orfus 17.05.2004 11:54:20 (muokattu 17.05.2004 11:54:41) | |
---|
Nyt alkaa todellakin kyrsiä kun WinXP:hen on liitetty kaikkea ihkua videoneuvotteluohjelmaa, jotain ihme Passport-ominaisuutta ja muuta turhaa paskaa mistä ei ole kuin haittaa. Mitenkäs mä poistan ton passport-systeemin ja MSN explorerin, joilla en tee mitään? vituttaa kun windows näyttää tossa kirjautumissivulla (mistä voi valita oman käyttäjätilinsä) että mulla on jossain hotmail-postissani uusia sähköposteja. Lisää/poista sovellus -toiminnon sovelluslista ei näytä msn exploreria ja passportia joten niiden kautta ihan turha lähteä poistamaan. en toisaalta haluaisi poistaa ohjelmia siten, että deletoisin kovolta jotain tiedostoja jotka _ehkä_ liittyisivät noihin ohjelmiin.. Kuka tietää että miten mä saisin nää windowsin turhat tauhkat vittuun koneelta?? |
Antti1 17.05.2004 11:57:49 | |
---|
Kuka tietää että miten mä saisin nää windowsin turhat tauhkat vittuun koneelta?? Poistat Windowsin kokonaan ja asennat sen ilman noita vittumaisia lisähärpäkkeitä. "Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
Poistat Windowsin kokonaan ja asennat sen ilman noita vittumaisia lisähärpäkkeitä. Tai etsi sysoc.inf piilokansioista, avaa WordPadissä (apuohjelmissa) ja Muokkaa>etsi ja poista sanat "hide", tallenna, sitten poistelet liiat ohjelmat. Edit: tallenna! |
orfus 17.05.2004 12:20:44 | |
---|
joo joo joulupukki ihan perseestä kyllä tää nykyinen microsoftin meininki. "meillä on loistavia msn- ja hotmail-tilejä ja ihkuja messenger-hymiöitä!! kaikki haluu varmasti että niitten tietokoneen työpöytä yhdistyy vaivattomasti internetiin! ihan perus windowsillakin voit lukea helposti sähköposteja, käydä ihania videokeskusteluja, käyttää ihkuja hymiöitä viestinnässäsi ja muuta turhaa paskaa!" Vitut. Minä haluan mennä nettiin silloin kun tahdon, ja teen sen todellakin jollakin muulla kuin microsoftin selaimella. myöskään en halua mitään turhaa messenger-paskaa vaan hoidan keskustelut irkissä niinkuin terveet ihmiset. että voi vituttaa tämmönen meno. |
booster 17.05.2004 14:07:12 | |
---|
2+2=5, for extremely large values of 2 |
Niq 17.05.2004 14:20:03 | |
---|
I have a cunning plan |
orfus 17.05.2004 21:24:47 | |
---|
http://www.debian.org ;) Joojoo. Ei oo vaan cubasesta vielä linux-versiota. Kai. Kunpa tuliskin winukkaan sama työpöytäsysteemi (4...n työpöytää joiden välillä voi liikkua vetämällä hiiren ruudun "ulkopuolelle") yms helpottavia juttuja. Miksei MS virittele tollasia perusjuttuja windowsille? miksi vitussa mun pitää tietää koko ajan että onko mulle tullu sähköpostia. En myöskään halua harrastaa webkameraseksiä kenenkään kanssa joten voin heittää noilla turhilla messengereillä ja muilla paskoilla vesilintua. On niin typerää että windowsissa käynnistyy ihan defaulttina kaiken maailman messengerit ja muut roskat kun koneen avaa. Kun avaan koneen, en tee sillä muuta kuin irkkaan, surffaan ja cubasoin. Haluun tietää tarkalleen että mitä mun koneessa tapahtuu, en pysty käsittelemään tollasia käynnistyksessä suoritettavia msn-ohjelmia yms. Vittu! |
Dumb 17.05.2004 21:29:25 | |
---|
Messengerin voi estää käynnistymästä automaattisesti. Etsit sieltä Messengerin asetuksista kohdan "käynnistä avattaessa Windows" ja ota ruksi pois. Minäkin pidän Mesen manuaalikäynnistyksellä vaikka se onkin melkein aina päällä, kun koneen ääressä olen. |
Antti1 18.05.2004 10:34:17 | |
---|
Tehokkain tapa estää automaattikäynnistykset (poistamatta ohjelmia) on avata käynnistä-valikko ja kirjoittaa siihen suorita -ohjelmaan msconfig. Sieltä sitten käynnistysvalikko ja rastit pois niitten ohjelmien edestä, joiden et halua käynnistyvän automaattisesti. Jos valikossa on sellaisia ohjelmia, jotka eivät enää ole koneelle, ne voi poistaa tyhjennä-napilla. "Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
Petronome 19.05.2004 13:58:09 | |
---|
Winukkaankin saa lisätyöpöydät powertoolsilla (microsoftin oma epävirallinen laajennus). En ole äänestänyt yhdessäkään gallupissa! |
BotneLapio 19.05.2004 19:26:45 | |
---|
Saat kaiken paskan koneeltasi vittuun käyttämällä ohjelmaa nimeltä XPLite. Kannattaa myös vierailla osoitteessa: www.musicxp.net-=Botnee!!=- |