Aihe: Rumpulaukut, -pussit, -caset, -kotelot..
1 2 3 4 5 6 7 8 9
statistiÖ
02.03.2014 22:31:46

Siis mun rummut lepää vajaan vuorokauden soiton välissä pois telineistä. Tomppa-parka jää nököttämään matolle. Vieläkin ahdistaa jättää nuo bampiinot, kun ne on täällä kotona olleet aiemmin. Mukavampi olisi laittaa ne kaikki johonkin suojukseen. Se ei saa monimutkainen paketti olla, mulla on soittoajalle parempaa tekemistä, kuin purkaa ja pakata. Kansi auki ja kii.

Yksi protectionracket mulla jo on 14x5,5. 13x7 menee siihen. Voisi siinä pitää tuon MPXn, mille se on hankittukin ja hankkia 13x7 oma. Pusseissa näkyy olevan koko 14x6,5 sen vaihtoehto. 13x9 on 13x10. 16x16 välikkeellä on hyvä idea, jos vain itse parin rummun satunnaiseen roudaamiseen. Ne ei paljon paina yhdessä kahvassa. Tai pidempään säilytykseen, vierastan rumpujen pinoamista.
¤ RLRR LRLR RLRR LRLR ¤ Jos ei soi hiljaa, soi kovaa ¤ "Ja kuvittelin että mulla oli bändi Kun rämpytin lampun jousia" ¤
werne1
09.03.2014 12:20:26
moro.
laukkupula melkein yhtä suuri kun rahapula ja tota ketjua selatessa huomasin että oli jokunen(kin?) hommannut tollaset milleniumin tour -sarjan pussukat. Kiinnostas onko vetoketjut, kantokahvat jne. kestäneet.
Käytettyjä "parempia" kytännyt, mut ylläri esim. Gewan SPS -sarjaa ei juuri liiku. Hardcasea olis tarjolla mut ei perse kestä ja jostain syystä muutenkin toi pehmee pussi miellyttäs enemmän. MILLENIUM kokemuksia siis kaipaan, onko näin että siinä tour -setissä on lasikuituvahvikkeet isommissa (BD, FlrT...) mutta ei esim. pienempien tomien tai virvelin?
Speedy
09.03.2014 15:05:09

werne1: onko näin että siinä tour -setissä on lasikuituvahvikkeet isommissa (BD, FlrT...) mutta ei esim. pienempien tomien tai virvelin?

Eikö niissä kaikissa ollu, minun mielestä.. Siis kannessa ja pohjassa, ei sivuilla..
Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse
werne1
09.03.2014 23:44:00
tyyliä piisais tossa kyllä basarii kannella. yks syy tosiaan noitten pehmosten suuntaan on se et pikkasen pienemmän tilan vie "varikolla" ollessaan ja keveys myös. kohtuullista suojaa mut ennenkaikkee roudausta helpottamaan...
-w

jabajee: Sen verran täytyy tässä välissä mainostaa että, jos tulee ajelua keski-suomen suuntaan, niin täällä olisi ensiapua laukkupulaan.
Voittaa pehmeät pussukat ja nyssäkät, eikä pääse kyllä konkurssikaan yllättämään.
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=855927
Rauzka
26.03.2014 18:23:32

Terve vaan!

Oon pahoillani, jos tätä on jo kysytty, mut ei kyllä oikeesti 9 sivua tekstiä plärää läpi.

Mites noista kun on noit Hardcasen valmiita settejä ja kattelin, et yks on suunniteltu vartavasten hyperdrive-seteille. Itelläni uuet Sonor essential force S-drivet. Lähinnä kysymys koskee siis sitä, että kun noissa Hardcaseissä ei kerrota laukun syvyyttä ollenkaan. On vain merkitty ainakin t-kaupassa et BD 22" mut ei mitään tietoa syvyydestä. Eli onko ne kuin paljon laskenu varaa noihin laukkuihin, ku itelläni on 22"x20" bassari, ni vähän se vituttas tilata laukkusettiä ja huomata et pitäis olla 18" syvä bassari, et tän sais kiinni. :)

Kertokkee ihmeessä asiasta enemmän tietävät.
www.soundcloud.com/rauzka www.facebook.com/rauzkaofficial
hollmi-5
26.03.2014 18:30:44
Rauzka: Terve vaan!

Oon pahoillani, jos tätä on jo kysytty, mut ei kyllä oikeesti 9 sivua tekstiä plärää läpi.

Mites noista kun on noit Hardcasen valmiita settejä ja kattelin, et yks on suunniteltu vartavasten hyperdrive-seteille. Itelläni uuet Sonor essential force S-drivet. Lähinnä kysymys koskee siis sitä, että kun noissa Hardcaseissä ei kerrota laukun syvyyttä ollenkaan. On vain merkitty ainakin t-kaupassa et BD 22" mut ei mitään tietoa syvyydestä. Eli onko ne kuin paljon laskenu varaa noihin laukkuihin, ku itelläni on 22"x20" bassari, ni vähän se vituttas tilata laukkusettiä ja huomata et pitäis olla 18" syvä bassari, et tän sais kiinni. :)

Kertokkee ihmeessä asiasta enemmän tietävät.

Hardcasen kotelossa kansi liukuu puhjan päälle ja syvyys säädetään hihnojen pituutta muuttamalla. Varmasti sinun bassorumpu mahtuu.
Soundit, piuhat ja kajarit.
Rauzka
26.03.2014 18:41:38

hollmi-5: Hardcasen kotelossa kansi liukuu puhjan päälle ja syvyys säädetään hihnojen pituutta muuttamalla. Varmasti sinun bassorumpu mahtuu.

Ok! Kiitosta nopeasta vastauksesta! Eiköhän noi Hardcaset lähe tilaukseen kuhan saa budjettia kuntoon! :)
www.soundcloud.com/rauzka www.facebook.com/rauzkaofficial
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)