Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Livetoiminta »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: the t.amp E800 kannattaako?
1
biossi
20.03.2014 19:05:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyseistä vehjettä oon kattelu ja aatellu investoida. http://www.thomann.de/fi/the_tamp_e800.htm
 
Riittääkö tässä mitenkä löyly jne? äänenlaadulla yms sellasilla tekiöillä ei hirveesti ole väliä, Jotain bileitä tulee kierreltyä ja aina tulee kyselyitä että oisko jotain rokki koneita ottaa mukaan. joistain mrg:n elementeistä oon joskus kasaillu koti kutoset kaiuttimet, 2x 12" elementit ja jokku torvet siihen kylkeen. Ajatuksena oli tälläsen läpi soitella jotain kissan kevyttä bile musiikkia (löytyy entuudestaan) http://www.thomann.de/fi/behringer_xenyx_1202_fx.htm
 
Mr General
20.03.2014 20:08:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei kannata. Ihan rehellisesti. Kaho mieluummin käytetty laatupääte. Niitä löytyy tuolta tori-osiosta vaikka miten paljon.
 
biossi
20.03.2014 20:41:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kehtaiskohan joku valaista mua näitten "laatu" pelien kanssa kun oon vähä hakusessa näitten kanssa. Tosin hintakaa ei sais ihan miljoonia olla..
 
cerdo
20.03.2014 21:46:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kylla tuo laite,asiansa ajaa ko.kaytossa.
Osti samanlaisen 5-6v sitten,se oli lainassa kuppilassa varmaan 3v paivittaisessa kaytossa,eika ollut mitaan ongelmia.
Enempi aanenlaatuun vaikutta tietokoneen aanikortti(mikali musiikki soitetaan tietsikalla)
Bile-hommiin olis varmaan pari aktiivikajaria helpompi roudata.
 
McLeach
21.03.2014 00:19:06 (muokattu 21.03.2014 00:20:31)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä vehje ollut aktiivisessa reeni ja keikkakäytössä jo ainakin viisi vuotta ja hyvin on toiminut eikä koskaan ole ainakaan volat loppunut kesken. Jos ei äänenlaadulla niin väliä niin silloin varmaan ei mitään syytä omaisuutta siihen tuhlata, joten hommaa laite joka toimii ja on tehokas. Tosin käsite "bileet" ei oikeen sano mitään tarvittavasta tehosta...
 
Antti1
21.03.2014 03:18:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

McLeach: Tosin käsite "bileet" ei oikeen sano mitään tarvittavasta tehosta...
 
Jos kyseessä on niitä perus MGR:n keltaisilla elementeillä tehtyjä kaiutinsarjoja, niin ei tota tilannetta vahvariteholla pelasteta. Ne on niin epäherkkiä tötteröitä löysine ripustuksineen, ettei moisilla oikein edes kannata haaveilla kovin kovaa vetävänsä. Mun mielestä sellaiset suuret kotibileet tai baarin taustamusa menee ko. elementtien äärirajoilla soundin suhteen. Tokihan noihin voidaan olla rakennettu erikoiset kotelot ja lisätä sillä hitusen tökyä, mutta epäilen Ljudian rakennusohjeiden perusteella tehdyiksi.
 
"NYT ÄMMÄ KELLOT LYÖ!" Hevimusaa vuodelta 2014
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «