Aihe: Behringer GMX110 V-Tone
1
JartZA
18.05.2004 23:00:16
Iske tänne jotain raporttia sitten kun saat tuon vehjeksen.
SG: "nicht only forthe guys that like Angus Young or Pete Townsend." -Thomann
PekkaRii
18.05.2004 23:03:23
Hei, mistä sait uuden?

Mulla pitäis olla Huttusella yks tuommoinen uusi varauksessa, kun multa hajosi kaks GM110:aa.

Eivät ole vielä soittaneet, piti olla nimellä mulle yks. Taidanpa soittaa huomenna.
"Now that Poison's out of the way, we can go right to the top." - James Hetfield, Metallica, Rip Magazine, November 1991
skebajaba
18.05.2004 23:05:13
Hei, mistä sait uuden?

Mulla pitäis olla Huttusella yks tuommoinen uusi varauksessa, kun multa hajosi kaks GM110:aa.

Eivät ole vielä soittaneet, piti olla nimellä mulle yks. Taidanpa soittaa huomenna.

kaverilla on ollu särö pedaali "korjauksessa" melkein vuoden siellä=)
-mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?-
2N3904
19.05.2004 10:18:46 (muokattu 19.05.2004 10:19:03)
Onko kellään kokemusta ko. vahvistimesta? Katselin Thomannilta ja jotain efektihässäkkää siinä näyttäisi olevan eroa GM110:aan.

Minulla on, ei vielä kovin syvällistä, mutta kuitenkin. Sanoisin, että vahvistin on erittäin hyvä, hintaansa nähden jopa paras(?). Toivoa sopii, että se toimii. GM110 erona on kaksi kanavaa. Mallintava kanava on kuin GM110:ssä, siis kopio Tech21 TM-10:stä. Sen lisäksi on puhdas kanava, joka on mielestäni myös vallan kelvollinen. Molemmille kanaville saa omat efektit, jotka vaihtuvat automaattisesti, kun vaihtaa kanavaa. Toki efektit voi jättää kokonaan pois, jos ei miellytä. Itse vahvistimesta ei saa säätää kuin yhtä parametria/efekti; midipedaalilla saisi enemmän irti efekteistä.

Huonoja puolia:

- Puhdas kanava on liian hiljainen. Jos mallintavalla kanavalla on joku särösoundi, ei puhdasta saa tarpeeksi kovalle. Lisäksi taajuuskorjain on molemmille kanaville yhteinen.

- Vahvistin itsessään (varmaankin sen digitaaliosa) generoi kovasti häiriöitä. Jos kitara on lähellä vahvaria, häiriöt kytkeytyvät mikkeihin ja homma pörisee. Sinänsä tämä ei ole paha ongelma, koska se korjaantuu täysin viemällä kitara kauemmaksi vahvistimesta. Kuitenkin kovilla säröillä etäisyyttä pitää olla jopa yli metri tai muuten pörinä on läsnä.

- Kohina. Kun mastervolaa kääntää jotain yli viiden, nousee ilmoille melkoisen kova kohina. Kohinaan ei vaikuta mitkään kanavien eikä efektien asetukset, mistä päättelen sen olevan päätevahvistimen omaa kohinaa. Makuuhuonevoluumeilla tuo ei haittaa, mutta jos esim. käyttää vahvaria mikitettynä keikalla, saattaa tuosta olla harmia. En ole testannut onko tuo kohina läsnä tape out -liittimissä; epäilen että ei ainakaan samassa määrin.
Prosessi
23.05.2004 11:08:51 (muokattu 23.05.2004 23:39:24)
Vahvari tuli keskiviikkona ja otin sen mukaan maalle, jossa jouduin homehtumaan 3 päivää ja saundas kyllä tosi hyvälle. Efektejä oli mukava testailla ja niillä sai vaihtelua soittoon. On myös tosi hyvä vaihdella cleanista säröön pedaalilla.
Hmm..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)