Aihe: Hei, ostin jälleen kerran kitarakamaa!
1 2 3 4 5345 346 347 348 349497 498 499 500 501
Sarko
06.03.2014 22:46:57
Jucciz: Nykäse hihasta. ;)

Kun hetki koittaa niin nykäisen kyllä.
"You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart
Muovinen
06.03.2014 22:48:33

Sarko: Tein tänään henkisen pahoinvoinnin kourissa päätöksen että laitan ens viikon keikkarupeaman jälkeen kaiken ylimääräisen kitarakaman myyntiin. En jaksa enää tätä ensinmäisen maailman ongelmaa eli GASia. Aloitin just kitaratunnit ja pyrin tulemaan paremmaksi soittajaksi kamaurheilun sijaan. Syö liikaa henkisiä voimavaroja tää helvetin torin kyttääminen ja yleinen levottomuus. Jätän yhden kitaran, vahvistimen ja virittimen.

Miehen puhetta, olen vähän jopa kade, mutta samalla ymmärrän, että en ole itse valmis päästämään irti. Muutaman paketin pitäisi vielä kotiutua ja sitten sen pitäisi vähäksi aikaa olla siinä.

Korppikotkat jo kerääntyy torin laitamille...
madcow2
06.03.2014 23:29:21
Laitin Pod HD:n kiertoon ja tilalle hommasin 15-wattisen Blackstar ID -combon.

Tämä on kyllä oikein kiva laite, ainakin omiin korviini kuulostaa hyvältä. Nyt ainakin tulee soitettua paljon enemmän kuin pitkiin aikoihin.
Maailman puttepossumaisin mies.
Myrkky Nuoli
07.03.2014 17:29:37
kekkuliheikki: Ma myin kaikki pois!

Nyt joutuu joku muu tuohon pedaalikoukkuun. Palikat vaan lentelee ja toria selataan silmat kierossa.

Sarko: Tein tänään henkisen pahoinvoinnin kourissa päätöksen että laitan ens viikon keikkarupeaman jälkeen kaiken ylimääräisen kitarakaman myyntiin. En jaksa enää tätä ensinmäisen maailman ongelmaa eli GASia. Aloitin just kitaratunnit ja pyrin tulemaan paremmaksi soittajaksi kamaurheilun sijaan. Syö liikaa henkisiä voimavaroja tää helvetin torin kyttääminen ja yleinen levottomuus. Jätän yhden kitaran, vahvistimen ja virittimen.

Ai saagel te olette hienoja miehiä. Mä en viitti luopua Phaserista, Dilsasta, Wahista tai Vibestä, mutta Bluetonen tultua taloon kaikki säröpedaalit on jääny täysin käyttämättä. Ajattelin myydä mokomat pois ja särö-osastolla keskittyä ainoastaan omiin fuzz-kokeiluihin kun sitä törkyä ei saa pelkästä vahvistimesta. Muuten homma on niinku relassa tota. Vieläkään ei oo ruvennut mikään kitarakaan kaasuttamaan! Essin hommaus tappoi Ibanez Artist Gasinkin, voi veljet. Mutta tänne en tainnu vielä rapsata, että hommasinpa Bluetone Crossroadin Blackface/JCM800/Orange -kanavilla ja Tokai ES-130 SR sämpylän. Jes! Kaikki on ihanaa.
Kun kissat on hiiriä, mummot hyppii pöydillä.
arppah8
07.03.2014 17:34:14

Taisin ostaa LTD halpisLynchin eli GL-256-ruoskan. Johan sen kaulaprofiili on tossa hyllyssä roikkuessaan mua kolme vuotta viekoitellut. Samalla piti asentaa siihen Dunlopin hihnalukot kera nahkahihnan.
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30.
Gabe
07.03.2014 18:34:08 (muokattu 07.03.2014 19:22:17)
Strymon Flint

https://www.dropbox.com/sh/3lyyip8u2179oaq/Ckc7owZdk8

Todella upea pedaali. En käsitä miten olen tullut toimeen ilman, tämä joutuu kovaan käyttöön.
Myrkky Nuoli
07.03.2014 19:43:13
Gabe: Strymon Flint

Todella upea pedaali. En käsitä miten olen tullut toimeen ilman, tämä joutuu kovaan käyttöön.

Tuo on kyllä excellent.
Kun kissat on hiiriä, mummot hyppii pöydillä.
pick 86
07.03.2014 20:01:29 (muokattu 07.03.2014 20:02:16)
Juuri hain postista MXR Super Badass Distortionin. Eilen kusti toi Duncanin Hot Railsin Stratoa varten. Ja taas mennään hetki näillä.
Laulava Kylätohtori
07.03.2014 20:03:32

No nyt on ainakin reverb- ja tremolo-osasto kunnossa...
Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
kekkuliheikki
07.03.2014 20:07:28
Heittakaa ne purkit jarveen!

Olo on kun osuuskaupan hoitajalla kun ei ole pedaalistressia. Suoraan sisaan vaan. Oi tata GASitonta ilon aikaa. :)
En allekirjoita.
Vladi
07.03.2014 20:13:12

Äh, tahtoo tollaisen. Bändikaverilla semmoinen on ja sitä kuolaan joka kerta. El Capistain kiinnostais myös, vaikka TC Electronic-miehiä olenkin...
JaaGeRMaisTeR
07.03.2014 20:14:14

Koska minut kutsutaan kahville? Vaadin sitä!! Edes kitaraa ei saanut testata vähän badcatillä BJF:n läpi fiilistellen :D
Suuria tunteita: http://maihinnousu.net/a/3216
Jucciz
07.03.2014 20:16:22 (muokattu 07.03.2014 20:18:23)
Vladi: Äh, tahtoo tollaisen. Bändikaverilla semmoinen on ja sitä kuolaan joka kerta. El Capistain kiinnostais myös, vaikka TC Electronic-miehiä olenkin...

Se on kyllä hyvä laite, niinkuin jamipohjalta tiedät. ;)

Tuntuu olevan nykyään koko ajan päällä: joko tää on kuherruskuukausi tai sitten se oikeasti vaan tekee soundille poikkeuksellisen hyvää.

Totta puhuen, mun makuun Brownface Princeton + Strymon Flintin Reverb on mun yleissoundiksi joka käyttökelpoisempi kuin Princeton Reverb.
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Vladi
07.03.2014 20:21:14
Jucciz: Se on kyllä hyvä laite, niinkuin jamipohjalta tiedät. ;)

Näinpä, näinpä. Hienoa siinä on se, että kyseinen soundi on erittäin nopsaan tunnistettavissa, eli se on mielestäni uniikki (ei se räppäri). Muutenkin kyseisen firman meiningissä tuntuu olevan oikeanlaista suuntaa; tehdään parasta mahdollista parhaista mahdollisista osista.

Tässä tuli just eilen katsottua arvosteluja Big Sky:sta ja voi hyvää päivää mikä äänikeskus se onkaan ollakseen "vain" reverb-pedaali...
steelduck
07.03.2014 20:24:19

Myrkky Nuoli: Mutta tänne en tainnu vielä rapsata, että hommasinpa Bluetone Crossroadin Blackface/JCM800/Orange -kanavilla ja Tokai ES-130 SR sämpylän. Jes! Kaikki on ihanaa.

Onko tuo kaiulla vai miten hoidat reverb-touhut crossroadsin kanssa?
WanhaWihtahousu
07.03.2014 20:55:21

Jucciz: Se on kyllä hyvä laite, niinkuin jamipohjalta tiedät. ;)

Tuntuu olevan nykyään koko ajan päällä: joko tää on kuherruskuukausi tai sitten se oikeasti vaan tekee soundille poikkeuksellisen hyvää.

Totta puhuen, mun makuun Brownface Princeton + Strymon Flintin Reverb on mun yleissoundiksi joka käyttökelpoisempi kuin Princeton Reverb.

Netissä puhuvat, että Strymonit heikentävät perusoundia ja että soundista tulee ohut. Onko tuossa mitään perää?
http://www.youtube.com/watch?v=O0ws2y_d46w TEASER
LaMotta
07.03.2014 21:05:51 (muokattu 07.03.2014 21:05:57)

Hei, ostin PRS 513 Swamp Ash. Hei.
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
Gabe
07.03.2014 21:17:34 (muokattu 07.03.2014 21:18:00)
JaaGeRMaisTeR: Koska minut kutsutaan kahville?
Tällainen pitää järjestää, ehdottomasti. Palataan asiaan heti kun saan tässä arjen edes jonkunlaiseen järjestykseen ja kiire helpottaa. Järjestetään sitten muksut jonnekin hoitoon niin voidaan rauhassa höpötellä. :)

kekkuliheikki: Heittakaa ne purkit jarveen!

Olo on kun osuuskaupan hoitajalla kun ei ole pedaalistressia. Suoraan sisaan vaan. Oi tata GASitonta ilon aikaa. :)

Nyt elät pahassa vaiheessa gasia! Se kytee siellä takaraivossa ja purkautuu sitten entistä pahampana uudelleen. Hallinta on tässä se avainsana. ;)

Myrkky Nuoli: Tuo on kyllä excellent.

Laulava Kylätohtori: No nyt on ainakin reverb- ja tremolo-osasto kunnossa...

Vladi: Äh, tahtoo tollaisen. Bändikaverilla semmoinen on ja sitä kuolaan joka kerta. El Capistain kiinnostais myös, vaikka TC Electronic-miehiä olenkin...

Jucciz: Tuntuu olevan nykyään koko ajan päällä: joko tää on kuherruskuukausi tai sitten se oikeasti vaan tekee soundille poikkeuksellisen hyvää.

Tämä oli kyllä hyvä ostos, oli pakko mennä vielä uudestaankin fiilistelemään tuolla. Vaihtoehtoja löytyy mutta jokainen niistä on käyttökelpoinen. '60s Spring Tank Reverb ja '65 Photocell Tremolo ovat kuitenkin tämänhetkiset suosikit.

Pyörin ostopäätöksen ympärillä aika kauan tämän kanssa, valmistaja on entuudestaan vieras ja kaikkea. Jucciz ja Johanssen saivat onneksi gasin lietsottua sellaisiin mittasuhteisiin että ei auttanut muu kuin kokeilla, onneksi. Pitääpä tutustua pajan muihinkin tuotoksiin vähän paremmin.

WanhaWihtahousu: Netissä puhuvat, että Strymonit heikentävät perusoundia ja että soundista tulee ohut. Onko tuossa mitään perää?

Jucciz osaa laitteen pidempään omistaneena vastata varmaan vähän kattavammin. Itse en parin tunnin ensiraapaisun perusteella huomannut kuitenkaan mitään muuta kuin että pidän kaikesta mitä tuo purkki tekee.
Muovinen
07.03.2014 21:29:07

Uhmaan vielä torin tukkoisuutta ja päivitän octa-switchin kakkosversioon. Kakonen siis tulossa ja ygösestä pitäis päästä eroon tai kuun lopusta tulee aika nihkiä.

Noita Strymoneita en oo uskaltanu vilkuilla, lakatkaa jo jauhamasta niistä!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)