JuSu 18.03.2014 08:48:55 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Auttaisikohan elementin vaihto? Kyllä tuossa kaapissa pitäisi olla ihan kivasti presence -toistoa, vahvistimen oma särökanava kyllä tuottaa presence -taajuuksia oikein sopivasti. Ongelma esiintyy puhtaalla kanavalla nykyisten säröpedaalien tuottaman roson kanssa. Siksi paikallistin pulman säröpedaaliin... Mutta. Voihan se puhtaan kanavan voicing olla myös presenceä leikkaava? Äh. JuSu |
Jäärä 18.03.2014 10:22:58 | |
---|
JuSu: Ok. Mä en kyllä Crunch Boxista saanut saanut sizzleä pihalle ilman, että soundi meni muutenkin epämiellyttäväksi, vaikka vääntelin tonea ja sisäistä trimmeriä miten. Mooerissa sisäistä trimmeriä ei ole, ainakaan en huomannut? Laneyn kanssa toi sun entinen Crunch Box on mun mielestä aika yläpäävoittoinen, tosin Laney on sitä ihan luonnostaan. En tiennytkään tuosta trimmeristä, pitänee alkaa ruuvailemaan. Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
johjeli 18.03.2014 10:49:06 | |
---|
Omalla kokemuksella puhun catalinbreadin dls:n puolesta. Omiaan marshall moore osastolle ja plussana kolmialueinen eq! hyvin laulaa strato ja pauli, muilla en ole päässyt testaamaan. Boostiahan tästä purkista ei löydy, mutta muuten luulisi osuvan haettuihin kriteereihin. Tosi dynaaminen spedu ja tottelee kitaran volumea loistavasti! |
JuSu 18.03.2014 12:02:04 | |
---|
Jäärä: Laneyn kanssa toi sun entinen Crunch Box on mun mielestä aika yläpäävoittoinen, tosin Laney on sitä ihan luonnostaan. En tiennytkään tuosta trimmeristä, pitänee alkaa ruuvailemaan. Mikäs Laney...? JuSu |
Jäärä 18.03.2014 13:10:27 | |
---|
Laney VC30-210, combo kahdella kymppituumaisella (greenbackit). Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
GrooverMan 18.03.2014 15:05:54 | |
---|
If you wanna count me, count me out. - Arthur Lee |
Numb 18.03.2014 16:54:38 | |
---|
GrooverMan: EHX English Muff'n Mulla oli tommoinen, ja yläpäätä löytyypi runsaasti kyllä. |
hemmo 18.03.2014 17:13:20 | |
---|
suosittelen Boss'n Adaptive distortionia, kokeilemaan siis Kaikista löytyy ihana sielu, kun ihmiseen keskittyy. |
Muovinen 18.03.2014 21:53:49 | |
---|
hemmo: suosittelen Boss'n Adaptive distortionia, kokeilemaan siis Suosittelit jo eräässä lehdessä tätä. Melekein vois kokeilla, vaikka onkin Boss. |
jniska 19.03.2014 08:27:49 | |
---|
Suosittelen Boss DS-1, johon teettää Jaskan Music Garagella modauksen. Oli aivan hemmetin hyvän kuuloinen ja hakkaa mennen tullen Keeley-modit yms. Tarkkoa hommoa, melekein ku lietteen ajo iliman perälautoa. |
hallu 19.03.2014 08:32:50 | |
---|
Muovinen: Suosittelit jo eräässä lehdessä tätä. Melekein vois kokeilla, vaikka onkin Boss. Mitä vikaa Bossissa? etkö vain pidä kyseisestä merkistä, vai onko siinä jotakin selkeää vikaa? haluaisin tietää, koska itse suosin Bossin pedaaleita aina kun voin, niin olenko valinnut väärin? Ei onni tule ostamalla. Onni tulee soittaen ja lauluja tehden |
Muovinen 19.03.2014 09:35:46 | |
---|
hallu: Mitä vikaa Bossissa? etkö vain pidä kyseisestä merkistä, vai onko siinä jotakin selkeää vikaa? haluaisin tietää, koska itse suosin Bossin pedaaleita aina kun voin, niin olenko valinnut väärin? Eihän siinä mitään väärää ole. Bossit on ihan peruslaadukkaasti tehtyjä ja mun kokemuksien mukaan myös varmatoimisia vehkeitä, mutta yksikään ei ole vakuuttanut soundinsa puolesta tarpeeksi, että olisi taloon jäänyt. Mulla on käynyt Bosseista ainakin 3 erilaista (SD1 ja Mega Dist ja joku) säröä, CS-3 kompura, GE-7 eq ja myös TU-2 virittimestä sekä MT-2:sta on kokemusta. Ja tietysti siitä OBD-3 bassosäröstä ja GT-6 multsarista. Aina vaan olen löytänyt jotain parempaa tilalle. Ikävä kyllä, Bosseissa on myös erittäin alhainen mojo-factor ;) |
Tawsky 19.03.2014 11:13:59 | |
---|
7 sekuntia. Never forget. |
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
arppah8 20.03.2014 13:10:01 | |
---|
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
Volle 20.03.2014 13:17:09 | |
---|
|
Myrkky Nuoli 21.03.2014 00:07:40 | |
---|
|
fourthnailer 21.03.2014 11:43:21 | |
---|
Osta multa marshallin Guv`nor mk. I. Saat satasella:). JuSu: Ok. Mä en kyllä Crunch Boxista saanut saanut sizzleä pihalle ilman, että soundi meni muutenkin epämiellyttäväksi, vaikka vääntelin tonea ja sisäistä trimmeriä miten. Mooerissa sisäistä trimmeriä ei ole, ainakaan en huomannut? No. Tilasin nyt jo kuitenkin Pinnacle -kloonin, ja samaan lootaan tulee vielä itsenäinen Super Hard On -tyyppinen boosti. Katsotaan miten osuu. JuSu - Soitellaan ja katsastellaan - |
antnis 23.03.2014 15:07:07 (muokattu 23.03.2014 15:08:39) | |
---|
|
JuSu 24.03.2014 15:36:42 | |
---|
Jaha, klooni on valmistunut. Tekijän kuvauksen mukaan 'julmetun monipuolinen' ja ' jos ei ole täydellinen niin ainakin helvetin lähellä'. Loppuviikosta lienee käpälissä, aijjettä! JuSu |