Aihe: Primordial
1 2 3 4 5 6 7 8
Billsner
21.09.2013 23:32:44
Tämähän on ihan helvetin loistava orkesteri. Aluksi vierastelin tuota laulua, mutta sitten kun kuuntelin biisejä youtubesta, niin koukkuun jäin. Kolme uusinta varmasti lähtee tilaukseen heti kun rahatilanne antaa myötä.
Supreme General Of Evil
Emplate
11.03.2014 21:28:12

UltimateGreedo
11.03.2014 21:33:07

Huikea biisi ja hyvä coveri. Toi oli ainakin vuosi sitten introbiisinä keikalla. Jäi silloin jo mieleen.
Herrah
11.03.2014 22:14:00
Ennakkotilasin ton levyn kun on muutoinkin kiinnostavia artisteja mutta hattu päästä taas ja kättä lippaan.
hullu_ukko
11.03.2014 22:14:03
Joo, tuo on tosiaan ollut muistaakseni introbiisinä jo melko pitkään. Aivan mielettömän kovia vetoja molemmat, alkuperäinen ja tuo cover.
✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡
Emplate
22.03.2014 16:41:44

Aihetta hieman sivuten: http://www.inferno.fi/uutiset/kuunt … rdial-johdannaista-eeppista-doomia/ Tuolta pystyy kuuntelemaan uuden Dread Sovereign -kiekon. Pariin kertaan olen pyöräyttänyt, ja kyllähän tuo helvetin hyvin toimii. Levyn alku ei ehkä ihan täysin itseäni vakuuttanut, mutta jossain n. puolen välin tienoilla huomasinkin yhtäkkiä olevani ihan fiiliksissä. Tämänhän joutuu varmaan hommaamaan hyllyyn.
Herrah
22.03.2014 16:51:47
Emplate: Aihetta hieman sivuten: http://www.inferno.fi/uutiset/kuunt … rdial-johdannaista-eeppista-doomia/ Tuolta pystyy kuuntelemaan uuden Dread Sovereign -kiekon. Pariin kertaan olen pyöräyttänyt, ja kyllähän tuo helvetin hyvin toimii. Levyn alku ei ehkä ihan täysin itseäni vakuuttanut, mutta jossain n. puolen välin tienoilla huomasinkin yhtäkkiä olevani ihan fiiliksissä. Tämänhän joutuu varmaan hommaamaan hyllyyn.

Harmittaa lähinnä toi 13 Clergy joka ol tolla 12" ep:llä helvetin hyvä mutta albumiversio on ryssitty. Muuten kuulostaa kyllä hyvältä ja ennakkotilattu on.
Emplate
22.03.2014 16:59:45

Herrah: Harmittaa lähinnä toi 13 Clergy joka ol tolla 12" ep:llä helvetin hyvä mutta albumiversio on ryssitty. Muuten kuulostaa kyllä hyvältä ja ennakkotilattu on.

Itse en ole tullut kuunnelleeksi bändiä ennen tätä, pitäisi ehkä toi EP:kin ottaa tutustumiseen.
Herrah
22.03.2014 18:09:46
Emplate: Itse en ole tullut kuunnelleeksi bändiä ennen tätä, pitäisi ehkä toi EP:kin ottaa tutustumiseen.

No en tiedä miten paljon tuo EP tässä vaiheessa enää lämmittää, kun taitaa olla kaikki biisit tolla kokopitkälläkin. Hieno julkaisuhan se on ja varmasti ihan noin keräilymielessä aika kiva, enkä ole kyllä tuota 13 Clergyä lukuunottamatta kuunnellut noita albumiversioita että ovatko kovinkin erilaisia mitä Pray to the Devil in Man-plätyllä.
Emplate
22.03.2014 18:51:22

Herrah: No en tiedä miten paljon tuo EP tässä vaiheessa enää lämmittää, kun taitaa olla kaikki biisit tolla kokopitkälläkin. Hieno julkaisuhan se on ja varmasti ihan noin keräilymielessä aika kiva, enkä ole kyllä tuota 13 Clergyä lukuunottamatta kuunnellut noita albumiversioita että ovatko kovinkin erilaisia mitä Pray to the Devil in Man-plätyllä.

Ai katsos juu, enpä tullut tuota itse tarkistaneeksi.
Herrah
17.04.2014 22:15:56 (muokattu 17.04.2014 22:17:13)
http://www.blabbermouth.net/news/pr … reater-men-have-fallen-in-november/

Eli uusi levy "Where Greater Men Have Fallen" tulee marraskuussa, levynjulkkarikeikkoja Saksassa.
Odotukset on vähintään siellä vuoden levy-sarakkeessa.

Ja ens kuussa Steelfest-keikka Hevinkäällä, sinne siis!
Herrah
17.04.2014 22:16:22 (muokattu 17.04.2014 22:17:02)
Tuplat hyvän uutisen johdosta.
Herrah
01.10.2014 11:31:19
Ja täältäpä sitten ensimmäinen maistiainen tulevalta levyltä:
http://www.metalblade.com/primordial/

Astetta liejuisempi kitarasoundi mutta muuten taattua tavaraa, ja bändi itse sanoi että ehkä astetta monipuolisempi levy noin niikö kokonaisuutena.

Ennakkotilausta voi myös metalbladelta tai sitten ihan EMP:ltä laittaa, itse ton limited cd + dvd + 7" boksin ja ton limited to 300 tuplaälpyn jo varmistin.
inkognito
01.10.2014 12:53:28
Kylmiä väreitä uudesta biisistä, joka lupailee hyvää uutta levyä kohtaan. Kevyesti vuoden odotetuin julkaisu itselleni.
hullu_ukko
01.10.2014 13:09:41
CD/DVD/Seiska tilattu. Jumalauta, tää oli kevyesti vuoden odotetuin julkaisu ainakin omalla kohdalla jo ennen tuota näytebiisiä. Nyt ei malttais odottaa enää lainkaan. Oispa marraskuun loppu.
✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡
inkognito
14.10.2014 22:52:37
Pari kuuntelukertaa lisää ja uusi biisi kuulostaa aivan jumalattoman mahtavalta! Tämä vuosi on ollut musiikkirintamalla muutenkin niin paska etten keksi edes ainuttakaan 4,5 tähden julkaisua, joten pitäisin jo tässä vaiheessa selvänä, että Primordial julkaisee ensi kuussa vuoden parhaimman albumin ja vieläpä ylivoimaisesti.

Tulis jo!
Herrah
15.10.2014 00:48:14
Odottavan aika on pitkä hemmetti.

Keräilyvimmassa ostin To The Nameless Deadin 1. press tuplaälpyn. Kyllähän tosta sen viiskymppiä sai maksaa mutta menköön.
inkognito
15.10.2014 02:10:25
Olen kuunnellut kolme viimeisintä levyä kutakuinkin puhki + Journeys Endiä melko paljon. Löytyykö vanhemmista tuotoksista mitään mitä kannattaisi kuunnella uutukaista odotellessa? Spirit the Earth Aflame on kehuttu, mutta pienen kuunteluotannan perusteella soundit jotenkin turhan kuivakat. Vai onko?
Herrah
15.10.2014 11:13:24
inkognito: Olen kuunnellut kolme viimeisintä levyä kutakuinkin puhki + Journeys Endiä melko paljon. Löytyykö vanhemmista tuotoksista mitään mitä kannattaisi kuunnella uutukaista odotellessa? Spirit the Earth Aflame on kehuttu, mutta pienen kuunteluotannan perusteella soundit jotenkin turhan kuivakat. Vai onko?

No ei ole ainakaan siinä määrin että kannattaisi skipata levy, koska ainakin omasta mielestäni Primordialin 2. paras levy.
Tohon nyt jää sitten enää demo, Imrama ja Storm Before Calm. Stormille kannattaa antaa mahdollisuus lievästä sillisalaattimaisuudestaan huolimatta.
Dark Romanticism ja Imrama voivat olla ehkä vähän hankalia paloja, ainakin jos ei ole minkään sortin black metallia ikinä kuunnellut. Eihän ne mitään perinteistä bm:ää ole vaan aika kieroja ja koukeroisia mutta itse kyllä tykkään kovasti.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)