Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kloonipedaalit vs originaalit? (Joyo vs Suhr -videovertailu)
1 2 3 4
Ziggy Bubba
22.03.2014 19:19:05
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kauko-idässä kasattujen halpiskloonien taso tuntuu nousseen kohisten männä vuosina. Joyon pedaalit ovat etenkin yllättäneet laadullaan. Rakenne on melko jämäkkää tasoa ja ne soundit - no, kertokaa te.
 
Tässä meikän vertailu Joyo Us Dream -kloonin ja originaalin Suhr Riotin kesken:
https://www.youtube.com/watch?v=-_aOc4gKRbw
 
Onko teillä kokemusta muista vastaavista itämaan klooneista, miten pärjäävät originaaleille? Miten kestävät käyttöä?
 
Rapeeta maalausrockia: CROOKMACHINE
LaMotta
22.03.2014 19:25:37
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joyo artikuloi harmonisesti paremmin.
 
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
Hi-Power
22.03.2014 19:39:00
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tää oli kyllä huono juttu....joutu tilaan tollasen Joyon... ei olis tieten ollu pakko katsoa mutta kyllä se kuulosti hyvältä :)
 
Ziggy Bubba
22.03.2014 19:46:41
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hi-Power: Tää oli kyllä huono juttu....joutu tilaan tollasen Joyon... ei olis tieten ollu pakko katsoa mutta kyllä se kuulosti hyvältä :)
 
Sori, ei ollut tarkoitus ostohommiin yllyttää :) Onneksi ei isoa lovea tullut lompakkoon.
 
Rapeeta maalausrockia: CROOKMACHINE
jii.haanpaa
22.03.2014 20:38:11 (muokattu 22.03.2014 21:26:44)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Perhanan hyvä demo!
 
Edit: joijjo tilattu.
 
dr_solo666
22.03.2014 21:42:50
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En edes katsonut videota. Tilasin heti eBaystä. 24€ kotiin kuljetettuna!
 
"When you are a guitar player, you must tweak" -Paul Gilbert
Hi-Power
22.03.2014 21:57:20 (muokattu 22.03.2014 22:00:20)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

dr_solo666: En edes katsonut videota. Tilasin heti eBaystä. 24€ kotiin kuljetettuna!
 
Kattoahan kummaa..sama hinta ja sama tilauspaikka oli mulla :)
 
PS. ei olis kannattanu sanoa tuota ku kohta myydään noita tään palstan torilla hintaan 35€ :D
 
petrip
22.03.2014 22:00:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Katselin joskus tuota GearmannDuden tekemää samanlaista vertailua:
 
https://www.youtube.com/watch?v=_tEnAubS98c
 
Lähellä ovat toisiaan, mutta vähän on erojakin. Kumpi parempi, on makuasia.
 
Ziggy Bubba
22.03.2014 22:22:33 (muokattu 22.03.2014 22:25:10)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

petrip: Katselin joskus tuota GearmannDuden tekemää samanlaista vertailua:
 
https://www.youtube.com/watch?v=_tEnAubS98c
 
Lähellä ovat toisiaan, mutta vähän on erojakin. Kumpi parempi, on makuasia.

 
Vähän oli mulla tavoitteena just laittaa paremmaksi (etenkin äänityksen laadussa) tosta Gearmanduden pätkästä, te saatte kertoa onnistuinko :)
 
P.S. Johan lähti kauppa käymään Jojoista näköjään, pitäsköhän kohta pyytää jo provikkaa Kiinasta :)
 
E: Enpä usko että tulette tohon pettymään, jos vain vahvari on ok-tasoa ja odotukset realistiset.
 
Onkos täällä muuten Suhrin omistajia jotka haluvat kommentoida pätkää/pedaaleita? Entäs Joyon?
 
Rapeeta maalausrockia: CROOKMACHINE
Vihapiirakka
22.03.2014 22:24:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse olen noita Joyon pedaaleja useastikin miettinyt, että tilaisin. Ei todellakaan hinnalla pilattu, ja ilmeisesti todella laadukkaita hintaan nähden
 
Ziggy Bubba
22.03.2014 22:28:19 (muokattu 22.03.2014 22:55:14)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ai niin!
 
Tossa on mun pari päivää vanha demo pelkästä Suhr Riotista, pohjalla vähän enemmän muroa vahvarista ja käytössä 4 eri kitaraa:
https://www.youtube.com/watch?v=NTB … jxlGM&list=UUvAJbQfGhIXwQTWjBfgt6mA
 
E: Kertokaa ihmeessä mitä tykkäätte noista pätkistä ihan muuten vaan. Pitäskö näyttää jotain juttuja mitä ei nyt ole tai onko ne liian kiireisiä tms? Toi oli mun neljäs demo vasta, eli apu otetaan mielellään vastaan :)
 
Rapeeta maalausrockia: CROOKMACHINE
novo
22.03.2014 23:52:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kertokaas ny mistä nuita on helpointa tilata esim Visaa vinguttaen eikä hinnatkaan ois kamalat? Valikoimaakin sais olla enemmän ku yhen säröpedaalin verran.
 
Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.."
Kivijalka
23.03.2014 00:02:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joyot ovat kyllä hyviä ja halpoja palikoita. Omistamistani Ultimate Drivesta ja Vintage Overdrivesta tykkään kosolti.
 
"Every person with screen time knows some form of martial art, and most of them can solo like Van Halen. This is the way the world should be!"
Ziggy Bubba
23.03.2014 00:04:36 (muokattu 23.03.2014 00:06:32)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

novo: Kertokaas ny mistä nuita on helpointa tilata esim Visaa vinguttaen eikä hinnatkaan ois kamalat? Valikoimaakin sais olla enemmän ku yhen säröpedaalin verran.
 
Omani tilasin aikoinaan Verkkotukku.fistä, mutta näyttäs pulju myyvän just nyt ei-oota. Verkkokauppa.comissa käytiin tossa viikolla, mutta sielläkään ei näyttänyt Us Dreamiä olevan (kattava satsi muita "Jojoja" kyllä). Kannattanee tsekata/kysyä anyhoo.
 
Mooerilla tais muuten olla myös joku vastaava Riot-klooni. Ottaisin tosta selvää jos nyt pedaalia ostaisin. Mahtavan pieni koko on aina plussaa.
 
Rapeeta maalausrockia: CROOKMACHINE
rheinone
23.03.2014 00:07:06 (muokattu 23.03.2014 00:14:28)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

novo: Kertokaas ny mistä nuita on helpointa tilata esim Visaa vinguttaen eikä hinnatkaan ois kamalat? Valikoimaakin sais olla enemmän ku yhen säröpedaalin verran.
 
Tää on luotettava kauppias. Valikoimaa näyttäis olevan, mut hintoja en osaa kommentoida. Free shipping kuiteski.
 
http://stores.ebay.com/Finest-quali … sid=142966690&_trksid=p4634.c0.m322
 
Kivijalka
23.03.2014 00:18:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ziggy Bubba: Mooerilla tais muuten olla myös joku vastaava Riot-klooni. Ottaisin tosta selvää jos nyt pedaalia ostaisin. Mahtavan pieni koko on aina plussaa.
 
Mooer Solo, ilmeisesti. Näin ainakin väittävät tuolla jossain.
 
"Every person with screen time knows some form of martial art, and most of them can solo like Van Halen. This is the way the world should be!"
novo
23.03.2014 00:21:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Verkkiksessä näemmä jottain Movall-speduja jokka on miulle ainenki uus tuttavuus. Tuo analogidilsa tekis mieli lipastaa Joyolta kyl.
 
Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.."
Ziggy Bubba
23.03.2014 00:28:49 (muokattu 23.03.2014 00:29:34)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

novo: Verkkiksessä näemmä jottain Movall-speduja jokka on miulle ainenki uus tuttavuus. Tuo analogidilsa tekis mieli lipastaa Joyolta kyl.
 
Kannattanee katsastaa arviot laitteesta, nimittäin ihan kaikki Joyot ei kaiketi ole ihan niin huippuja. Säröpurkit vois olla vähemmän riskejä, dilsut sun muut digit ehkä muuta maata. Näin netin tarinoiden ja oman mutun mukaan.
 
E: Mooer Solo oli se mitä meinasin, kiits hra Kivijalka!
 
Rapeeta maalausrockia: CROOKMACHINE
RaskasMielinen
23.03.2014 00:31:42
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on Yoyo British Sound. Silläpä tulee nykyään doomit ja stonerit pitkälle soiteltua. Poistin sen täältä m.netin torilta uuden veroisena huimaan kahden kympin hintaan, eikä hinta uutenakaan hirvittäisi. Meinaan hankkia noita jojoja lisääkin:) Olin todella yllättynyt, kerrankin positiivisesti. Ja on mulla muutama muukin säröpedaali verrokiksi... ProCo RAT -pedaaleja nuo tuskin mulla syrjäyttävät mutta kaikki muut säröpedaalit on vaarassa - tosin nyt joku Iban TubeScreamer täytyy olla ihan mojonkin takia:D
 
Carvel
23.03.2014 01:20:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kokemusta JOYO:n kompressorista? http://www.ebay.com/itm/NEW-JOYO-JF … tar_Accessories&hash=item19e92e8afc
 
Ajaako asiansa?
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «