Ben_D 13.05.2004 17:44:05 | |
---|
Minkäs tasosia keppejä nää Epiphonen Customit on? Mulla olis Ebony Custom kytiksessä. |
trih 13.05.2004 19:07:11 | |
---|
Minkäs tasosia keppejä nää Epiphonen Customit on? Mulla olis Ebony Custom kytiksessä. Riippuu vuosimallista. Vanhat ei hirveästi oikeilta customeilta edes näytä (Vähemmän bindingkerroksia rungossa jotka kellertäviä, kaulan liitos ei liimattu samalla lailla kuin orkkis lespoissa, stopbar kauempana tuneomaticista kuin gibsoneissa (silminnähtävästi), kansi ei tarpeeksi kaareva/korkea, otelautamerkit ei helmiäisjäljitelmää vaan jotain hopeamuovia... Uusimmissa versioissa kaikki nuo asiat korjattu ja lisäksi groverin virityskoneisto ja paremmat mikit kuin ennenvanhaan. Täten ei voi yleistää epiphonen les paul customeita samaksi lajiksi toisin kuin orkkis gibsoneita. Tuossa noin alkajaisiksi tuntomerkkejä jotta voi miettiä onko vanha vai uusi malli kyseessä. "I remember when I told my parents that I was quitting my job to build a life-size Millenium Falcon. My parents were pissed and I remember my Dad saying, how are you going to build a falcon. You don't even know how to use any tools." - Dennis Ward |
Ben_D 14.05.2004 09:18:58 | |
---|
Niin, ei kait noi mitään Gibsoneita ole, mutta eiköhän menettele varakitarana ja himassa. Täytyy katsella, mihin hintaan lähtis. |
Ben_D 14.05.2004 09:31:52 | |
---|
Vielä lisäyksenä, että Epiphone LP Custom mallit, joita katselen ovat uutta tuotantoa. Jos jollain on vielä omakohtaista kokemusta näistä tai kommentoitavaa niin antaa palaa. |
Ben_D 14.05.2004 11:30:59 | |
---|
Riippuu vuosimallista. Vanhat ei hirveästi oikeilta customeilta edes näytä (Vähemmän bindingkerroksia rungossa jotka kellertäviä, kaulan liitos ei liimattu samalla lailla kuin orkkis lespoissa, stopbar kauempana tuneomaticista kuin gibsoneissa (silminnähtävästi), kansi ei tarpeeksi kaareva/korkea, otelautamerkit ei helmiäisjäljitelmää vaan jotain hopeamuovia... Uusimmissa versioissa kaikki nuo asiat korjattu ja lisäksi groverin virityskoneisto ja paremmat mikit kuin ennenvanhaan. Täten ei voi yleistää epiphonen les paul customeita samaksi lajiksi toisin kuin orkkis gibsoneita. Tuossa noin alkajaisiksi tuntomerkkejä jotta voi miettiä onko vanha vai uusi malli kyseessä. Mitäs muuten tarkoitat vanhoilla? Kaksi, Viisi vai enemmän vuotta vanhat? |
Ben_D 17.05.2004 09:54:42 | |
---|
Hinataas vielä ylös. Onko kellään kommentteja tai kokemuksia Epin LP Customeista. |
JLM 17.05.2004 13:25:10 | |
---|
|
Aksu89 17.05.2004 13:32:50 | |
---|
On hyvä. Epit on hyviä. Mulla standard ja oon soitellu customia. Suosittelen vara-kitaraks ja kotiin. OSta alpine-white värillä No comments. |
Ben_D 17.05.2004 14:35:58 | |
---|
On hyvä. Epit on hyviä. Mulla standard ja oon soitellu customia. Suosittelen vara-kitaraks ja kotiin. OSta alpine-white värillä En osta kun mustana. Ei kait sitä nyt valkosella aleta soitteleen :) |
Jani The Rock 17.05.2004 14:54:43 | |
---|
"Varakitaraks ja kotiin..." Meinaatteko, että katu-uskottavuus kärsii, jos esiintyy julkisesti Epiphonen kera? Don`t mess with the countryboys |
"Varakitaraks ja kotiin..." Meinaatteko, että katu-uskottavuus kärsii, jos esiintyy julkisesti Epiphonen kera? Mitä sitä nyt alkaa Epillä keikkailemaan, jos on parempi kitara keikalla. |
Ben_D 17.05.2004 15:16:15 | |
---|
"Varakitaraks ja kotiin..." Meinaatteko, että katu-uskottavuus kärsii, jos esiintyy julkisesti Epiphonen kera? En meinaa enkä käsittääkseni ole niin väittänytkään. Se on vaan ihan kiva olla toinen keppi kun mun ESP on floikallinen; siihen kun ei vaihdeta kieltä ihan minuutissa. |
trih 17.05.2004 16:54:22 | |
---|
Mitäs muuten tarkoitat vanhoilla? Kaksi, Viisi vai enemmän vuotta vanhat? Jaa-a. En tarkkoja ikiä osaa sanoa. Uutena en ole vielä nähny "uutta" customia mutta käytettynä olen. Ilmeisesti se käytetty oli raahattu ulkomailta. Näytti siis ihan giban versiolta ku multiply bindingit oli rungossa paksusti eikä niitä parin kerroksen vetäsyjä. Veikkaan, että ovat jostain 90-luvun puolivälin kieppeiltä ne epin customit mitä jotkut kauppaa uskotellen sen olevan samaa tavaraa kuin uusimmat. "I remember when I told my parents that I was quitting my job to build a life-size Millenium Falcon. My parents were pissed and I remember my Dad saying, how are you going to build a falcon. You don't even know how to use any tools." - Dennis Ward |
trih 17.05.2004 17:21:15 (muokattu 17.05.2004 17:27:37) | |
---|
"I remember when I told my parents that I was quitting my job to build a life-size Millenium Falcon. My parents were pissed and I remember my Dad saying, how are you going to build a falcon. You don't even know how to use any tools." - Dennis Ward |
Rot Gut 17.05.2004 21:27:24 | |
---|
Mitä tähän pitäisi??? |
Jani The Rock 17.05.2004 21:39:58 | |
---|
Mitä sitä nyt alkaa Epillä keikkailemaan, jos on parempi kitara keikalla. Miksei sitä sitten saman tien vois soittaa himassakin sillä paremmalla kitaralla? No joo, myönnetään. Mä olen tänään känkkäränkkätuulella. Don`t mess with the countryboys |
Ben_D 17.05.2004 22:26:09 | |
---|
Miksei sitä sitten saman tien vois soittaa himassakin sillä paremmalla kitaralla? No joo, myönnetään. Mä olen tänään känkkäränkkätuulella. Niin, mitäs mä sitten teen kun kesken kaiken pamahtaa kieli poikki? Ei floikkaan vaihdeta sitä kieltä minuutissa ja virittäminen päälle. Ja toisekseen mä haluan kiinteätallaisen kitaran toiseksi kepiksi, että erikoisvireiden käyttö on tarvittaessa helpompaa. |
Circlo 17.05.2004 22:36:21 | |
---|
Mä näin tommosen suomalaisessa soitinkaupassa Missä? Tuommosta olen itsekin katellu, muttei oo silmämunaan osunu vielä. I'm a netpap. |
JLM 18.05.2004 14:25:55 | |
---|
Missä? Tuommosta olen itsekin katellu, muttei oo silmämunaan osunu vielä. Käytettynä olen nähnyt parikin myytävänä. Eiköhän noita jostain ilmaannu kun hetken jaksaa odotella. Toisaalta en ole ollenkaan varma ovatko nuo juhlavuoden mallit parempia kuin uudet Epin Customit. |
mikko1 18.05.2004 18:06:51 | |
---|
iski gaassit ku noita katteli, oon muuten joskus soittanu tosi hyvällä epin customilla. "Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir |