Jucciz 05.03.2014 20:50:05 | |
---|
Vladi: Hianoa myyntitouhua tuolla Facebookin myyntipalstoilla. Yks kaveri ei suostunut avaamaan mun m.netin torille johtavia linkkejä, vaan alkoi kyselemään hintaa kommenteissa. Hän kuulema menee torille jos haluaa mennä torille ja kun hän selaa Facebookia, hän haluaa saada tietonsa siellä. Anna mun kaikki kestää. Nää on näitä, joiden ikä on tuskin puoliakaan kengännumerosta ja kotipaikka on Facebook. Ei kannata loputtomiin ressata heistä. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Gary the pine 05.03.2014 21:25:19 | |
---|
Durty: Uusia junnuja tulee juu, mutta kun ne kaikki pelaavat tietokonepelejä. Ei ole aikaa soittamiselle. Tai sit jos on aikaa oikein perinteisen puusoittimen käpälöimiseen, niin kylhän ne soundit tarttee sit tietsikan kautta saada, nää perinteisen näköset vahvistimet ja muut on vaan niin last season ja sit noi putkivehkeet, ei herranjumala tommosia, hehkuu pimeessä ja tuottaa hukkalämpöö ja menee rumasti särölle. Pitää olla nätti ääni ja sopia verhoihin... |
jhlamm 05.03.2014 21:41:26 | |
---|
Vladi: Hianoa myyntitouhua tuolla Facebookin myyntipalstoilla. Yks kaveri ei suostunut avaamaan mun m.netin torille johtavia linkkejä, vaan alkoi kyselemään hintaa kommenteissa. Hän kuulema menee torille jos haluaa mennä torille ja kun hän selaa Facebookia, hän haluaa saada tietonsa siellä. Anna mun kaikki kestää. Itte otin nopeat hatkat tuolta facebookin musapalstalta. Se nyt oli vain täynnä linkkejä tänne mnettiin. Siis itsellä on tapana selata enemmän mnettiä kuin facebookia, joten en nähnyt mitään tarvetta pysyä siellä. Parasta mihin siellä törmäsi oli ihmisen ilmoitus suuremmalla hinnalla facessa ja samalla ihmisellä halvemmalla mnetissä... "Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." |
Sarko 05.03.2014 22:02:34 | |
---|
Jucciz: Nää on näitä, joiden ikä on tuskin puoliakaan kengännumerosta ja kotipaikka on Facebook. Ei kannata loputtomiin ressata heistä. Kuulostaa enemmänkin keski-ikäiseltä Suomalaiselta mieheltä, jotenkin toi viestin sisältö huokui sellaista loputonta ja ummehtunutta turakaisuutta. "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
jniska 06.03.2014 16:40:33 | |
---|
Ei viestin viestiä eikä puheluita. On se hiljaista todella. HÖ. Lämmittäähän nuilla saunan pariinkin kertaan kuitenkin. Tarkkoa hommoa, melekein ku lietteen ajo iliman perälautoa. |
Vladi 06.03.2014 16:45:07 | |
---|
jniska: Ei viestin viestiä eikä puheluita. On se hiljaista todella. HÖ. Lämmittäähän nuilla saunan pariinkin kertaan kuitenkin. Joo hämmentävää touhua. Jostain syystä mun Charvel-alennus poiki vain vaihtotarjouksia toisiin Charveleihin, mikä on jollain tavalla huvittavaa. Tarjoajat oli kyllä asiallisia, mutta vaihto C:stä toiseen ei oo ihan se, mitä haen. |
Tawsky 06.03.2014 17:21:00 | |
---|
Laitoin tänään Ynkkästraton torille ja yhteydenottoja/vaihtotarjouksia on tullut muutamassa tunnissa kai kuusi tai seitsemän. Eiköhän tuo myytyä tai vaihdettua tule. "Kyllä nyt jää Jonekin toiseksi, ADEHD on uusi päällikkö äiä" -Stradlin |
Vladi 06.03.2014 17:29:20 | |
---|
ADEHD: Laitoin tänään Ynkkästraton torille ja yhteydenottoja/vaihtotarjouksia on tullut muutamassa tunnissa kai kuusi tai seitsemän. Eiköhän tuo myytyä tai vaihdettua tule. No mutta sehän on hyvä, jos menee kaupaks. Kait se tuotteestakin riippuu, että mikä menee ja mikä ei. |
Krice 06.03.2014 17:32:31 | |
---|
Yngwien strato menee varmaan aina kaupaksi, hinnasta huolimatta. |
Tawsky 06.03.2014 17:46:25 | |
---|
Vladi: No mutta sehän on hyvä, jos menee kaupaks. Kait se tuotteestakin riippuu, että mikä menee ja mikä ei. Nimenomaan, kunhan ajattelin mainita. Tähän mennessä olen saanut aina kaiken myytyä mitä olen torille laittanut. Ainakin panostan yleensä kuvaan ja ilmoitukseen muutenkin. "Kyllä nyt jää Jonekin toiseksi, ADEHD on uusi päällikkö äiä" -Stradlin |
jniska 06.03.2014 20:08:31 | |
---|
ADEHD: Nimenomaan, kunhan ajattelin mainita. Tähän mennessä olen saanut aina kaiken myytyä mitä olen torille laittanut. Ainakin panostan yleensä kuvaan ja ilmoitukseen muutenkin. No onko noi mun kuvat niin huonoja tai teksti persiistä ?? Tarkkoa hommoa, melekein ku lietteen ajo iliman perälautoa. |
Vladi 06.03.2014 20:12:50 | |
---|
|
Gary the pine 06.03.2014 20:31:46 | |
---|
jniska: No onko noi mun kuvat niin huonoja tai teksti persiistä ?? Tekstejä en lukenut, mutta kuvissa on valot pikkusen niin ja näin, varsinkin ipaneetsi palaa vähän puhki. Ehkä pikkusen vois miettiä taustaa ja kontrastia yksitellen kepukan mukaan, ottaa ehkä alaviistosta semmosen "mun on pakko saada toi"-kuva, siis semmonen kuva mistä sulla itellä tulee fiilis, että WTF, onko mulla noin hieno kepukka. Mä siis näistä mitään tiedä, mutta autokuvat osaan kyllä ottaa tolla menetelmällä ja hyvällä menestyksellä. Ja fiilistä niissäkin haetaan, ei järkeä ;-) |
jniska 07.03.2014 09:00:12 | |
---|
Tarkkoa hommoa, melekein ku lietteen ajo iliman perälautoa. |
Myrkky Nuoli 07.03.2014 09:19:28 | |
---|
Carlsbro TOP 50 meni varmaan tunnissa, eikä tarvinnu edes tinkiä. Joskus näinkin. Harmittaa kyllä luopua, mutta tämmöstä tämä elämä on. Kun kissat on hiiriä, mummot hyppii pöydillä. |
Vladi 07.03.2014 09:23:55 | |
---|
jniska: No on ne persiistä on ... Komee keppi kuitenkin ja mukava soitella. Ostaisin kuvan kaverilta Mersun koska tahansa, mutta että kitaran...pistää miettimään. ;) |
Jucciz 07.03.2014 12:26:16 | |
---|
Vladi: Ostaisin kuvan kaverilta Mersun koska tahansa, mutta että kitaran...pistää miettimään. ;) Luin että Marsun. Oh well. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
jniska 07.03.2014 12:38:20 | |
---|
Pitäsköhän laittaa sekä Marsut että Mersu myyntiin kans. Tarkkoa hommoa, melekein ku lietteen ajo iliman perälautoa. |
Laulava Kylätohtori 07.03.2014 12:50:23 | |
---|
jniska: Pitäsköhän laittaa sekä Marsut että Mersu myyntiin kans. Kaikki vaan myyntiin, se on tätä päivää ja uusinta trendiä... Virtalähde pitäisi ostaa (PP2+), muta torilta ei varmaan kannata sellaista kuvitella löytävänsä. Siellä ei ole kuin ostoilmoituksia moisista. Siinä on ainakin yksi myyntiartikkeli, mitä ei tarvitse kauaa myydä, eikä hintojakaan varmaan tarvitse polkea (ainkaan kysynnästä päätellen). On vaan niin himpsun kallis uutena. Pedaalia torille, sillähän se hoituisi.... Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Sinne lähti Korgin analogisyna. Ehtihän se melkein vuorokauden roikkua. "Kyllä nyt jää Jonekin toiseksi, ADEHD on uusi päällikkö äiä" -Stradlin |