isojussi 13.05.2004 23:39:22 | |
---|
En tiedä,pitäiskö laittaa bannia?? No eihän toki - jos tarina on tosi. Sitäpaitsi kaikkea muuta, kuin off-topic Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
absqua 14.05.2004 08:06:52 | |
---|
En tiedä onko tämä nyt yhtään omituinen hääbiisiksi loppujen lopuksi: Highway to Hell. Sehän kertookin avioon astumisesta. ;-) Melkein kaikilla hääkeikoilla tuo soitetaan muodossa tai toisessa. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
työläinen 14.05.2004 22:13:32 | |
---|
Tää on vanha juttu, mutta tulkoon kerratuksi: Mikä on hävyttömyyden huippu? Sillä aikaa kun soittajat nai morsianta sulhanen juo soittajien viinat. Saisko siitä häävalssia, tai katkeran pikimin? Vaikka kuinka hjuva rumpali, silti aina VÄHÄN häiritse soittaminen. |
Kukko 16.05.2004 19:05:18 | |
---|
Tää on vanha juttu, mutta tulkoon kerratuksi: Mikä on hävyttömyyden huippu? Sillä aikaa kun soittajat nai morsianta sulhanen juo soittajien viinat. Saisko siitä häävalssia, tai katkeran pikimin? Toivottavasti kaikki tulevan kesän morsiamet ja sulhaset lukis tätä palstaa...(ei hlvti) "Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää"
-Irwin- |
Jaskaa pakoon 17.05.2004 10:56:36 | |
---|
Joo, omituisia on ollut. Kerran piti soittaa Nuoruustango valssina - läämpöni leempeni humpappaa humpappaa... Onneksi vain soittaa. Kerran taas hääpari pyysi häävalssin sijasta soittamaan Hymniä rakkaudelle niin kauan, että kaikki 350 vierasta ehtivät onnitella ja kätellä soittolavan edessä säteilevää hääparia. Se oli pitkä kappale. Vaihtelimme solistia, haitari, kitara, basso. Lisäksi n. 11. minuutin kohdalla rumpalille ja kitaristille tuli armoton riita, jonka kulminaatiopisteessä rumpali äänekkäästi kehoitti kitaristia kokeilemaan sukupuoliyhteyttä äitinsä kanssa. Ja sitten taas soitettiin. Eikö kukaan ole huolestunut passiivisesta humppa-altistuksesta? |
Eddy 17.05.2004 16:36:57 | |
---|
Off-topic... Nuorena vitutti käydä häissä,kun mummot nipisteli ja sanoi "sinä olet seuraava!".Lopettivatpa perkeleet kun aloin tehdä samoin niille hautajaisissa... Koskettelen soittimia... |
Off-topic... Nuorena vitutti käydä häissä,kun mummot nipisteli ja sanoi "sinä olet seuraava!".Lopettivatpa perkeleet kun aloin tehdä samoin niille hautajaisissa... hihii, erittäin hauska juttu! Huispauksen ruhtinas! |
MidnightExpress 21.05.2004 09:42:01 | |
---|
Kaikkein pahin häävalssihärdelli on ollut tämä Helga Hynnisen "Tyttären Valssi". Takavuosina jonkun hääparin äiti ja isä olivat päättäneet sen tyttärensä häävalssiksi. Meille toimitettiin vastusteluistamme huolimatta kasetti, jolta kosketinsoittajamme sen sitten pakotettuna notatoi. Häissä kappale soitettiin niin hyvin ja oikein kuin sen voikin, mikäs siinä. Mutta pahinta oli, että me saatiin omaksi se kasetti, ja kosketinpaavon kostona sitä sitten ainakin kerran joka keikkamatkalla kuunneltiin varmaan puoli vuotta. Kunnes kasetti kerran unohtui autoon ja käsittämättömällä tavalla lakkasi olemasta. Toinen vähän harvinaisempi häävalssi on ollut "Elämä juoksuhaudoissa", tiedättehän: Taistoihin tiemme kun toi, missä luotien laulu vain soi..." Siinä alkaa jo olla asennetta. |
Fuzzy Boner 21.05.2004 11:02:14 | |
---|
Off-topic... Nuorena vitutti käydä häissä,kun mummot nipisteli ja sanoi "sinä olet seuraava!".Lopettivatpa perkeleet kun aloin tehdä samoin niille hautajaisissa... Teostot napsahtivat Jaakko Saariluomalle ;) |
WanhaWetäjä 21.05.2004 13:30:54 (muokattu 21.05.2004 13:31:15) | |
---|
Kaikkein pahin häävalssihärdelli on ollut tämä Helga Hynnisen "Tyttären Valssi". Takavuosina jonkun hääparin äiti ja isä olivat päättäneet sen tyttärensä häävalssiksi. Ollaanko me oltu samoissa häissä???Ei vainkaan,meille kävi lähes samoin,mutta tämä morsiamen isä oli päättänyt itse laulaa kyseisen taidepommin,ja päin persettähän se sen veti kuten arvata saattaa,no meille oli onneks nuotit hoidettu biisistä,toisaalta eipä niistä paljon iloa ollut tällä kertaa ;-) |
poppamies 21.05.2004 13:41:05 (muokattu 21.05.2004 13:42:31) | |
---|
Menee vähän aiheen ohi, mutta omituisin häävalssi jonka olen kuullut, oli Närpiöläisen 1G3B-bändin rakkauslaulu: "Ja älskar dig så in i fittan!!" eli, vapaasti käännettynä :"Rakastan sua niin vitusti!!" Ja hääpari pyörähteli onnellisena tanssilattialla. Bändi muuten löytyy tuolta: www.1G3B.com Joo se on kova bändi. Jossain kesäfestareilla missä soittivat niin lauluntekijä itse omisti kyseisen laulun omalle vaimolleen joka oli paikan päällä... Muuten eräs oudompi "häävalssi" mitä olen soittanut (kirkossa) on Strypers'ien "Together As One". Teimme siihen jopa suomenkieliset sanat. "G-strings are for strippers" |
U.Honey 22.05.2004 12:01:29 (muokattu 22.05.2004 12:01:39) | |
---|
Kaveri soitti tänään että olisko lappuja AC/DC:n hells belssiin. Mun mielestä aika omituinen häävalssi! My name is Baron, U.Honey Baron. |
c64 03.06.2004 16:19:27 | |
---|
Nostetaan taas... Ylihuomenna pitäs vetästä Shostakovitshin?? Second Waltz. En oo kuullu kappaleesta kun jonkun isomman orkesterin soittaman version. Onko muilla tullut vastaan ja minkälaisella kaavalla ootte menny? Saas nähdä miten meitin triio tästä selviää :) |
baron 03.06.2004 16:32:45 | |
---|
Mulla on jotenkin sellainen tunne, että olen vain omituisia joutunut soittamaan. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
klunssila 04.06.2004 14:54:06 | |
---|
Mulla on jotenkin sellainen tunne, että olen vain omituisia joutunut soittamaan. Ei kannata kaikkee kuraa suostua soittamaan. Kyllä nämä asiat ovat yleensä neuvoteltavissa. Ei bändi oo mikään jukepoksi. Me ollaan otettu tosi tiukka linja tänä kesänä tän suhteen: jos ei ole ns. peruskamaa, niin nuotit on tilaajan puolesta toimitettava. Lisäksi "arvovaltainen" raati vielä päättää, soveltuuko ko. kipale häävalssiksi. Arvatkaapa millainen raati on kyseessä... ;) |
Jaskaa pakoon 16.06.2004 10:54:51 | |
---|
kaikkee kuraa Tää ei ole oikeastaan häävalssijuttu, mutta hääjuttu kuitenkin. Yhdeksän vuotta sitten oli hääkeikka, jolla olin paitsi humppaosastolla, myös kirkossa säestämässä vaimoani, joka pätki huilulla jonkin piisin. Meillä oli silloin 4 kk vanha koiranpentu, joka oli pakko ottaa mukaan, kun koko sakki oli poissa kotoa. Hääpaikalla tämä vekkuli pääsi sitten irti ja koska sitä ei heti huomannut ottaa kiinni, tapahtui, että pihamaalla vieraitaan kättelevän hääparin välittömässä läheisyydessä ähelsikin koiranpentu nurmikolle puoli ämpärillistä paskaa! Jokin maailmanloppu-tyyppinen ratkaisu olisi sopinut hyvin siihen tilanteeseen. |
Kukko 16.06.2004 16:24:18 | |
---|
Tää ei ole oikeastaan häävalssijuttu, mutta hääjuttu kuitenkin. Yhdeksän vuotta sitten oli hääkeikka, jolla olin paitsi humppaosastolla, myös kirkossa säestämässä vaimoani, joka pätki huilulla jonkin piisin. Meillä oli silloin 4 kk vanha koiranpentu, joka oli pakko ottaa mukaan, kun koko sakki oli poissa kotoa. Hääpaikalla tämä vekkuli pääsi sitten irti ja koska sitä ei heti huomannut ottaa kiinni, tapahtui, että pihamaalla vieraitaan kättelevän hääparin välittömässä läheisyydessä ähelsikin koiranpentu nurmikolle puoli ämpärillistä paskaa! Jokin maailmanloppu-tyyppinen ratkaisu olisi sopinut hyvin siihen tilanteeseen. Hauska juttu - menis tuolla vitsi osiossakin... "Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää"
-Irwin- |
jazzmies 16.06.2004 22:02:38 | |
---|
Nyt oli lauantaina jokin perinteinen tanskalainen häävalssi "Bridal Waltz", jonka puolet vieraista (eli tanskalaiset) lauloivat oikein ja me soitimme väärin. Olipas ihmeellinen etydimainen kevyt klassinen numero. Suosittelen pysymään kaukana tanskalaisista ;) |
samulijp 17.06.2004 00:40:20 | |
---|
Oudoin hää"valssina" Lynyrd Skynyrd ja Simple Man. Tosi asialliset häät ja hiiiiirveen pitkä letka hoodeita. Meni muuten kaikki biisit niissä häissä 4/4... :) .::COB - Children Of Baron::.
My name is Baron, Samuli Baron! |
Jäärä 17.06.2004 10:02:27 | |
---|
Täksi kesäksi on tilattu "häävalssiksi" mm. Marjorannan "Miten pelko lähtee". Eräälle kesän keikoista pitää vetää vissiin Mamban "Tyttö tuollainen" (kuulemma pitää soittaa siihen alkuun hämäykseksi Häävalssia muutama tahti, jolloin sulhanen kuulemma riistää meidän bändin laulajalta mikin ja luikauttaa sitten tuon viisun, näinniikun perinteinen tanssimusa jää sitten siihen pariin tahtiin). Ihme säätämistä. Ihan hauskaa kylläkin. Toivottavasti se sulhanen on tosiaan heti siinä paikalla kärkkymässä, ettei tuu pyörimistä ja ihmettelyä. Suomen Hiihtoliiton luvalla. |