Miten ihmeessä mikki voi "kuulua" jonkun bändin biiseissä? No eikös hiivimetalli ole helpointa tuossa kuulostelussa, kun kitarat on miksattu eteen ja isolle. Sen kummemmin tuosta kuulemisesta en tiedä, mutta onhan JB:ssä melko uniikki soundi. Tiedä sitten kuitenkaan josko sitä itse kuulisi... :o) Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
Aman 17.05.2004 13:02:18 | |
---|
Miten ihmeessä mikki voi "kuulua" jonkun bändin biiseissä? Tai no kuuluuhan se esim slayerilla, kun sen tietää jo etukäteen, että ne soittaa EMG-81:llä... x) Mutta siis että Megadethillä kuuluis JB läpi... hmmmm..... Minun mielestä varsinkin Megadethilla tuo JB:n soundi kuuluukin:) Tuollanen kuulaan heleä stratomainen yläpää snadilla twangilla, tiukka - ei niin voimakas - basso joka tekee hienoa työtä riffittelyn aikana ja yläkeskiäänet jotka toistavat harmonioita eri hyvin sekä huutavat soolojen aikana, notta "SCREEEAM"!" Tuollaiselta se minusta kuulostaa, mikki ja megadeth:) En ole mikään Megadeth fani, mutta se on ainoita bändejä joista meikäläinen pystyy assosioimaan kitarasoundin selvästi johonkin mikkiin:) Nopeat soittavat hitaat. |
Aman 17.05.2004 13:04:07 | |
---|
Tietenkin piti vielä lisätä se sama mitä Juzzukin jo sano, että siinä mikissä on todella uniikki soundi. Nopeat soittavat hitaat. |
shamino 07.09.2004 22:47:19 | |
---|
Marty soitti Fender Stratocasteria muutamissa biiseissä Youthanasia-levyn nauhoituksissa. Ja olen nähny äijän livenäki soittavan fenkkua. ihan hyvät "megadeth-saundit" siitäki lähti.. |
Arabian Lauri 08.09.2004 10:45:17 | |
---|
Kitaristi ilman pändiä on kuin kalastaja ilman virveliä - täysin turha jätkä! |
Ben_D 08.09.2004 11:01:26 | |
---|
Megadeth soundista en tiedä, mutta mulla on Jacksonin tallassa JB TB-4. Oma mielipiteeni on, että parempi kun EMG-81, jotka ovat mun ESP:ssa. Myydään ESP LTD V-350. Niin ja etsitään rumpalia 80-luvun speed/thrash metalliin jämähtäneeseen bändiin. |
Vemmy 08.09.2004 11:01:51 | |
---|
Mulla on varmaan korvissa vikaa, kun olen Metalzonesta saanut ihan miellyttävääkin ääntä ulos. Kyseisen spedun kanssa on vaan se ongelma, että gainia kun pistää neljäsosan verran, niin riittää jo deathmetalliin, sen jälkeen säröä on vaan yksinkertaisesti liikaa. *provo* Blue Voodoo jos on vahvistimena, niin ei mikään ihme jos käyttää metalzonea, säröt ainakin paranee moninkertaisesti *provo* Pitää oleman melkoinen yhdistelmä muuten... Sinisestä Vuuduusta kun ruuvaa kanssa gainin neljäsosalle niin riittää death metalliinkin jo, puolenvälin jälkeen en enää keksinyt mihin sitä voisi käyttää, ehkä johonkin industrial-hässäkkään. Mutta kyllä se omiaan heviin on, kokemuksesta voin väittää että kyllä se kaikki "putkietuasteelliset" tuubifuusiot ja venttiilivaltiot pesee sata-nolla, ja mallintavat myös... =) (taisi tulla jatko-provo) Asiasta en mitään tiedä, mutta kyllä se nyt on näin. |