gheisari 17.05.2004 01:38:31 | |
---|
Miten muuten arvasit? tästä: oikein decent tuntui jotenkin miljonäärijussimaiselta kun sitä vähän aikaa makustelin |
baron 17.05.2004 09:02:03 | |
---|
Tosi hauskoja noi homovitsit. Koita äkkiä tutustua vaikka NYU:n opiskelijoihin joiden lattialle voisit päästä nukkumaan. Greenwich Villagesta niitä löytää. Muuten on kyllä vähän hankalaa. Nykissä on paljon parempi "kadunkulkijasolidaarisuus" kuin mitä uskoisi... Lasketko leikkiä? Opiskelija-asuntoloiden alaovella aseistettu vartija, joka tsekkaa, ootko asukas, ennenkuin päästää sisälle. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
Itse asuin joskus hotelli Rooseveltissä. Keskellä Manhattania karmea kolossi, joka ainakin silloin sopi niukkaan budjettiini. (Kävin vilkaisemassa internetistä hintoja. Näytti olevan 199$ alkaen. Mulla oli kuitenkin surkea pieni yhden hengen "läävä", joka silloin ei tuntunut kalliilta) Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
MrShaft 17.05.2004 20:28:19 | |
---|
Lasketko leikkiä? Opiskelija-asuntoloiden alaovella aseistettu vartija, joka tsekkaa, ootko asukas, ennenkuin päästää sisälle. täysin off-topiccina: Suurin osa esim. NYU:n opiskelijoista ei asu opiskelijakämpissä (ainakaan Manhattanin alueella) koska hinnat on jopa suolaisemmat kuin vapailla markkinoilla... Sinänsä aika pervoa... MrS |
Jubi 17.05.2004 21:22:53 | |
---|
Nonniin hieman faktaa: YMCA:lla tuskin on mitään tekemistä homojen tms. kanssa. Majoituin itse 47th. str:n YMCA:ssa kuukausi sitten ja hinta oli kahden hengen huoneesta 66$/yö (yhteensä!). Kilroyn kautta hommasin ja luultavasti tätä halvemmalla ei pääse, jos ei tosiaan satu kavereita tuntemaan. Perus nuorisohostelli. WC:t käytävällä. Rauhallinen/turvallinen. Kaupungissa on todellakin solidaarisempi meininki kuin esimerkiksi Stadissa. Jengi tulee heittämään rafloissa juttua ja kun tytöille hymyilee, niin ne hymyilee takaisin ;) Greenwich on todellakin hyvää seutua ja kaupungissa ei oikein riitä aikaa nukkumiseen. Suosittelen myös Brooklynin Williamsburgia. Helvetin hyvät bileet arki-iltanakin! Ja hintatasosta: Manhattanilla normaalin 3h+keittiön keskimääräinen myyntihinta on alkuvuonna ollut 1,250000$ ja ei, siinä ei ole yhtä nollaa liikaa! Bisset paikasta riippuen 4-7$ |