Janus 07.02.2014 12:46:04 | |
---|
Uusi single on nyt kuunneltavissa mm. Spotifyssa. |
carnation 07.02.2014 17:52:56 | |
---|
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
tender.insanity 07.02.2014 18:52:02 | |
---|
carnation: ja tuubilinkki tuosta: http://www.youtube.com/watch?v=rEu4v-xX-Q4 Tjaa.. Eipä tuosta paljoa jäänyt mieleen ekalla kuuntelukerralla. Vähän outo biisi. Pitää koittaa uudelleen. Kakon lausuminen kyllä jaksaa hymyilyttää. |
Vainaja 07.02.2014 19:15:19 | |
---|
Kauheen jouluinen fiilis tulee jotenkin. Muuten ihan hyvä mut ei ole joulu. Uus basisti päässy heti brassailemaan täppingillä. Pahasti jää kyllä nyt päivän muitten julkasujen jalkoihin. ''Mä mitään nuotteja tarvi! Mä vedän fantasialla!'' |
Regalis Apertura 08.02.2014 12:24:21 | |
---|
Hmm ihan positiivinen fiilis tuosta ainakin mulle jäi. Vähän Silence-vibeä olin aistivinani... Saas nähdä kun koko levy on kuultu. |
Metall1n JuudaS 11.02.2014 17:52:07 | |
---|
Vainaja: Kauheen jouluinen fiilis tulee jotenkin. Muuten ihan hyvä mut ei ole joulu. Uus basisti päässy heti brassailemaan täppingillä. Pahasti jää kyllä nyt päivän muitten julkasujen jalkoihin. Heh, ''jouluinen fiilis'' tuli meikällekkin, mut ihan hyvält kuulostaa, sitä perus Sonata kamaa, iloista ja nopeaa. ''So it's on and on and on
...it's Heaven and Hell, oh well'',
Black Sabbath, Heaven And Hell, 1980. |
Hokkuspokkus 28.02.2014 12:25:15 | |
---|
|
Vainaja 28.02.2014 16:43:10 | |
---|
Joo, kyllä toi lähti toimimaan heti paljon paremmin kun Wolves die young. Mutta ihan eka ajatus oli että no ei tää nyt toimi. Kyllä se loppua kohden sitten alko toimimaan. Pitää hommata toi levy, ainakin edellisen hoitelee ihan helposti. ''Mä mitään nuotteja tarvi! Mä vedän fantasialla!'' |
Fantasmic 01.03.2014 16:52:14 | |
---|
Ekalla kerralla tuli taas se "mitä hittoa nyt taas"-fiilis mutta hyvinhän tuo on pauhannut keittiössä tunnin kohta taustalla. Aika hyväntuulinen poljento.. |
Thunder 01.03.2014 20:06:42 | |
---|
Kun ei vain lähde. Ei olisi uskonut uran alkuvaiheen levyjen jälkeen, miten köyhäksi sonatan musiikki menee. Missä ne mieleenpainuvat laulu/kitaramelodiat on, ei ainakaan näissä uuden levyn maistiaisissa... |
cbs 01.03.2014 21:41:24 | |
---|
|
joku muu sikko 03.03.2014 13:18:15 (muokattu 03.03.2014 13:20:19) | |
---|
Aina samaa tämä Sonata. Tunkkainen kitarajynkkäys jossakin taka-alalla, kiippari hakkaa pimpelipompelia kuin jotain lastenlaulua. Ilmeetön tuplajynkytys rummuilla ja tralla-lallaa laulua tankero-enklannilla. Jotenki niin kyllästyny. Sorry |
Dirtyh 03.03.2014 17:56:28 | |
---|
joku muu sikko: Aina samaa tämä Sonata. Tunkkainen kitarajynkkäys jossakin taka-alalla, kiippari hakkaa pimpelipompelia kuin jotain lastenlaulua. Ilmeetön tuplajynkytys rummuilla ja tralla-lallaa laulua tankero-enklannilla. Jotenki niin kyllästyny. Sorry Hoho, aika osuva kuvaus! Mahtaakohan kappaleita säveltäessä olla usein sellaisia "äh, tämäkin melodia on jo käytetty" hetkiä... No onhan nuo molemmat sinkut tyylipuhtaita Sonata-sävellyksiä. |
J.Newkid 04.03.2014 08:17:42 | |
---|
joku muu sikko: Aina samaa tämä Sonata. Tunkkainen kitarajynkkäys jossakin taka-alalla, kiippari hakkaa pimpelipompelia kuin jotain lastenlaulua. Ilmeetön tuplajynkytys rummuilla ja tralla-lallaa laulua tankero-enklannilla. Jotenki niin kyllästyny. Sorry Jep, toimi moitteettomasti sen kaks-kolme ekaa levyä! =D "Katselin videotasi aiheesta Johanna Kurkela - Rakkauslaulu. En kirjoita sinulle enää ikinä mitään." |
Hokkuspokkus 04.03.2014 11:32:11 | |
---|
joku muu sikko: Aina samaa tämä Sonata. Tunkkainen kitarajynkkäys jossakin taka-alalla, kiippari hakkaa pimpelipompelia kuin jotain lastenlaulua. Ilmeetön tuplajynkytys rummuilla ja tralla-lallaa laulua tankero-enklannilla. Jotenki niin kyllästyny. Sorry Hmmh. Kolme viimesintä levyä eroavat kyllä alkupään tuotannosta aika merkittävästi ja ovat keskenäänkin täysin erilaisia lättyjä. |
Dirtyh 04.03.2014 12:26:20 | |
---|
Hokkuspokkus: Hmmh. Kolme viimesintä levyä eroavat kyllä alkupään tuotannosta aika merkittävästi ja ovat keskenäänkin täysin erilaisia lättyjä. Viimeisimmiltä olen kuunnellut ainoastaan sinkut mutta sanotaan nyt, että vaikka sovitukset olisivatkin vaihtuneet niin sävellykset eivät. Enkä nyt olisi kovin varma niistä sovituksistakaan. Jos biisiin pistää gospel-kuoroa niin ei se sitä biisiä muuta, ainoastaan sen sovitusta. |
Blitz 04.03.2014 13:14:35 | |
---|
joku muu sikko: Aina samaa tämä Sonata. Tunkkainen kitarajynkkäys jossakin taka-alalla, kiippari hakkaa pimpelipompelia kuin jotain lastenlaulua. Ilmeetön tuplajynkytys rummuilla ja tralla-lallaa laulua tankero-enklannilla. Jotenki niin kyllästyny. Sorry Olisikin samaa. Jos viimeisimpien vuosien levyt olisivat pääseet edes lähelle tätä erittäin toimivaksi havaittua ekojen levyjen kaavaa, voisin kuunnella myös uudempaa tuotantoa. |
Fantasmic 05.03.2014 19:27:08 | |
---|
|
Fantasmic 27.03.2014 20:31:17 | |
---|
Se siitä "vanhasta" Sonatasta Pariahin kohdalla... Nyt jännityksellä odottamaan miten mahtava tuleekaan Ecliptican uudelleenäänityksestä. -_- |
Kyllä tätä nyt mieluummin kuuntelee kuin mustaashia, herra ylppöä, volbeatia tai muuta rockin soittolistan teholistabiisiä. |