Niskamies 17.05.2004 13:43:21 | |
---|
Vihdoin, puolenvuoden odotuksen jälkeen oli Musafasulle tullut flatwound kieliä, ja ostin satsin. Pistinpä Yamahaan, ja yllätyin erittäin positiivisesti. Niin paljon enemmän on botnea kuin vanhoissa EB:n roudeissa, vaikka paksuus pieneni paljon. Nyt oon mäkin sitä mieltä että tumppu on jees. Aika kireät ovat noi Fenderit. Nyt on .100-.50 satsi, eikä kovinkaan paljon löysemmät ole kuin EB:n .115-.55 satsi. Kaikin puolin, mahtavat kielet ovat, ja olen minäkin nyt flattien rakastaja. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
Karlsson 17.05.2004 13:44:18 | |
---|
Hyvä homma. Myydään basso: 6-kielinen Samick/ Valley Arts. Halavalla lähtee, 600€! |
chief 17.05.2004 14:09:12 | |
---|
Jee! Menikö kaula yhtään mutkalle? C.H.I.E.F
Chaplinmaisen Hempeä ja Ivallisen Etuileva Folklaulaja |
Niskamies 17.05.2004 14:28:02 | |
---|
Jee! Menikö kaula yhtään mutkalle? Enpä kahtonu, kiristin puoli kierrosta kun ohuemmat laitoin, pitää mennä tarkistamaan miten se voi. Tänään edessä intonaatio sja kielten korkeuden säätö. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
Sähköjänis 17.05.2004 14:35:55 | |
---|
Nyt oon mäkin sitä mieltä että tumppu on jees. ...ja olen minäkin nyt flattien rakastaja. jep jep. |
Niskamies 17.05.2004 15:36:34 | |
---|
Säädinpä Yamahan perusteellisesti. Intonaatio, kaularauta ja kielten korkeus. Nyt on kunnon vehje, tatsi on mitä parhain. Ensi viikolla vaihdan vielä ton Yamahan originaalimikin Duncaniin, saa nähä millanen tulee. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
Sähköjänis 17.05.2004 15:41:53 (muokattu 17.05.2004 15:44:33) | |
---|
Ensi viikolla vaihdan vielä ton Yamahan originaalimikin Duncaniin, saa nähä millanen tulee. kannattaisko treenata välillä? ...äh, ei jaksa. turhaa ajanhukkaa. kaikki aika pois kamarunkkaukselta on hukkaan heitettyä aikaa. |
kannattaisko treenata välillä? ...äh, ei jaksa. turhaa ajanhukkaa. kaikki aika pois kamarunkkaukselta on hukkaan heitettyä aikaa. Kyllähän mä treenaankin, aika paljon nyt kun on koeviikko. Kamarunkkaus vaan on kivaa. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
Bassballs 17.05.2004 16:23:23 | |
---|
...ja olen minäkin nyt flattien rakastaja. Uskallan veikata, että näin lyhyellä ajalla syntyneet rakkaussuhteet eivät kestä aikaa. Ehkä flatit sopivat sinun musiikkiisi, mutta minä en sellaisia hirvityksiä soittimeeni laittaisi. Maailmassa on kahdenlaisia ihmisiä, joista en pidä: On meneviä tyyppejä ja täysiä persreikiä. Sinä kuulut niistä ensimmäisiin. |
Karlsson 17.05.2004 16:26:47 | |
---|
Uskallan veikata, että näin lyhyellä ajalla syntyneet rakkaussuhteet eivät kestä aikaa. Ehkä flatit sopivat sinun musiikkiisi, mutta minä en sellaisia hirvityksiä soittimeeni laittaisi. Noh noh. Mulla o kolmatta vuotta samat flätit kiinni käyttöbassossani. No-problem. No, kukin nyppii tavallaan. Vedän tumpulla. |
Bassballs 17.05.2004 16:42:20 | |
---|
Noh noh. Mulla o kolmatta vuotta samat flätit kiinni käyttöbassossani. No-problem. No, kukin nyppii tavallaan. Näinhän se on. Minulla on half-roundit..tai mitkä lieneekään, mutta niin paskaset ja kuluneet ovat, ettei sitä "woundia" kyllä äänestä kuule. Siirryn kiltisti takaisin roundeihin..kunhan joskus jää päivärahoista käteen edes sen verran. Maailmassa on kahdenlaisia ihmisiä, joista en pidä: On meneviä tyyppejä ja täysiä persreikiä. Sinä kuulut niistä ensimmäisiin. |
Karlsson 17.05.2004 16:43:51 | |
---|
Näinhän se on. Minulla on half-roundit..tai mitkä lieneekään, mutta niin paskaset ja kuluneet ovat, ettei sitä "woundia" kyllä äänestä kuule. Siirryn kiltisti takaisin roundeihin..kunhan joskus jää päivärahoista käteen edes sen verran. Mulla oli half-roundit (tai groundwoundit) nauhattomassa ja siinä toimi hyvin. Kyllä on tarkotuksena pitää toisessä käyttöbassossa roundeja. Tarkotuksen mukaan aina... Vedän tumpulla. |
bize 17.05.2004 23:51:10 | |
---|
Aihetta sivuten viisikielisen flatteja on aika hikiseen saatavilla. Thomannilla oli Thomastik-Infieldejä vielä joku aika sitten myynnissä, vaan eipä näy enää niitä ainakaan nettikatalogissa olevan. Onko kellään havaintoja mistä noita viiskielisen naruja saa, ja mihin hintaan? Nuo t-kaupan kielet olivat muistaakseni n. 50 euroa. "Hardware rule number one: NO FUCKING RACK SYSTEMS OF ANY KIND!!! " |
HarrieR 18.05.2004 10:27:28 | |
---|
Thomannilla oli Thomastik-Infieldejä vielä joku aika sitten myynnissä, vaan eipä näy enää niitä ainakaan nettikatalogissa olevan. Onko kellään havaintoja mistä noita viiskielisen naruja saa, ja mihin hintaan? Nuo t-kaupan kielet olivat muistaakseni n. 50 euroa. Noita T-I:n kieliä saa yllättävän hyvään hintaan DudePitin Steve Barrilta. Eli www.thedudepit.com Back once again, Ken, with the ill behaviour. |
Karlsson 18.05.2004 10:30:09 | |
---|
Noita T-I:n kieliä saa yllättävän hyvään hintaan DudePitin Steve Barrilta. Eli www.thedudepit.com Jaa, voip tulla hintaa lisää ku pitää amerikoista asti postitella niitä. Vedän tumpulla. |
HarrieR 18.05.2004 12:25:21 | |
---|
Jaa, voip tulla hintaa lisää ku pitää amerikoista asti postitella niitä. Ei ole paha - kokemusta on. Viimeksi syksyllä tilasin ja hinta jäi alle Thomannin hintojen kuluineen. Back once again, Ken, with the ill behaviour. |
Karlsson 18.05.2004 12:30:06 | |
---|
Ei ole paha - kokemusta on. Viimeksi syksyllä tilasin ja hinta jäi alle Thomannin hintojen kuluineen. Hmmm... pitääpä joskus kokeilla. Vedän tumpulla. |
k-mo 20.05.2004 10:14:56 (muokattu 20.05.2004 10:20:10) | |
---|
(Painelin vahingossa vääriä nappuloita. Sori.) |
k-mo 20.05.2004 10:15:49 (muokattu 20.05.2004 10:18:03) | |
---|
xxxxxx |
ajomies63 30.05.2004 21:46:56 | |
---|
Oisit ennemmin myynyt bassosi ja lopettanut soittamisen. "If you don`t drive it , somebody is gonna drive it anyway." |