinni. Päättäriin 6V6 summer of 69 putki ja tulille. Siitähän tuli hyvä :) Vielä kun väännän tuon fuzzin toimimaan, niin kaikki on hyvin :P |
elektra 30.03.2014 11:42:26 | |
---|
BJFe/BearFoot Honey Bee OD tupsahti kuriiripostista ja heti studioon. Luontevan kuuloiset pikku- ja isot säröt, aika paljon samaa kuin Hot Cakessa. "Vahvistimenomaisuus" ei turhaa puhetta. |
Gabe 30.03.2014 21:57:52 | |
---|
elektra: BJFe/BearFoot Honey Bee OD tupsahti kuriiripostista ja heti studioon. Luontevan kuuloiset pikku- ja isot säröt, aika paljon samaa kuin Hot Cakessa. "Vahvistimenomaisuus" ei turhaa puhetta. BJFe Honey Bee tulee polkaistua päälle aika useasti, upea purkki. Olisipa hauska verrata sitä tuohon Bearfootin versioon. SHOD ja Honey Bee ovat aika erilaisia, olisi mielenkiintoista verrata koko kolmikkoa keskenään. Noita Bearfooteja ei vain vielä liiku turhan paljon täällä päin. |
Muovinen 30.03.2014 22:45:39 | |
---|
Stalkah: Oliko 69 MkI vai MkII? Molemmat hyviä, mutta noissa on jonkun verran eroa ja jos sattuu kamarunQ:na olemaan vintage -fuzzeihin kallellaan, niin autenttisin vaihtoehto olisi varmaan se MkI. Muutoin tuolla ei varmaan ole niin suurta merkitystä, ovathan ne kuitenkin saman laatuvalmistajan polkimen kaksi versiota. Se on mkII ja niin minttu ku olla voi. Ensimmäisenä tuossa herätti huomion sen paino - jos se yhtään korreloi laadun kanssa, niin asiat on melko kohdillaan. Säätöjen tuntuma ja viimeistely on huippuluokkaa. Soundeja testasin vasta podin läpi, mutta hyvältä vaikuttaa varsinkin P90-mikkien kanssa. Telellä vielä testaamatta. Tottelee volapotikkaa aivan esimerkillisen mahtavasti, en oo vastaavaa kuullu aiemmin. Ihan hyvät lähtöasetelmat :) |
Humanoid 01.04.2014 12:58:18 | |
---|
|
Sarko 01.04.2014 13:05:28 | |
---|
EHX/Sovtek Small Stone, vihreä murkelo. "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |