Vladi 10.03.2014 15:42:20 | |
---|
Little '59 testattu telen tallassa ja totesin sen turhan tummasoundiseksi omaan makuun. Mitähän kannattaisi seuraavaksi koittaa? Saa olla kirkassoundinen ja mielellään puolitusmahdollisuudella. Ulostulotehoa ei tartte paljoa. |
Juntunen 12.03.2014 12:36:34 | |
---|
|
Sarko 12.03.2014 13:57:43 | |
---|
Ihanasti rävähdin taas tähän skeneen, AV 52' Telen voimin. "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
PIM 12.03.2014 19:26:25 (muokattu 12.03.2014 20:19:20) | |
---|
En tyytynyt tavanomaiseen. |
Stone 13.03.2014 21:51:19 | |
---|
"If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards |
Sarko 13.03.2014 23:09:55 (muokattu 13.03.2014 23:10:15) | |
---|
Sarko: Ihanasti rävähdin taas tähän skeneen, AV 52' Telen voimin. Treenit takana. AV '52 kuulostaa, näyttää ja tuntuu Teleltä. Erittäin hyvältä Teleltä. Ihan kuin olisi kotiin palannut. "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
Gabe 13.03.2014 23:16:40 | |
---|
Sarko: Treenit takana. AV '52 kuulostaa, näyttää ja tuntuu Teleltä. Erittäin hyvältä Teleltä. Ihan kuin olisi kotiin palannut. Ostitko sen Tampereella myynnissä olleen? |
Sarko 14.03.2014 00:15:05 | |
---|
Gabe: Ostitko sen Tampereella myynnissä olleen? En, Kitarapajalta ostin omani! Meni hivenen impulssiostoksen piikkiin, menin kokeilemaan huvikseni parasta paikalla olevaa "oikeaa" Teleä vanhan ajan spekseillä ja päälle tunnin soittelun jälkeen olin täysin myyty. "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
Pitää tosin tässä keikkareissulla katella että josko ton Broadcaster-kytkentä pitäisi jossain vaiheessa vaihtaa modernimmaksi kytkennäksi. Ei oikein omissa soittokonteksteissa toimi toi 3. asennon 'valebasso'-soundi. "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
Laulava Kylätohtori 14.03.2014 09:03:42 | |
---|
Sarko: Pitää tosin tässä keikkareissulla katella että josko ton Broadcaster-kytkentä pitäisi jossain vaiheessa vaihtaa modernimmaksi kytkennäksi. Ei oikein omissa soittokonteksteissa toimi toi 3. asennon 'valebasso'-soundi. Joskus testasin itsekin tuollaista (uutena) ja mietin tosissani ostoa, mutta tuo kytkentä oli yksi syy, miksi unohdin koko kitaran. Mietin, että jos ostan siihen hintaan uuden kitaran, niin kyllä siinä pitää kaiken olla kohdallaan, ettei tarvitse heti mikki- ja kytkentätöihin alkaa. Ja kotiin tullessa testasin ATE-55:sta todeten, että kaula oli todella lähellä tuon Fenderin kaulaa, kuten soittotatsi ja laatu muutenkin. Sokkotestissä en olisi pystynyt erottamaan kitaroita toisistaan. Atesta olisi saanut torilla vajaa 500, siihen toista tonnia väliä ja käsissä olisi ollut kitara, missä pitää ensimmäiseksi alkaa uudelleenkytkentä puuhiin, niin totesin, että ei kiitos. Varmasti eroja on ja Fender voi olla huomattavasti parempi kitara, mutta koska itse en pikaisella testillä (tosin toista liikkeessä, toista myöhemmin kotona) niitä eroja niin huomannut, niin en nähnyt vaihdossa mitään järkeä. Enkä edes juuri koskaan soita telellä. Olihan tuo Fender silti huikea kitara, joka soi mielestäni todella hienosti. Siksi siitä liikkeessä innostuinkin... Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
PIM 14.03.2014 16:49:29 | |
---|
En tyytynyt tavanomaiseen. |
I3enjam1n 14.03.2014 17:25:37 | |
---|
"...the more fragile harmonics can survive in a vacuum tube; where they seem to be eliminated or squashed in a solid state crystal lattice... ...I think that's the best and simplest I can put it." - Howard Alexander Dumble |
PIM 14.03.2014 17:35:39 | |
---|
I3enjam1n: Mikä idea noissa tallalevyn urissa/rei'issä on? Kevennys? Nimenomaan. Huomaa myös ohennus. Tallalevy on nyt about puolet kevyempi kuin se 3mm teräslevy mistä lähdettiin liikkelle, eikä ole niin kaupastaostetun näköinen. En tyytynyt tavanomaiseen. |
73nd3r 14.03.2014 17:36:07 (muokattu 14.03.2014 17:36:51) | |
---|
Eikösthän nuo ohjaa tallapalojen korkeussäätöruuveja niin että tallapala ei lipsu sivulle. Luulisin. Edit: hidas käsi. Mites maali kuluu tuolla uran pohjassa? |
Gabe 14.03.2014 18:25:55 | |
---|
Sarko: En, Kitarapajalta ostin omani! Meni hivenen impulssiostoksen piikkiin, menin kokeilemaan huvikseni parasta paikalla olevaa "oikeaa" Teleä vanhan ajan spekseillä ja päälle tunnin soittelun jälkeen olin täysin myyty. Ok, kuolasin itse sitä torin yksilöä mutta Strato vei voiton. Upea kitara kuitenkin, onnea hyvästä hankinnasta. :) *** Staratojen mennessään viemisestä puheen ollen. Ei ketään sattuisi kiinnostamaan Fender Japan '62 Telecaster Custom? Mikit ja sähköt uusittu. :) |
PIM 14.03.2014 19:34:27 | |
---|
73nd3r: Edit: hidas käsi. Mites maali kuluu tuolla uran pohjassa? Ihan sama. Body on pehmeää ja kevyttä paulowniaa ja kolhiintuu käytössä joka tapauksessa ennen pitkää ja kaulakin on jo valmiiksi relikoitu. Tarkoitus oli että toi ei painaisin paljoa yli kahta kiloa valmiina, mutta kokonaispaino on vielä arvoitus kun ei sattunu olemaa sopivaa vaakaa millä punnita. En tyytynyt tavanomaiseen. |
jur-po 14.03.2014 22:07:38 | |
---|
Gabe: Ei ketään sattuisi kiinnostamaan Fender Japan '62 Telecaster Custom? Mikit ja sähköt uusittu. :) Aijai. Tämä kuumottaisi. Olen katsellut sillä silmällä telekaasua kehitellen. Aijai uudestaan. Eka postaus, pitkähköaikainen kuikuilija. |
Joees 15.03.2014 10:39:49 | |
---|
Gabe: Ei ketään sattuisi kiinnostamaan Fender Japan '62 Telecaster Custom? Mikit ja sähköt uusittu. :) Eikös tän pitänyt olla niitä pitopelejä? Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
Gabe 15.03.2014 10:46:31 | |
---|
Joees: Eikös tän pitänyt olla niitä pitopelejä? Eikös ne aina? :D |
Joees 15.03.2014 10:56:21 | |
---|
Gabe: Eikös ne aina? :D Muusinettiä tarpeeks seuranneena kyllä se vähän niin tuntuis olevan joo. Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |