Joees: Eikös tän pitänyt olla niitä pitopelejä? Kaikki ne on pitopelejä. Aina siihen asti, kun ne myydään.... ;) Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Gabe 15.03.2014 15:15:30 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Kaikki ne on pitopelejä. Aina siihen asti, kun ne myydään.... ;) Tai kunnes seuraava pitopeli löytyy. :) |
Jytäurpo 15.03.2014 16:02:12 | |
---|
"You can't judge a book by looking at the cover" - Bo Diddley R.I.P. |
PIM 15.03.2014 16:17:39 | |
---|
Jytäurpo: Meikäläisen gfs-bodyinen esquire valmistui, ei oo kyllä paljon hyvää sanottavaa tuon bodyn laadusta, reiät viturallaan, maalivikaa ja routtausjälki paskaa, no halvalla ei saa hyvää ja antoivat vielä 15 dollaria alennusta. Kuva:https://dl.dropboxusercontent.com/u/97405177/2014-03-13%2023.29.36.jpg Samoja havaintoja omastakin, mutta eipä ollut hinnalla pilattukaan. Mites se tärkein, eli sointi? En tyytynyt tavanomaiseen. |
Joees 15.03.2014 16:21:32 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Kaikki ne on pitopelejä. Aina siihen asti, kun ne myydään.... ;) Nääh. Toistaiseksi kaikki pitopelit ovat edelleen omistuksessa ja tulevat olemaan jos vaan kulloisetkin elämäntilanteet niin sallii. Pitopeli on kyllä muutenkin paska ja kulahtanut vitsi. Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
klobasa 15.03.2014 17:14:14 | |
---|
Pitopelit on pitopelejä aina siihen asti kunnes keksii itselle jotain muuta sopivampaa. Tässä mun pitopeli, eli Baja tele, joka sai eilen uuden pleksin. https://dl.dropboxusercontent.com/u/860305/esquire.jpg Nyt harkitsen vakavasti tämän pitopelin myymistä, koska on sellainen kutina, että mun juttu taitaa sittenkin olla isompikokoiset kitarat ja akustisempi soundimaailma. |
Joees 15.03.2014 17:20:11 | |
---|
klobasa: Pitopelit on pitopelejä aina siihen asti kunnes keksii itselle jotain muuta sopivampaa. Tässä mun pitopeli, eli Baja tele, joka sai eilen uuden pleksin. https://dl.dropboxusercontent.com/u/860305/esquire.jpg Nyt harkitsen vakavasti tämän pitopelin myymistä, koska on sellainen kutina, että mun juttu taitaa sittenkin olla isompikokoiset kitarat ja akustisempi soundimaailma. Harmi etten oo varoissani poistaakseni tuota. Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
klobasa 15.03.2014 17:27:35 | |
---|
Joees: Harmi etten oo varoissani poistaakseni tuota. Vähän mietin vielä tämän myymistä, koska tossa on modattu niin monta asiaa...ei tietoa miten ton hinnoittelisi. |
johanssen 15.03.2014 18:00:26 | |
---|
klobasa: Pitopelit on pitopelejä aina siihen asti kunnes keksii itselle jotain muuta sopivampaa. Tässä mun pitopeli, eli Baja tele, joka sai eilen uuden pleksin. https://dl.dropboxusercontent.com/u/860305/esquire.jpg Nyt harkitsen vakavasti tämän pitopelin myymistä, koska on sellainen kutina, että mun juttu taitaa sittenkin olla isompikokoiset kitarat ja akustisempi soundimaailma. Komee tele. Modauksista vaan saa harvoin kaikkia omiaan pois, luulen mie. Jos vaikka ajattelis, että on vaihdattanu SS-nauhat, niin veikkaanpa, ettei mailaa halajava velikulta osaa arvostaa vaikkapa 4-500 euron hinnalisäystä. Yleensä -joku kyllä voikin. asialliset hommat hoietaan, muuten ollaan ku ellun kanat... |
klobasa 15.03.2014 18:49:25 (muokattu 15.03.2014 18:50:20) | |
---|
johanssen: Komee tele. Modauksista vaan saa harvoin kaikkia omiaan pois, luulen mie. Jos vaikka ajattelis, että on vaihdattanu SS-nauhat, niin veikkaanpa, ettei mailaa halajava velikulta osaa arvostaa vaikkapa 4-500 euron hinnalisäystä. Yleensä -joku kyllä voikin. Juu. Teräsnauhoista voisin tosin itse maksaa extraa... Ei tosta mun kitarasta ole modattu muuta kuin otelautan lakkapinta, kaulan takaosan lakkapinta, rungon maalit, rungon mikkikolot jyrsitty uusiksi, kaikki elektroniikka vaihdettu, mikit uudet (kaulamikkikin tallella), potikannupit, tallapalat, jakkikuppi ja jakki, kieltenohjuri ja uusimpana toi bakeliitti pleksi...muuten ihan originaali Baja! :) EDIT: Niin ja mikkivalitsimen muovipääkin on vaihdettu, heh. |
Muovinen 15.03.2014 22:47:32 | |
---|
klobasa: Juu ...muuten ihan originaali Baja! :) On muuten pirun komia. Voi olla kyllä hankala saaha rahojansa pois noista modauksista. |
klobasa 16.03.2014 14:38:20 | |
---|
Muovinen: On muuten pirun komia. Voi olla kyllä hankala saaha rahojansa pois noista modauksista. Tänks. Ei noi modaukset onneksi ole maksaneet paljoa, sillä myymällä Bajan originaaliosat sai katettua 80% modausten kuluista. Tietty tossa puuosien modauksessa meni aikaa ja vaivaa muutama päivä...mutta eipä sille puuhastelulle hintalappua viitsi laittaa. Vähän parempi kuva kokonaisuudesta: https://dl.dropboxusercontent.com/u/860305/Baja_Esquire.jpg |
antnis 16.03.2014 15:43:34 | |
---|
klobasa: Tänks. Ei noi modaukset onneksi ole maksaneet paljoa, sillä myymällä Bajan originaaliosat sai katettua 80% modausten kuluista. Tietty tossa puuosien modauksessa meni aikaa ja vaivaa muutama päivä...mutta eipä sille puuhastelulle hintalappua viitsi laittaa. Vähän parempi kuva kokonaisuudesta: https://dl.dropboxusercontent.com/u/860305/Baja_Esquire.jpg Hieno! Tohon vielä Bardenin T-Style tallaan niin... |
Sarko 16.03.2014 21:07:43 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Joskus testasin itsekin tuollaista (uutena) ja mietin tosissani ostoa, mutta tuo kytkentä oli yksi syy, miksi unohdin koko kitaran. Mietin, että jos ostan siihen hintaan uuden kitaran, niin kyllä siinä pitää kaiken olla kohdallaan, ettei tarvitse heti mikki- ja kytkentätöihin alkaa. Ja kotiin tullessa testasin ATE-55:sta todeten, että kaula oli todella lähellä tuon Fenderin kaulaa, kuten soittotatsi ja laatu muutenkin. Sokkotestissä en olisi pystynyt erottamaan kitaroita toisistaan. Atesta olisi saanut torilla vajaa 500, siihen toista tonnia väliä ja käsissä olisi ollut kitara, missä pitää ensimmäiseksi alkaa uudelleenkytkentä puuhiin, niin totesin, että ei kiitos. Varmasti eroja on ja Fender voi olla huomattavasti parempi kitara, mutta koska itse en pikaisella testillä (tosin toista liikkeessä, toista myöhemmin kotona) niitä eroja niin huomannut, niin en nähnyt vaihdossa mitään järkeä. Enkä edes juuri koskaan soita telellä. Olihan tuo Fender silti huikea kitara, joka soi mielestäni todella hienosti. Siksi siitä liikkeessä innostuinkin... Noihin sähköihin viitaten funtsin vaan että jos tavoitteena on tehdä vuoden '52 Telecasterille kunniaa niin onhan se pikantti yksityiskohta että sähköt on samanlaiset kuin esikuvassaan. Mukana tossa tuli myös kuuspalainen talla ja kapasitorit sähköjen 'modernisointiin', sähköt muokkautan lähitulevaisuudessa mutta tallaa en vaihda. Ihana kitara, kyllä se tässä viikonloppuna huomasi että telemies olen. Jämäkkää tekoa ja laadukas peli. Vaihdoin perjantaina tehdaskielet 10-46 satsiin pari tuntia ennen keikkaa, venyttelin löysät pois ja virittelin kuntoon. Piti virettä koko perjantain keikan ja lauantaina kaivoin soundcheckissä kitaran esiin, vireessä oli edelleen. Täydellä luotolla pystyi vetämään molemmat keikat ja tuntui kuin tää kitara olisi käsien luonnollinen jatke. "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
Joees 16.03.2014 21:13:13 | |
---|
antnis: Hieno! Tohon vielä Bardenin T-Style tallaan niin... Jossain välissä joskus mun palapelissä oleva Little '59 vaihtuu juurikin Bardenin Gattoniin tai Moderniin, kumpaa nyt sitten ikinä on tarjolla. Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
rosberg 25.03.2014 10:49:04 | |
---|
mites noi benderit - mikä olisi edukkain vaihtoehto. tekisi mieli laittaa. ehkä myöskin ohuimmat kielet ja tietenkin jokin uusi kitara mihin nuo asentaisi. Ibanez AW5 Auto Wag
Ibanez BC5 Bass Chorus
Ibanez BP5 Bass Comp
Ibanez CD5 Cyberdrive
Ibanez CP5 Compressor
Ibanez CR5 Crunchy Rhythm
Ibanez CS5 Super Chorus
Ibanez DL5 Digital Delay
Ibanez FL5 Flanger
Ibanez MF5 Modern Fusion
-näitä speduja s |
varakeef 25.03.2014 11:02:17 | |
---|
rosberg: mites noi benderit - mikä olisi edukkain vaihtoehto. tekisi mieli laittaa. ehkä myöskin ohuimmat kielet ja tietenkin jokin uusi kitara mihin nuo asentaisi. Hipshot on edullisimmasta päästä, jos haluaa aktivoida venytyksen jotenkin muuten kuin kämmensyrjällä. Se on hyvä ja helppo asentaa. Hihnakäyttöisissä on kätevintä ehkä ostaa Fenderin tele, jossa on valmiina se palikka. Puoltatoista tonnia joutuu maksamaan tuolloin viidensadan kitarasta, mutta niiin joutuu silloinkin, kun ostaa viidensadan venyttimen ja asennuttaa sen viidellä sadalla viidensadan kitaraansa. "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
Karvamammutti 25.03.2014 15:45:28 | |
---|
Telecasteriini valmistunee pihlajarunko tällä viikolla. Poltot on kovat ja kuumottaa kovasti. Raportoin lisää kuvien kera kunhan saan vehkehen käsiini. *ANGRILY FIXES BOW TIE* |
Funkånaut 27.03.2014 00:14:15 | |
---|
Devatero remesel, desátá bída.
Kuuntelen tämmöistä |
weelie 27.03.2014 08:19:35 | |
---|
varakeef: Hipshot on edullisimmasta päästä, jos haluaa aktivoida venytyksen jotenkin muuten kuin kämmensyrjällä. Se on hyvä ja helppo asentaa. Hihnakäyttöisissä on kätevintä ehkä ostaa Fenderin tele, jossa on valmiina se palikka. Puoltatoista tonnia joutuu maksamaan tuolloin viidensadan kitarasta, mutta niiin joutuu silloinkin, kun ostaa viidensadan venyttimen ja asennuttaa sen viidellä sadalla viidensadan kitaraansa. Higgins peg bender on "edullinen" viritelmä... kuulemma toimii hyvin vaikkei pätevältä näytäkään. Itseäni kiinnostaisi rollingbender, se kun on myös helppo itse asentaa ja ottaa pois, tosin siis kämmensyrjä vehje eikä siten niin kätevä. http://pickingjjcale.blogspot.com/ |