Kitaravirtuaali 16.05.2004 20:02:55 | |
---|
Niin, eli tämä DiMarzion Evolution haussa Suomen rajojen sisäpuolelta. Levytukku myy DiMarziota, tietääkö kukaan onko heillä ko. mikkiä ja kenties vielä että mihin hintaan? Pieni kiireenpoikanen, ei kuitenkaan kovin vakava vielä. Tyypillinen onnettomuus: "viuh-kops-fiddu-sori-piipaa" -SURf
Jeff Beck myytävänä, DiMarzio Evolution ostettavana. Haluatko vaihtaa? | IMIK #10 |
Kapane 16.05.2004 20:06:21 | |
---|
sieltä saa ja oikeastaan mihin soitinkauppaan vaan tilaamalla. hinta on varmaan siinä satasen pintaan, heiluen tietysti aina jonkun verran. kuinka kiire sulla on? mua ei huvita enää yhtään mikään.
[Kyllä Lähtee] |
PoLFus 16.05.2004 20:08:35 (muokattu 16.05.2004 20:09:32) | |
---|
Levytukku Itse ostin sieltä evolutionin. En ollut siis sopinut mitään etukäteen. ~ Seiska-ender ~ |
Kitaravirtuaali 16.05.2004 20:09:42 | |
---|
Ei nyt hirveä kiire, kaupat menossa tuosta JBstä, mutta kummallakaan osapuolella ei hirveä kiirus. Mahdollisimman nopeaan olisi tietysti hyvä saada. Kun nyt kerkeisi sitten helsingissä käymään. Tyypillinen onnettomuus: "viuh-kops-fiddu-sori-piipaa" -SURf
Jeff Beck myytävänä, DiMarzio Evolution ostettavana. Haluatko vaihtaa? | IMIK #10 |
Kitaravirtuaali 16.05.2004 20:10:58 | |
---|
Ja Polfus kerkesi kanssa. Kiitoksia tiedoista, reissu Helsinkiin odottaa. Tyypillinen onnettomuus: "viuh-kops-fiddu-sori-piipaa" -SURf
Jabe 17.05.2004 10:48:42 | |
---|
Levytukku myy DiMarziota, tietääkö kukaan onko heillä ko. mikkiä ja kenties vielä että mihin hintaan? Kannattais varmaan soittaa sinne Levytukkuun. |
Listen 17.05.2004 13:14:44 | |
---|
sieltä saa ja oikeastaan mihin soitinkauppaan vaan tilaamalla. Sivumennen sanoen kysyin joskus lähikaupungin toisesta musiikkiliikkeestä DiMarzioita, siellä DiMarziot "eivät kuuluneet edustukseen". Duncaneita olisi saanut. Janne |
Kitaravirtuaali 17.05.2004 13:51:27 | |
---|
Saisikohan niitä Tampereellekin tilaamalla? Varmaankin. Koituukos tuosta tilaamisesta kuinka suuria lisäkustannuksia, ja kaunkohan menee aikaa saapumiseen? Voisihan sitä soittaa tai heittää sähköpostia. Olisi kätevämpi jos saisi Treelta. Tyypillinen onnettomuus: "viuh-kops-fiddu-sori-piipaa" -SURf
Myykääpäs minulle DiMarzion Evolution. | IMIK #10 |
Saisikohan niitä Tampereellekin tilaamalla? Varmaankin. Koituukos tuosta tilaamisesta kuinka suuria lisäkustannuksia, ja kaunkohan menee aikaa saapumiseen? Voisihan sitä soittaa tai heittää sähköpostia. Olisi kätevämpi jos saisi Treelta. Hmm. Jos eilen olisit lähettänyt sähköpostilla samat kysymykset levytukkuun, sulla olisi jo tänään vastaukset kaikkeen. c|-õ-õ| |
Kitaravirtuaali 17.05.2004 14:41:02 | |
---|
Pitänee laittaa. Tampereen Soitinkeskukseen pistin jo. Tyypillinen onnettomuus: "viuh-kops-fiddu-sori-piipaa" -SURf
Vemmy 17.05.2004 18:53:58 | |
---|
Minä en tiedä miten teillä musiikkiliikkeet toimivat, itse olen saanut aina haluamani mikrofonit erään pienen kaupungin ainoasta musiikkiliikkeestä. Tilaukseen ne lähes aina ovat menneet, mutta siellä vaan katsotaan maahantuojan esitteestä että mikäs valmistaja ja mikäs malli tällä kertaa ja tulee silloin ja silloin. Kerran oli hyllyssä yksi mikrofoni ja myyjä ehdotti että osta tämä niin ei tarvitse odottaa. No, hyvin se on jo monta vuotta toiminut sekin, oli SD:n SH-5. Ja hinnatkin ovat yleensä olleet tuolla kohdallaan. Mielipiteeni ovat omiani. Tai sitten lainattuja. |
Eemil 17.05.2004 20:25:22 | |
---|
Talla evoja löytyy levytukusta ainakin mustana ja valkoisena. Hinta on muistaakseni 109€. |
Kitaravirtuaali 17.05.2004 20:29:27 (muokattu 17.05.2004 20:29:45) | |
---|
Hinta on muistaakseni 109€. Höö, aikas härski hinta. Ainakin 10e kalliimpia kun Thomannilla, hoho. EDIT: Niin mutta siis kiitoksia tiedosta. Tyypillinen onnettomuus: "viuh-kops-fiddu-sori-piipaa" -SURf
Eemil 17.05.2004 20:44:01 | |
---|
Eiku ne oli ne mikit 115€ ja 119€. Evo on 115€. Vissii. Näät sitten. :) |
Kitaravirtuaali 17.05.2004 20:47:10 | |
---|
Aah, talouteni kaatuu. Ihan tosi. No, lainaa isi ja äiti -pankista kesäksi ;) Tyypillinen onnettomuus: "viuh-kops-fiddu-sori-piipaa" -SURf