Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Kitarat: akustinen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Yamaha fg720s
1
määwaa
07.03.2014 16:39:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostin uuden yamaha fg720s kitaran musiikkiliikkeestä. Onko kokemuksia kyseisestä soittimesta? Minkälaisia? Oliko turha ostos?
 
Milkop
11.03.2014 13:14:49
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

määwaa: Onko kokemuksia kyseisestä soittimesta? Minkälaisia?
 
Kokemuksia on 12-kielisestä versiosta ja hyviä sellaisia. Hintaansa nähden soi oikein hyvin ja kaulakin miellyttää itseä.
 
Oliko turha ostos?
 
Paha sanoa mutta jos sinä tykkäät, niin tuskinpa sitten.
 
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
B-tone-flat
15.03.2014 20:30:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täältä löytyy. Hintaansa nähden mainio peli. Itse hain musafasulta tammikuussa kun niillä oli -30% kamppis. Ostin ennekaikkea saundin, soitettavuuden ja pienemmän kopan takia.
 
Marshall Amps have a Black Tone
määwaa
15.03.2014 21:16:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt on kerennyt testaamaan kunnolla niin voin sanoo itekki että huippu peli :) Oon soittanut noin 2,5 vuotta kitaraa ja tää on neljäs kitara niin ajattelin että jospa pärjäisin tuolla kauan aikaa :)
 
Azolith
05.04.2014 19:41:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huippupeli on aika suhteellista kun puhutaan 12-kielisistä edullisista. Yamahassa ei mitään vikaa, pliisuhko onnettomuus lienee kuvaavaa soundille, mutta ei kukkarolle tee ilkeää. Hehkutan Sigmoja, annettakoon se mulle anteeksi mutta fakta on että DM12-1ST pesee kaikki alle 500e 12-kieliset mitä soittanut. Hemmetin hieno balanssi, ei mitään kikkailuja vaan upea suoruus soundiin on valttia mihin muut joutuu vastaamaan jos pystyy. On kulmakarvoja kohotellut Sigman nykytuotanto vähän kaikissa tehtaissa. Martinin tyyni vastaus oli ettei huolta, kilpailevat eri formuloissa, mutta kyllä mun on pakko sanoa vierekkäin äsken kokeilleena että ei kaukaa hae esim Martin D12X1AE ja Sigman DM12-1ST. Molemmat on hyvällä voimakas soundisia ja mikitys Martinissa ei pahaksi, mutta jos mennään puhtaasti akustiseti niin onhan toi Sigma parempi ääneltään. 270e on luisine tallapaloineen ja satuloineen ylittämätöntä hintaisekseen. Soi.
 
.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «