ytsejam 14.05.2004 09:59:21 | |
---|
Tosin tuosta spideristä olen kuullut sellaista että se alkaa piereemään kun sen laittaa isolle. Peaveyssä taas on hyvät säröt ja ei se cleanikään ihan huono ole. Se ei piere isolla soittaessa. Juu samaa oon kuullu Spider I:stä, jota ei missään nimessä kannata hankkia. Spider II onkin sitten asia erikseen. Omistan moisen mööpelin (malli 212) ja ainakaan minulla ei ole ollut mitään ongelmia. Soundi pysyy hyvin kasassa suurillakin volilla ja yleensäkin soundien puolesta en voi kuin kehua laitetta. Ja hinta/laatusuhdehan on mitä mainioin. Kannattaa kuitenkin käydä kokeilemassa ennen mitään ostoa, niin tietää tykkääkö. "Ooppera? Hyi saatana!" -S. Räty |
Jimi 14.05.2004 14:50:57 | |
---|
Helvetti tästä lähti naurut... xD Miksei kitara voi olla hyvä vaikka se onkin halpa? onko kitara automaattisesti paska jos se maksaa alle 1000€? Siis kyllä kitara voi olla hyvä vaikka oliski halpa itelläni on sellane mikä makso 250 ja oon ihan tyytyväinen. Muttakun tolla rahalla varmasti sais paremman käytetyn. Ja uuden ostamisessa on se vaara jos niitä puu osia ei oo tarpeeks kuivatettu ennen ku on ruvettu rakentaa ni sillon voi mennä kaula kieroks ja kaikkee. Käytetty on mielestäni paljon turvallisempi vaihtoehto. Siis mikä? Missä? Millon? Häh? En ymmärrä? |
James Mc Brown 14.05.2004 15:07:50 (muokattu 14.05.2004 15:09:25) | |
---|
daabadaa. Perkele Sometimes I think that the surest sign that intelligent life exists elsewere in the universe is that none of has tried to contact us. |
James Mc Brown 14.05.2004 15:09:03 | |
---|
Vielä tuohon alkuperäiseen kysymykseen palatakseni. Itselläni on tuo samainen soitin käytössä ollut toista vuotta ja ihan tyytyväinen olen ollut. Pientä hienosäätöä se vaati saksan matkan jälkeen mutta kyllä tuo ihan kelvollinen laite on. Mutta kuten sanottu, ei tuohon hintaan mitään uskomattoman laadukkaalla elektroniikalla varustettua soitinta varmaankaan saa, mikä kyllä tässäkin tuotteessa näkyy. Uskallan kuitenkin suositella. Tuo iskusuojus sai lähteä samantien, mikä omasta mielestäni teki ulkonäölle varsin hyvää. Tämä jos mikä on tietenkin makuasia. Porin sound cityssä näin tuollaisen ihan livenäkin. Tosin se yksilö taisi lähteä maailmalle aika pian tämän havainnon jälkeen. Lienevätkö sitten uutta hankkineet... Sometimes I think that the surest sign that intelligent life exists elsewere in the universe is that none of has tried to contact us. |
J.K.Ruudio 15.05.2004 16:58:42 | |
---|
Tässä olen nyt miettinyt,että mistäköhän tuollaisen voisi Suomenmaalta saada (En ole paikallisesta liikkeestä ehtinyt vielä käydä kysäsemässä). Mutta jos joku tietäisi jotain liikettä,jossa tuollainen varmasti on tai saa. Olen nettisivuja katsellut,josta on löytynyt Epiphonea,mutta juuri tuo kitara ei ole silmään pistänyt. Ja tuossa kesällä ois tarkoitus mennä Tampereelle ja siellä voisi käydä mahdollisesti katsomassa,jos en siihen mennessä ole ostanut. Jos joku tietäisi sieltä musiikkiliikkeitä ja niiden nettisivuja,niin olisi hyvä. :) Haluisin päästä kitaraa testaamaan ja muutenkin arvelluttaa,että miten kitara tulee tuolta Thomannilta. Oisko siitä kokemusta,eli onko mitn vikoja löytynyt,jotka on tullut matkan aikana? Tuplat ne olla pitää! |
MikkoPaskavasara 15.05.2004 17:24:01 | |
---|
Olen itse tilannut kyseisen kitaran kaksi viikkoa sitten Thomannista hintaan 378 euroa postikuluineen. Tampereen Musiikista löytyy kyseinen kitara hintaan 550 euroa (!), joten on aika ymmärrettävää miksi tilasin Thomannista. |
wiggy 15.05.2004 20:17:13 | |
---|
Mutta jos joku tietäisi jotain liikettä,jossa tuollainen varmasti on tai saa. Turun Soitin Laineella kokeilin viime viikon perjantaina. Soi akustisesti tosi lujaa. Ihan OK kitsu, mut ulkonäkö ei sovi mulle. I'm living it, you're just hearing it! |
Billsner 15.05.2004 21:19:24 (muokattu 15.05.2004 21:19:45) | |
---|
Tässä olen nyt miettinyt,että mistäköhän tuollaisen voisi Suomenmaalta saada (En ole paikallisesta liikkeestä ehtinyt vielä käydä kysäsemässä). Mutta jos joku tietäisi jotain liikettä,jossa tuollainen varmasti on tai saa. Olen nettisivuja katsellut,josta on löytynyt Epiphonea,mutta juuri tuo kitara ei ole silmään pistänyt. www.intoluthman.fi (520€) , http://www.musicstorekoeln.de/englisch/ (täällä hinta vain 333€, ei kyllä suomalainen). Oulun soitin ja tarviikkessa noita on ollut, mutta en tiedä onko tällähetkellä. Kai niitä voi tilata paikalliseen musiikkikauppaan testattavaksi (jos ne sattuu myymään epiphonea). Cursed Ibanez 7-string of molestation. |
J.K.Ruudio 16.05.2004 19:35:19 | |
---|
Olen itse tilannut kyseisen kitaran kaksi viikkoa sitten Thomannista hintaan 378 euroa postikuluineen. Tampereen Musiikista löytyy kyseinen kitara hintaan 550 euroa (!), joten on aika ymmärrettävää miksi tilasin Thomannista. Kunhat saat sen kitaran sieltä,niin jos viitsit kertoa että tuliko ihan kunnossa perille ja kuinka pitkään loppujen lopuksi meni,että sait sen. Kun ymmärsin,että et ole vielä saanut. Tuplat ne olla pitää! |
MikkoPaskavasara 16.05.2004 20:28:53 | |
---|
Kun tilasin sen 5.5, tuli heti seuraavan päivän varmistuspostin mukana ilmoitus että kyseistä kitaraa ei ole juuri nyt varastossa. Eli odottelen kaikessa rauhassa ilmoitusta että kitara on lähtenyt Saksasta. Joku muu ei-yhtä-rauhallinen heppu olisi varmaan vetänyt jo kilon herneitä nenäänsä moisesta odotuksesta ja valittanut suureen ääneen että "tosimies ei saksasta tilaa, tms.", mutta minä maltan odottaa kun säästän kunnon rahat samalla. Pidähän tämä thread muistissa jos kiinnostaa, pistän juttua kun kitara saapuu. |
J.K.Ruudio 16.05.2004 22:27:54 | |
---|
OK! Mulla oli pellin kanssa joskus sama homma,eli tilattiin niin tuli ilmotus,että toista peltiä ei ole. No sitten muut kamat tuli ja päätin ostaa sen pellin sitten Suomesta ja Suomen osaston myyjä Thomannilla sanoi sillon aikaisemmin,että ilmoittaa sitten kun lähettävät sen pellin. Sen takia ei sitten eriksene ilmoitettu,että ei enää haluta. Mutta jonkun kuukauden päästä muistaakseni napsahti paketti kotia ja pelti oli siinä ja meille ei sitten ilmoitettu mitään,että laittaisivat sen tulemaan. Siinä sitten oli kaksi samaa peltiä,mutta sain sitten toisen myytyä pois,tosin tappiolla tietenkin. Tuplat ne olla pitää! |
Nixzar 17.05.2004 09:05:20 | |
---|
onko kitara automaattisesti paska jos se maksaa alle 1000€? Paskapuhetta.. *Keep Rockin in The Free World* *IHKK #12* |
Onko kellään Epin Les Paul Customia? Ajattelin sellasen ostaa varakitaraksi. Moni sitä on kehunut. |