toxic 16.05.2004 13:41:24 | |
---|
Kannattaa laittaa siniset villasukat jalkaan kun aloittaa soittamaan. Ja jos kääntää pään pohjoiseen niin varmana onnistuu yhtä hyvin kuin angelolla. |
JS 16.05.2004 13:43:44 | |
---|
Ja tietenki kiinteätallaset kitarat on nopeampia ku esim. floikat. Kelluvat on kaikkein hitaimpia. Pitää syödä hyvin että jaksaa tiluttaa |
Lord of the strings 16.05.2004 13:45:00 | |
---|
Mun pedaalit ei oo tarpeeks nopeita. "Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14| |
JS 16.05.2004 13:50:40 | |
---|
Ei pedaaleja kannata käyttää... "Kaulamikki on efekti" :) Pitää syödä hyvin että jaksaa tiluttaa |
Ze Kink 16.05.2004 13:51:46 | |
---|
Tästä saattaa kehittyä paras topic ever tai sit ei.. Voipi olla. "I was at about 216 bpm. Let's suppose that was hard!" -John Petrucci |
Uli Con Carne 16.05.2004 14:12:21 | |
---|
Tuulikone auttaa kans. Pitää letin pois silimistä ja kielten välistä. Tai jos laittaa kaks jalkaa monitorin alle. |
toxic 16.05.2004 14:18:15 | |
---|
Tuulikone auttaa kans. Pitää letin pois silimistä ja kielten välistä. Tai jos laittaa kaks jalkaa monitorin alle. HOho! Kannattaa silittää gerbiiliä ennen soittoa, "se auttaa" |
Kärpäsruoska 16.05.2004 18:55:01 | |
---|
Kannattaa kuunnella ennen soittoa jotain, joka soittaa hitaasti ja paskasti. Vaikka Toni Wirtasen sooloja. Sitten tuntee soittaessaan itsensä Jumalaksi. Kääntänyt takkini? tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. |
Henko 16.05.2004 19:50:33 | |
---|
Kannattaa soittaa seisten nopean avoauton kyydissä talla pohjassa leveässä haara-asennossa ja ajaa maapallon pyörimissuunnan vastaisesti. Sillon on vasta lähtönopeus kohdallaan. Mut jos sitä meinaa nauhottaa ni on vaikea rakentaa studio semmoseen avoautoon kun tulee niin paljon tuulen suhinaa. Sen takia noi Petruccit ja muut ei oo ikinä saanu nopeempaa soittoa nauhalle kun ne ei oo keksiny että miten ne sais sen tuulen suhinan eliminoitua. Mä luulen että kun ne siinä onnistuu ni joku heti lyö sen nopeus ennätyksen soittamalla lentokoneen siivellä. Mutta mun mielestä on enemmän munaa soittaa avojenkistä kun lentokoneesta vaikka se ei niin nopeeta ookkaan. Horror Sweet Horror. |
toxic 16.05.2004 20:16:28 | |
---|
Kannattaa jättää sitomatta kengän nauhat niin soitto onnistuu ihan sairaan nopeesti ja jos vielä jättää sepaluksen auki, niin aijai. |
HeavyMachinery 16.05.2004 21:26:19 (muokattu 16.05.2004 21:26:56) | |
---|
Itse suosin tummelia (lehmän utareisiin käytetty rasva, ihan vain junioreille tiedoksi)! Kyllästää kielet tummelilla niin kyllä lähtee lujaa ja nopeaan vielä kun laitta ralliteippiä kitaran kylkeen vauhtiraidoiksi niin jo on ....... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I am not insane, i am just smarter than YOU ! |
Ze Kink 16.05.2004 21:44:55 (muokattu 16.05.2004 21:45:28) | |
---|
Tuulikone auttaa kans. Pitää letin pois silimistä ja kielten välistä. Tai jos laittaa kaks jalkaa monitorin alle. Mulla on sellanen vanha tuuletin, pitää koittaa. Kannattaa myös pitää taskuissa kiviä kun soittaa, ne parantaa soundia ja nopeuttaa pikkaamista. EDIT: Ja mitä isompi kivi, sitä suurempi vaikutus. "I was at about 216 bpm. Let's suppose that was hard!" -John Petrucci |
RomeoWannabe 16.05.2004 22:11:55 | |
---|
Kyllä se vaan samperi on nopeampaa kun soittaa yli millin paksuisella plekulla. Tuntuu, että kaikilla menee niin että he soittavat paksummilla plektroilla nopeammin. Minulla tuo on mennyt aivan, toisten päin: Kun soittelin Fender Heavyillä niin pikkaus oli jotenki jähmeää. Sitten kokeilin huvin vuoksi ohutta ja taipuvaa Dunlopin plektraa ja pikkaus oli jotenkin todella paljon helpompaa ja nopeampaa. Pystyin myös vaihtamaan tempoa todella paljon helpommin. Olenko ainoa joka pitää ohuita plektroja "nopeampina" kuin paksuja? |
toxic 16.05.2004 22:22:19 | |
---|
Tuntuu, että kaikilla menee niin että he soittavat paksummilla plektroilla nopeammin. Minulla tuo on mennyt aivan, toisten päin: Kun soittelin Fender Heavyillä niin pikkaus oli jotenki jähmeää. Sitten kokeilin huvin vuoksi ohutta ja taipuvaa Dunlopin plektraa ja pikkaus oli jotenkin todella paljon helpompaa ja nopeampaa. Pystyin myös vaihtamaan tempoa todella paljon helpommin. Olenko ainoa joka pitää ohuita plektroja "nopeampina" kuin paksuja? Muuten, vaikka pleku ois ohut niin kissat kävelisi silti takaperin? |
Plekun pituus se on mikä ratkaisee, ei paksuus. |
leather rebel 17.05.2004 09:23:00 | |
---|
Plekun pituus se on mikä ratkaisee, ei paksuus. "Ei se koko, vaan se käyttötapa..." "If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless |
Henko 17.05.2004 12:31:55 | |
---|
Plekun pituus se on mikä ratkaisee, ei paksuus. Ehkäpä kannattaa kokeilla erimuotoisiakin plekuja. Teräväkärkisiä ja vähän pyöreempiä. Ja sit semmosia misson sisäänrakennettu vibra. Horror Sweet Horror. |
toxic 17.05.2004 14:12:44 | |
---|
Ehkäpä kannattaa kokeilla erimuotoisiakin plekuja. Teräväkärkisiä ja vähän pyöreempiä. Ja sit semmosia misson sisäänrakennettu vibra. Niin, kannatta myös kokeilla sellasia plekuja missä on kirsikan kuva. |
skitta-sami 18.05.2004 12:57:21 (muokattu 18.05.2004 12:58:09) | |
---|
Mielestäni Petellä (petrucci9 on AIKA hyvä tekniikka -tosta Morsesta oon samaa mieltä(jäykkä), mutta kyllä sekin ihan maukas soittaja on.... Elvis has landed |
Sopuli 18.05.2004 13:59:42 | |
---|
Kannattaa pyrkii presidentiks Kitara on kiva. |