slowdive 06.03.2014 10:38:49 | |
---|
Dirtyh: Ja nyt sekkarit käyntiin milloin kuullaan niitä kemiat on nyt täydelliset ja tämä on paras bändi ikinä-juttuja... Ja sitte voinet mainita esimerkkejä bändeistä, jotka miehistöä vaihtessaan ylistää vaan sitä vanhaa ja kerto bändin nyt olevan huonompi kuin aiemmin. "one good thing about music, when it hits you feel no pain" (bob marley) |
Dirtyh 06.03.2014 10:47:33 | |
---|
slowdive: Ja sitte voinet mainita esimerkkejä bändeistä, jotka miehistöä vaihtessaan ylistää vaan sitä vanhaa ja kerto bändin nyt olevan huonompi kuin aiemmin. Huoh, ajattelit sitten vetää hernettä nenään? Ei mua haittaa Richin mukaan tulo, mä todennäkösesti käyn kerran tai pari katsomassa bändiltä keikan ja viimeksikin diggailin enemmän Richin tyylistä kuin Dregenin koohottamisesta. Diggailen kyllä Dregenistäkin mutta Steven ja Samin kanssa Richin tyyli on musta parempi. Tarkoitin vaan, sieltä jostain 90-luvun puolivälistä kun olen Michaelin uraa seurannut niin jokaisen miehistön vaihdoksen jälkeen (joita on ollut n.2500) herra on laukonut lähes sanasta sanaan ne samat kommentit. Aikaisemmin siihen yhdistyi vielä vanhempien jäsentä raaka dissaaminen mutta se nyt on sentään jäänyt pois. |
Gritsen 06.03.2014 12:02:58 | |
---|
Dregenin biisinkirjoituspanos uuteen levyyn nyt on varmaan minimaalinen ja heikko lopulta - kyllä mä ainakin säästäisin parhaat riffit samaa genreä edustavalle soololevylleni! "Nyt tarjoan sinulle virtuaalioluen kirjoituksesi johdosta, kippis!" - jazzmies |
Dirtyh 06.03.2014 12:30:54 | |
---|
Gritsen: Dregenin biisinkirjoituspanos uuteen levyyn nyt on varmaan minimaalinen ja heikko lopulta - kyllä mä ainakin säästäisin parhaat riffit samaa genreä edustavalle soololevylleni! Eikös tuo niin ollutkin että jannut kerääntyivät jonnekkin kimppaan kasaamaan biisejä. Conte ja Yaffa toivat ideoitaan ja muut saivat nimensä krediitteihin jos sattuivat siellä "leirillä" niihin jotain keksimään. Jos en nyt väärin muista niin Conte taisi sanoa että Stained Glass Heartin riffi oli ainoa valmis riffi minkä Dregen toi tullessaan. |
slowdive 06.03.2014 14:48:29 | |
---|
Dirtyh: Huoh, ajattelit sitten vetää hernettä nenään? No en kyllä ollenkaan, tokihan nuo kliseet "että nyt homma ekaa kertaa toimii niinku pitääkin jne" on senkin suusta kuultu niinkuin jokaikisen kokoonpanoa vaihtaneen bändin tai artistin, mutta onhan niissä osin ollut perääkin varmaan - riippuu miltä kantilta katsoo. Mutta aika kiitollisen ja nöyrän oloinen MM on viime vuosina mun mielestä ollut.. "one good thing about music, when it hits you feel no pain" (bob marley) |
Joees 06.03.2014 15:20:37 | |
---|
Jaa että nyt tääkin sitten tapahtui. Todd Youthin lähdettyä bändistä rahakkaampiin hommiin Ginger ehdotteli Dregeniä tilalle mutta tilalle tuli Steve Conte. Gingerin lähdettyä bändistä hän ehdotteli Rich Jonesia tilalleen mutta tilalle tuli Dregen. Dregenin lähdettyä bändistä tilalle tuli Rich Jones. Pitäiskö käydä kysymässä seuraava kitaristi jo valmiiksi? Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
aivokuolio 06.03.2014 15:26:58 | |
---|
Odottelen jo innolla että eräs nimeltämainitsematon toimittaja pääsee esittelemään salaliittoteorioitaan siitä miksi Dregen poistui kuvioista. Sanoiko Monroe jotain asiatonta VOF:n kulisseissa? Oliko asialla pahansuopa manageri? Tekeekö ÄNDI vihdoin paluun? |
onks tässä nyt se kuvio että manageri heittelee dregenille ja gingerille ja kumppaneille jotain malliin:"ai ei tuu tarpeeks fygee, no jos vaikka menisit raksalle tai mäkdonalsii töihin hehe? Tervetuloa suomalaiseen musiikkibisnekseen!" |
reaper666 08.03.2014 06:31:49 | |
---|
Itellä rupes mielessä heti salaliittoteoriat myllään kun huomasin, että wanaja festeillä esiintyy kesällä Michael(ei saa sanoa enää Mike) Monroe ja Grease Helmet. |
Rodger 14.03.2014 00:20:26 | |
---|
Nyt on niin tuntematon komppikitaristi, että jatkossa ei tarvitse vaihtumisesta edes ilmoittaa :-D |
Joees 14.03.2014 11:55:48 | |
---|
Rodger: Nyt on niin tuntematon komppikitaristi, että jatkossa ei tarvitse vaihtumisesta edes ilmoittaa :-D Niinno... Joo. Valtavirran suosiota ei oo mutta kyllähän tuo muuten on tunnettu jamppa. Johan tuollakin on reilu parikymmentä vuotta soittohommia takana, tekee levynkansia summuuta. Musiikin yleismies. Toivottavasti pysyis tässä poppoossa mukana jatkossakin, uskoisin istuvan porukkaan paremmin kuin Dregen joka mun mielestä ei ollut ihan toimivin valinta. Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
slowdive 25.03.2014 19:25:08 | |
---|
"one good thing about music, when it hits you feel no pain" (bob marley) |
jassi 05.06.2014 09:00:01 | |
---|
Mitens noissa viimesimmissä MM-bändin valokuvissa Dregen onkin yhtäkkiä mukana ja Conte näyttäis puuttuvan kuvasta? Eihän tän nyt näin pitäny mennä? |
Dirtyh 05.06.2014 09:16:30 | |
---|
jassi: Mitens noissa viimesimmissä MM-bändin valokuvissa Dregen onkin yhtäkkiä mukana ja Conte näyttäis puuttuvan kuvasta? Eihän tän nyt näin pitäny mennä? Conte oli estynyt lähtemään Venäjälle ja Dregen tuurasi. Loput kesän keikat Conte taitaa olla mukana. |
slowdive 08.06.2014 19:06:14 | |
---|
"one good thing about music, when it hits you feel no pain" (bob marley) |
xjas73 09.06.2014 00:25:33 | |
---|
|
Robanhood 11.06.2014 22:22:12 | |
---|
xjas73: Tulihan sieltä muutama uusikin juttu. Joo hervoton fakta, että Back To Mystery Cityllä on pari biisiä vedetty rumpukoneella! Nyt kun kuuntelin ton mainitun Mental Beatin, onhan se ihan itsestäänselvää, mutta ei sitä oo koskaan aiemmin tajunnu. Oon vaan aatellu että Razzle vetää sillä köpöllä (mutta mahtavalla) tyylillään :) |
timus 16.06.2014 22:38:53 | |
---|
slowdive: Sami Yaffan leppoisa haastattelu: https://soundcloud.com/chrisshiflet … ing-the-floor-episode-17-sami-yaffa Haastattellijana Chris Shiflett, ja kestoa tunti ja vartti. Erittäin viihdyttävä haastattelu - kiitos vinkistä. Ei ainakaan Chris peittele Hanoi-fanitustaan. Mielenkiinnolla odottelen myös tuota Yaffan liidamaa maailmanmusadokkarisarjaa ja etenkin tulevaa haastattelussakin lyhyesti sivuttua kirjaa. |
HaloOfFlies 04.10.2014 10:18:35 | |
---|
Tänään sitten Oulussa räjähtää! Rocktoberfestin toisena päivänä lavalle nousevat Poets Of The Fall, Zero Nine ja illan pääesiintyjänä Mike Monroe! Hienoa nähdä Monroe ja Nollaysi samassa kattauksessa. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
HaloOfFlies 06.10.2014 00:05:37 (muokattu 06.10.2014 20:23:45) | |
---|
Upea keikka oli Oulussa. Settilistakin oli laitettu kokonaan uusiksi ainakin Hanoi-biisien osalta. Ei tuota Mikea voi kuin ihmetellä, mistä se tuon energian repii. Ainakin nämä keikalla soitettiin: '78 Ballad Of The Lower East Side Stained Glass Heart The Nights Are So Long Hammersmith Palais Boulevard Of Broken Dreams Nothing's Alright Child Of The Revolution Up Around The Bend Trick Of The Wrist Dead, Jail Or Rock And Roll Encore: Back To Mystery City Malibu Beach Nightmare Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |