Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: WUHAN china; tekeekö sillä mitään?
1 2
MLa
10.02.2014 15:42:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi
 
Onko kellään kokemusta em. symbaaleista?
Tarkoitus olisi hankkia Istanbul Agop Traditional Dark 20" riden ja 18" krässin seuraksi joko 16 tai 18 tuumainen kiinalainen. Hinta olisi ainakin houkutteleva; noin 1/3-osa vastaavasta Istanbulista
 
Markus
 
Duro
10.02.2014 16:00:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hinta kertoo tasalaatuisuudesta paljon. On niissä soundi sellainen mitä ei oikein muilta valmistajilta löydy. Todella äkäisiä ja räkäisiä. Itelläkin oli sellaisia aikoinaan. Eka meni halki alle 2h soitannalla. Toinen kesti pitempään mutta sekin alle puoli vuotta. Kyseessä siis 18" china. Toisilla nuo on taas kestäneet tosi pitkiäkin aikoja. Kestämisen suhteen vähän arpapelejä mutta kyllä niissä kivat soundit on.
 
Ei mitään lisättävää rumpuskenelle. Persoonallisuus soittajana nolla. (c) jazzmies
joonama
10.02.2014 17:47:07
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Duroa kompaten mielestäni niistä monessa on soundi erittäin hyvin kohdallaan. Tämä nyt on varsin pienellä otannalla ja vahvaa mutua, mutta isommat saattavat olla vähän herkempiä hajoamaan kuin pienemmät. Hyvällä tuurilla kaikki menee hyvin: Olen itsekin soittanut kaverin setillä, jossa joku 14-15", soundaa juuri sopivalta ja kestänyt jo monta vuotta.
 
Mulla on ylimääräisenä sattumoisin 16" Istanbul Agop Traditional China täällä Tampereen seudulla. Jos kiinnostaa ostaa se pois niin ota pikaviestillä yhteyttä. Normaaliin tapaan B20, nimmari kuvussa, hyvä kunto jne. 120e siitä haluan.
 
Jos olisin luova ihminen, keksisin tähänkin jotain. Ja talvella pääsisi helpommin kulkemaan pihassa.
Duro
10.02.2014 18:31:10 (muokattu 10.02.2014 18:31:33)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

joonama: Mulla on ylimääräisenä sattumoisin 16" Istanbul Agop Traditional China täällä Tampereen seudulla. Jos kiinnostaa ostaa se pois niin ota pikaviestillä yhteyttä. Normaaliin tapaan B20, nimmari kuvussa, hyvä kunto jne. 120e siitä haluan.
 
Minäkö sen sulle möin kenties? :P Saattaisin huolia takaskin ens perjantain jälkeen :)
 
Ei mitään lisättävää rumpuskenelle. Persoonallisuus soittajana nolla. (c) jazzmies
Ernesti
10.02.2014 19:55:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on 22" "thomann china" eli wuhani, se on melkoinen helvetinkone! :) meteliä järkyttävästi mutta ihan kelpo soundihan siinä. Sitä räkää löytyy ja tosiaan rähisee. Onhan se aika karu jo ton kokoisena mutta..
 
Drakomorphos
11.02.2014 18:31:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Thomannin chinat (Wuhanin valmistamat?):
 
+ Halpoja
+ Hyvänkuuloisia
 
- Menee helposti rikki
- Epätasalaatuisuus
 
Piepe
12.02.2014 22:54:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Samoilla linjoilla. Jos tykkää likaisesta, lyhyestä soinnista chinassa niin 18" aivan mahtava. 16" liian kirpsakka. Kaksi 18-tuumaista olen omistanut ja pari vuotta säilyivät ehjänä kumpainenkin ennen sorvauksen suuntaista halkeamaa.
 
joonama
13.02.2014 11:42:40
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Duro: Minäkö sen sulle möin kenties? :P Saattaisin huolia takaskin ens perjantain jälkeen :)
 
Heh :)
 
Ei ollut sinun yksilö. Tämä oli ollut mulla arviolta noin 3 vuotta ja tosi vähällä käytöllä. Olin laittanut sen pariin otteeseen torillekin tässä matkan varrella, mutta vähän epäröin sen myynnin suhteen. Joka tapauksessa tämä on nyt herralla MLa.
 
Jos olisin luova ihminen, keksisin tähänkin jotain. Ja talvella pääsisi helpommin kulkemaan pihassa.
kimmot
06.03.2014 12:23:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Neil Peart käytti Wuhan China lautasia ennenkuin siirtyi Sabian Paragoniin 2000-luvun alussa.
 
Harjoittele, kyllä huipulla tilaa on.
dbringer
24.03.2014 21:51:27
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itsellä on 18" Wuhan säilynyt jo monta vuotta, vaikka monet kalliimmat pellit on hajoilleet ympäriltä tuona aikana. Ja hyvä pelti onkin, valitsin aikanaan paikallisesta musaliikkeestä parhaan siellä olleista kolmesta 18" Wuhanista. Kieltämättä paljon on vaihtelua soundissa ja varmasti kestävyydessäkin.
 
Kojootti_84
20.12.2014 16:51:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostin tuossa wuhanin 16" kokeeksi parilla kympillä ja voi että :). Tykkään soundista tosi paljon, kestävyydestä en voi vielä sanoa mitään koska vasta yksi sessio takana.
 
Suosittelisin ostamaan näitä käytettyinä niin vois olla niitä parempia yksilöitä kestävyyden suhteen, soundi onkin toinen asia mutta kyllähän siitä jonkun käsityksen kokeilemalla saa.
 
Veksi
20.12.2014 18:44:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiinastahan nämä pellit on alunperin tulleet!
 
joku muu sikko
20.12.2014 20:32:40 (muokattu 20.12.2014 20:34:15)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on sekä 18" että 20". Kuulostavat TÄYSIN samalta. Ei mitään korvin kuultavaa eroa. Kertooko sitten mistä en tiedä. Juu ja juuri sellainen räkäisen sähähdys mitä haluankin. Oletin vaan että soisivat edes vähän eri korkeudelta..
 
DooMTroopeR
20.12.2014 21:05:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wuhan China 16 löytyy omasta rumpusetistäni ja voin lämpimästi suositella, varsinkin metalcore-hommeleihin. Attack on hyvä ja kestänyt jo yli 7 kuukautta kovassa käytössä, hinnallakaan ei ole pilattu.
 
Aina parhaat välineet eivät takaa parasta lopputulosta.
jtannin
21.12.2014 01:11:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Valtavan suuria yksilöeroja. Wuhanilta olen kuullut parhaat ja about surkeimmat chinat. Kestävyyksissäkin on eroja
 
piipponen
21.12.2014 10:58:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mulla on ollut 16" wuhan china kymmenisen vuotta käytössä. eittämättä aivan loistava hinta/laatusuhde. 50 euroa tuosta muistaakseni maksoin ja on vieläkin täysin ehjä.
 
imo
Bobana
21.12.2014 16:46:27 (muokattu 21.12.2014 16:46:52)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on kait joku ihme yksilö kun olen piessyt sitä jo vuosikaudet eikä ole mennyt miksikään. Ständissäkin on toivomisen varaa kun en siihen jaksanut kiinnittää huomiota pellin halpuuden takia. Kova-ääninen se ainakin on ja halvaksi yllättävän hyvä. 18" siis mulla.
 
Cujo: Isä soitti ja kertoi ostaneensa kolme lammasta ja sähköurut. Se kyllä aina tietää, mihin rahansa laittaa.
iekku84
22.12.2014 22:16:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Osta rude china. Sama soundimaailma ja kestää.
 
Paha saa palkkansa ja hyvä jos jää omilleen...
Bobana
25.12.2014 01:17:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

iekku84: Osta rude china. Sama soundimaailma ja kestää.
 
Mut hintaa x 3 vähintään?
 
Cujo: Isä soitti ja kertoi ostaneensa kolme lammasta ja sähköurut. Se kyllä aina tietää, mihin rahansa laittaa.
iekku84
25.12.2014 18:00:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bobana: Mut hintaa x 3 vähintään?
 
Mut kestää vuosia ei viikkoja. Ei miusta taloudellista ostaa puolen vuoden välein uutta.
 
Paha saa palkkansa ja hyvä jos jää omilleen...
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «