Tee 29.04.2004 22:06:16 | |
---|
Kiinnostaa tuollainen kun hintansa puolesta on aika passeli, harmony-centralissa sanovat ettei oikeen kelpaa yksinään säröksi, koitin kyllä musaliikkeessä mutta kovin isolla ei kehdannut soittaa. Mitään älyttömiä tapposirkkelisäröjä ei tarvi mutta semmoinen mukava perusdistortion pitäisi saada. :K |
Niskamies 29.04.2004 22:10:03 | |
---|
Kiinnostaa tuollainen kun hintansa puolesta on aika passeli, harmony-centralissa sanovat ettei oikeen kelpaa yksinään säröksi, koitin kyllä musaliikkeessä mutta kovin isolla ei kehdannut soittaa. Mitään älyttömiä tapposirkkelisäröjä ei tarvi mutta semmoinen mukava perusdistortion pitäisi saada. Kyllä tää ihan hyvin toimii putkivahvarin kanssa, komppisärönäkin ihan jees. Trankun kanssa se on nounou. Itse käytän tätä komppisärönä Ibanezin TS-7:n kanssa yhdessä. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
Tee 29.04.2004 22:11:56 | |
---|
Joo no musicmanin 100w putkipäätteellä tuossa seisoo :K |
Niskamies 29.04.2004 22:38:09 | |
---|
Joo no musicmanin 100w putkipäätteellä tuossa seisoo Tällasessa tapauksessa en tota suosittelisi, putkietunenhan on se tärkee tässä tapauksessa. Tarkista vaikka Iban Ts-7, siinä on se hot kytkin, toimii trankun kanssa paremmin. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
mongoloidi 29.04.2004 22:47:04 | |
---|
Kyllä tää ihan hyvin toimii putkivahvarin kanssa, komppisärönäkin ihan jees. Trankun kanssa se on nounou. Itse käytän tätä komppisärönä Ibanezin TS-7:n kanssa yhdessä. Siis toimiiko TS-7 soolosärönä vai onko käytössä joku kolmas särkijä vielä näiden kahden lisäksi? |
Jucciz 30.04.2004 00:58:21 | |
---|
Lyhyesti: erittäin käyttökelpoinen pedaali niin boostiksi, komppaukseen kuin sooloihinkin, säädöistä riippuen. Muutamia äänipätkiä:. http://peavey.mine.nu/mp3/sd1/Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
Niskamies 30.04.2004 06:53:27 | |
---|
Siis toimiiko TS-7 soolosärönä vai onko käytössä joku kolmas särkijä vielä näiden kahden lisäksi? Käytän näitä kahta yksinään komppisärönä. Soolosäröä ei vielä ole, varmaankin TS-9, ja volumenvaihtopedaali vahvariin. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
Volle 30.04.2004 10:52:53 | |
---|
Joo no musicmanin 100w putkipäätteellä tuossa seisoo Ennenkuin oman Music Manini (rd112-65) myin pois, testailin juuri hommaamaani SD-1:stä sen kanssa ja mun mielestä yhdistelmä toimi ihan hyvin ainakin miedolla säröllä. Hyvää hevisäröähän Musarista tuskin saa edes buustaamalla. Mielummin jollakin distortionilla, jos sellaiselle saundille ylipäänsä on tarvetta. Nam. |
thinkfreely 17.05.2004 15:10:08 | |
---|
Kyllä SD-1 toimii ihan mukavasti trankun(kin) kanssa. Tullut kaverin luona kokeiltua. Omassa vahvistimessa tuo säröpuoli on toteutettu putkietusella. Sitä se lämmittää, ah niin mukavasti. Varmaan saa enemmän hupia irti putkivehkeellä.. "Music is a safe kind of high" Jimi Hendrix |
Jäärä 17.05.2004 15:20:05 | |
---|
Kohta tulee varmaan kovinkin pataan, jos tohdin tokaista, että kyseessä on varmasti yksi eniten turhaa hypetystä osakseen saanut pedaali, joka lähes kaikkien Bossin säristin/overdrive-pedaalien tavoin värittää ääntä huonoon suuntaan langettaen epämääräisen suttuisuuden ja tunkkaisuuden varjon kitarasoundiin. Liiallisen kohinan kera tietty. Eiku kaverilla pölyttyy yksi tommoinen kahdeksankymmentäluvulla ostettu hyllyssä. Se on kyllä hyvä, ilman sitä tunkkaisuutta. Suomen Hiihtoliiton luvalla. |
Lyhyesti: erittäin käyttökelpoinen pedaali niin boostiksi, komppaukseen kuin sooloihinkin, säädöistä riippuen. Muutamia äänipätkiä:. http://peavey.mine.nu/mp3/sd1/ Häh! Miten sait tosta noin kovat säröt? Mulla siitä lähtee vaan sellane hikinen tunkkanen puhina. Pitäsköhän mun vaihtaa putket vahvarii ku ne on jotai 15v. vanhat. Siis mikä? Missä? Millon? Häh? En ymmärrä? |
Jucciz 17.05.2004 18:09:08 | |
---|
Häh! Miten sait tosta noin kovat säröt? Mulla siitä lähtee vaan sellane hikinen tunkkanen puhina. Pitäsköhän mun vaihtaa putket vahvarii ku ne on jotai 15v. vanhat. Mitä pätkää erityisesti tarkoitat? 15v vanhat pääteputket kaivannevat jo vaihtoa. Etuasteputket saattavat kestää tuon ajan hyvinkin. Kuitenkin 15 vuoden jälkeen vaihtaisin varmaan itse jo kaikki putket. Itse saan SD-1:stä kyllä sekä mainiot komppi- että soolosäröt. Yksinään ja myös yhdistettynä muihin pedaaleihin (Blues Driver, Sparkle Drive, OD-850 jne). Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
Jimi 18.05.2004 14:24:13 | |
---|
Mitä pätkää erityisesti tarkoitat? Tarkotan tota koko juttuu. Ei mulla vaan tuu noin hyvii säröi siit. Kuulostaa jotenki tosi köyhältä toi mun sd-1. Siis mikä? Missä? Millon? Häh? En ymmärrä? |