Aihe: Mirrorlandin paluu (Kingston Wall)
1 2
Roberto
17.05.2004 12:06:13

Häh? Mitäs nämä on..

No ne Zen Gardenin uudelleenjulkaisemat I-III jossa oli mukana vähä bonuskamaa.
Stain
17.05.2004 15:25:01
No ne Zen Gardenin uudelleenjulkaisemat I-III jossa oli mukana vähä bonuskamaa.

Minulla on tuo uudelleenjulkaistu I, ei siinä mitään livevetoja ole.. vai onko niissä II ja III -levyissä sitten livebiisejä?
Planned a show Treasoned my roots Ice cream snow See you in June
Tarkastaja
17.05.2004 18:09:15
Minulla on tuo uudelleenjulkaistu I, ei siinä mitään livevetoja ole.. vai onko niissä II ja III -levyissä sitten livebiisejä?

Kyse on rajoitetusta 2cd:n julkaisuista, jota sai silloin kun levyt remasterointiin. 2cd:n painosta ei saa enää kuin divareista yms. käytettynä.
Aardfather
22.05.2004 17:06:51 (muokattu 22.05.2004 17:07:12)
Hieno juttu. Kyllähän kaikkien aikojen paras kotimainen bändi ansaitsee kunnon sivut.
Kiitokset ylläpitäjälle. :-)

- Aardfather
HC-Audio
23.05.2004 23:58:04

Asiameininki!!!!! Tätä on odotettu
"Isona ostan suuret sikalakengät ja juon paljon kaffia" -Poika 5v. Lapuan linkki
PomppoK
31.08.2005 10:10:35

Noniin, taas on pientä herättelyä ilmassa päivityksen myötä. Toistaiseksi löytyy vain uusi uutinen, joka sisältää olennaisimmat jutut tulevasta.

On tosiaan ollut hieman alustavaa puhetta omasta domainista, kunnon keskustelupalstasta ja vieraskirjasta. Olisko porukalla vielä tarvetta esim. tuolle (bannerivapaalle, selkeälle) keskustelupalstalle? En valitettavasti pysty näkemään, millaisia kävijämääriä sivusto ylipäätään nykyisin kerää.

Sivusto kuitenkin on ja pysyy jatkossakin.

http://www.themirrorland.tk
Take me don't leave me.
PomppoK
16.02.2011 07:19:34 (muokattu 16.02.2011 07:21:19)

Viitisen vuotta siinä menikin, mutta nytpä on muudan Tommi duunannut uudet sivut: http://www.mirrorland.org

Tattis, Tomppa!

Onhan tuo on ollut olemassa jo viime vuoden puolelta, mutta itse unohdin hoitaa uudelleenohjauksen vanhoilta sivuilta. Nyt sekin on tehty.
"If we're under twelve feet a water, I'd say music will have to adapt quite a bit."
Jokapaikanapina
16.02.2011 11:35:47
Kivan oloset sivut, mutta syö vaan miestä kun a) on faktoissa virheitä (esim. tsekatkaa diskografiasta kakkoslevyn biisilistaa) ja b) kielioppivirheitä aika paljonkin.
PomppoK
16.02.2011 14:15:02 (muokattu 16.02.2011 14:22:51)

Jokapaikanapina: Kivan oloset sivut, mutta syö vaan miestä kun a) on faktoissa virheitä (esim. tsekatkaa diskografiasta kakkoslevyn biisilistaa) ja b) kielioppivirheitä aika paljonkin.

Kannattaa varmaan laittaa sähköpostia sivuilta löytyvään osoitteeseen (kingstonwallsite (a) gmail.com), koskapa ainakaan mulla ei ole enää edes teknistä mahdollisuutta tehdä asialle mitään.
"If we're under twelve feet a water, I'd say music will have to adapt quite a bit."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)