jarkk0- 16.05.2004 18:36:16 | |
---|
millä ilveel sais tommosen särön mikä on megadethin symphony of destruction kun oon semmosta aatellu Rock'n Roll |
Cort87 16.05.2004 19:41:42 (muokattu 16.05.2004 21:20:01) | |
---|
Boss Metal Zonella saa aika erilaisia soundeja, varmaan jonkin sortin Megadeth runttaustakin. Koettelemaan vaan eri vaihtoehtoja niin kyllä löytyy. Edit: anteeksi, anteeksi, Megadeath on nyt siis Megadeth. " Ei ole tärkeää miten soitat , vaan MILLÄ soitat " -Rocco007 |
askomiko 16.05.2004 20:23:30 | |
---|
Englin Screameri on aika sopiva tuon levyn soundin imitointiin. (Metalzone... not.) |
jj86 16.05.2004 20:39:12 | |
---|
Perkele et mä nään punasta kun joku kirjottaa Megadethin MegadeAthina Mun Äidinkieli kusee aika rankasti. |
Cort87 16.05.2004 21:18:19 | |
---|
Englin Screameri on aika sopiva tuon levyn soundin imitointiin. (Metalzone... not.) Niin no jos stykeistä puhutaan juu. Halvemmalla pääsee pedaalien kanssa mutta tietysti putkistyke on putkistyke. " Ei ole tärkeää miten soitat , vaan MILLÄ soitat " -Rocco007 |
Jammy 16.05.2004 21:34:46 | |
---|
Multa voit ostaa Metal Zonen. |
mongoloidi 16.05.2004 21:50:04 | |
---|
Eikös se Friedman soitellu joskus sellasella Craten blue voodoo nupilla? Se saattas toimia... |
MattiAuer 16.05.2004 22:41:10 | |
---|
Perkele et mä nään punasta kun joku kirjottaa Megadethin MegadeAthina MegadeAth. Onko nätti punasävy? "Uniikki unikorni olikin korni koni!"
.m. |
Exhausted 16.05.2004 22:46:47 | |
---|
Dave Mustainella taitaa olla räkissä Marshallin JMP-1 ja EL84 100/100 päättäreitä, Friedman tosiaan ainakin bändissäolonsa loppuvaiheessa soitti Crate Blue Voodoolla. Metal Zone on jokaisen yläasteikäisen kotikitaristin vakiovaruste, mielellään 15-wattisen craten ja Jackson- tai Squier-kitaran kaverina. Aika moottorisahasaundihan se on, mutta jos ei tiedä paremmasta niin kyllä se kotikäyttöön kelpaa. Tosin jos soittaa päivät pitkät putkivehkeillä niin voi olla ettei paljoa tee mieli käyttää moisia purkkeja |
kalkkuna 16.05.2004 22:56:54 | |
---|
Uskokaa tai älkää, mutta kyllä Friedman käytti metal zonea. Vaikea uskoa, tiedän. Toisaalta suurinta osaa saundista näytteli blue voodoo. Katsokaa vaikka Friedmanin kotisivulta noista kamoista juttua. |
januszian 16.05.2004 23:00:02 | |
---|
Megadeth soundi on ainakin yheltä osalta EL34 pääteputkien ansiota. Life's too short, Carpe Diem. http://www.jamespriestell.tk
Tai EX-bändin sivu, http://www.thenecklace.net |
apuri 16.05.2004 23:23:35 | |
---|
Symphony Of Destructionin aikaan ei tainnut räkissä marsut kökkiä.. VHT 2150 päättäri (KT88 putket) ja CAE etuaste taisi olla livenä ainakin. |
mongoloidi 16.05.2004 23:47:22 | |
---|
Uskokaa tai älkää, mutta kyllä Friedman käytti metal zonea. Vaikea uskoa, tiedän. Toisaalta suurinta osaa saundista näytteli blue voodoo. Katsokaa vaikka Friedmanin kotisivulta noista kamoista juttua. Niinhän ne sivut näköjään väittää.....Ja onhan tuo MT-2 tosiaan aika "sirkkelisoundinen" poljin. Jäänyt uuden vahvarin myötä aika vähälle käytölle (ainakin mulla). |
askomiko 17.05.2004 00:21:45 | |
---|
Jokaisen yläasteikäisen kotikitaristin vakiovaruste, mielellään 15-wattisen craten ja Jackson- tai Squier-kitaran kaverina. Aika moottorisahasaundihan se on, mutta jos ei tiedä paremmasta niin kyllä se kotikäyttöön kelpaa. Ois edes moottorisaha, mutta kun prkle se on vain sirinä. Kuvittele moottorisahan käynti, se on kovaakin leikattaessa semmoinen "harva", noin niinkuin säröksi. "Puusahasärö." Sitten taas rautasaha, hampaat on tiheässä, eikä soundi pure yhtään, vain korkeintaan vihloo hampaita. Se on on metalzone. |
85423321 17.05.2004 00:43:17 | |
---|
Kitaran kuuluu olla neck trough body, mahonkia kauttaaltaan, JB mikillä ja kiinteällä tallalla. You
don't have to run faster than the bear. You only have to run faster than
the slowest man running from the bear. |
kalkkuna 17.05.2004 00:48:39 | |
---|
Kitaran kuuluu olla neck trough body, mahonkia kauttaaltaan, JB mikillä ja kiinteällä tallalla. Ei ainakaan luulisi olevan tärkein osa saundissa.. Ei todellakaan. |
no humbuckeri pitää löytyä kitarasta |
D-Kay 17.05.2004 07:10:25 | |
---|
Ois edes moottorisaha, mutta kun prkle se on vain sirinä. Kuvittele moottorisahan käynti, se on kovaakin leikattaessa semmoinen "harva", noin niinkuin säröksi. "Puusahasärö." Sitten taas rautasaha, hampaat on tiheässä, eikä soundi pure yhtään, vain korkeintaan vihloo hampaita. Se on on metalzone. Mulla on varmaan korvissa vikaa, kun olen Metalzonesta saanut ihan miellyttävääkin ääntä ulos. Kyseisen spedun kanssa on vaan se ongelma, että gainia kun pistää neljäsosan verran, niin riittää jo deathmetalliin, sen jälkeen säröä on vaan yksinkertaisesti liikaa. *provo* Blue Voodoo jos on vahvistimena, niin ei mikään ihme jos käyttää metalzonea, säröt ainakin paranee moninkertaisesti *provo* OSTETAAN: Tremolo ja Delay |
Aman 17.05.2004 08:15:15 | |
---|
Ei ainakaan luulisi olevan tärkein osa saundissa.. Ei todellakaan. Ainakin tuo JB tuntuisi kuuluvan hyvin läpi megakuolon soundissa, ja on minun mielestä ERITTÄIN TÄRKEÄ osa sitä. Tällä hetkellähän bändin veikkosilla on Marsujen päättäreiden edessä etusen virkaa toimittamassa Rocktronin Prophesyt.... Vanhemmista levyistä en tiedä. Nopeat soittavat hitaat. |
Sintti 17.05.2004 08:34:39 | |
---|
Ainakin tuo JB tuntuisi kuuluvan hyvin läpi megakuolon soundissa, ja on minun mielestä ERITTÄIN TÄRKEÄ osa sitä. Tällä hetkellähän bändin veikkosilla on Marsujen päättäreiden edessä etusen virkaa toimittamassa Rocktronin Prophesyt.... Vanhemmista levyistä en tiedä. Miten ihmeessä mikki voi "kuulua" jonkun bändin biiseissä? Tai no kuuluuhan se esim slayerilla, kun sen tietää jo etukäteen, että ne soittaa EMG-81:llä... x) Mutta siis että Megadethillä kuuluis JB läpi... hmmmm..... Humppaa taikka kuole...^_^ prkl... Käykää kattomassa kaverini kitaraa osoitteessa koti.mbnet.fi/erkkakar . Tunnettiin suurta tarvetta modaus projektiin... x) |